Πρόσφατα δημοσιεύσαμε δελτίο τύπου της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου και Κυθήρων με τίτλο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΝΕΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ "ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ" όπου καθαρά αναφέρεται ότι υπήρξαν σοβαροί λόγοι για νέες εκλογές προς ανάδειξη Δ.Σ..
Προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων μελών δημοσιεύουμε σήμερα τις παραιτήσεις των μελών που προκάλεσαν την επέμβαση της Ομοσπονδίας σύμφωνα με το καταστατικό.
Εκείνο που θέλομε να προσθέσομε είναι ότι οι σύλλογοι αυτοί βασίζονται πάντα σε μικρές ομάδες οι οποίες μετατρέπονται πολύ γρήγορα σε ατομικές και αντί να εκπροσωπούν πραγματικά όλα τα μέλη τους απλά χρησιμοποιούν τον σύλλογο για να ικανοποιήσουν πρώτα τα ίδια συμφέροντα και πολλές φορές όχι μόνο δεν προωθούν, συμφώνως με συμπάθειες, αντιπάθειες και ανταγωνισμούς, αλλά και απωθούν σε αλλότροια τους αναζητούντες κατάλυμμα.
Το ίδιο συνέβαινε με την προηγούμενη διοίκηση το ίδιο συμβαίνει και με την παρούσα και θα εξακολουθήσει να συμβαίνει εφόσον ακολουθείται αυτό το απηρχαιομένο πρότυπο συλλογικότητας αλλά και η λανθασμένη νοοτροπία του "τώρα είμαι εγώ πρόεδρος και κάνω ότι μου κατέβει"....
Όταν λέμε σύλλογος εννοούμε ένα σύνολο επαγγελματιών με κοινό στόχο, κοινές πολιτικές, κοινές τιμές αδιαπραγμάτευτες, και ανάλογα με δημιουργημένο καταστατικό, και καθιέρωση εναλλασσόμενης σειράς προτεραιότητας παροχής υπηρεσιών κατ' έτος ώστε όλοι να είναι ικανοποιημένοι.
Σε κάθε περίπτωση το εκάστοτε συμβούλιο δεν είναι "Ευρωκοινοβούλιο" και οφείλει να σέβεται και να εκτελεί τις επιταγές των μελών του τα οποία το ανέδειξαν. Ιδιάλλως παύει να είναι σύλλογος και γίνεται μια επιχείρηση προσωπική η ατομική η Ο.Ε. η Ε.Ε. και συνεχίζει με άλλη ιδιότητα.
Κάποτε και σε αυτό το νησί θα πρέπει να μάθουν ότι η αλληλοκατηγορίες οι συναλλαγές χωρίς διαφάνεια και η αποκλειστική ατομική εκμετάλευση δεν συνάδουν σε δημιουργία συλλόγων αλλά απλά παρωδία "Παράγκας και Παραμάγαζου".......
--------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης

