Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

To ... λουκάνικο......!!!!

Η μαμά δίνει τις τελευταίες οδηγίες στη κόρη της που ετοιμάζεται να βγει στο πρώτο της ραντεβού:
 
- Πρόσεχε κόρη μου γιατί αυτός μόλις καθήσετε θα προσπαθήσει να σου πιάσει το στήθος.
Εσύ όμως θα του πεις: "Μη, έχει αγκάθια και αγκυλώνει."

Μετά θα προσπαθήσει να σε χαϊδέψει στο μο*νί σου. Εσύ όμως θα του πεις: "Μη, είναι φούρνος και καίει". Εντάξει, κόρη μου;
- Εντάξει μαμά, απαντάει η κόρη της.
 
Φεύγει λοιπόν για το ραντεβού και γυρίζει ξημερώματα.
- Τι έγινε κόρη μου; της λέει η μαμά.
- Μανούλα έγιναν όπως ακριβώς μου τα είπες.
 
Στην αρχή πήγε να μου πιάσει το στήθος, αλλά του είπα: "Μη, έχει αγκάθια και αγκυλώνει.
" Μετά προσπάθησε να μου χαϊδέψει το μο*νί μου, αλλά του είπα: "Μη, είναι φούρνος και καίει."
- Μπράβο κορίτσι μου, λέει η μαμά.
 
- Ναι μαμά, αλλά μετά μου λέει αυτός: "Έχω ένα λουκάνικο. Να το βάλω στο φούρνο να το ψήσω;"
 
Τι να σου πω μανούλα.

 Όλη τη νύχτα το έψηνε, το έψηνε και το ξαναέψηνε αλλά το πρωΐ που μου το έδωσε να το δοκιμάσω ακόμα..... ωμό ήταν...!!!!!!!!!!!!!