Επειδή πολλές φορές το "θράσος" της αμάθειας η της ημιμάθειας υπερβαίνει το κάθε τι και π.χ. ένας άσχετος πολιτικός νομίζει ότι είναι ¨μεταμορφωμένος θαυματοποιός" και επειδή στο κοινωνικό δίκτυο ο κ. αντιδήμαρχος με "προήγαγε" σε "τιμητή των πάντων" και επειδή, όπως και πολλοί άλλοι, δεν έχει μάθει να διαβάζει και να μετά να εκφέρει την δέουσα γνώμη για αυτό θα συνεχίσω και θα εξηγήσω τι εννοούσα ακριβώς, επεκτείνοντας τις προηγούμενες αναφορές μου περί λειτουργίας των αντλιοστασίων του δικτύου ύδρευσης.
Και η αναφορά μου αυτή αφορά καθαρά τον τεχνικό τρόπο αντιμετώπισης του θέματος ο οποίος προφανώς είναι μάλλον άγνωστος στην πολιτική ηγεσία του τόπου αν και έχει αναφερθεί μερικώς στο παρελθόν, απλά έχει προσπερασθεί όπως συνήθως συμβαίνει με θέματα που δεν κατέχει κάποιος και ασχολείται ερασιτεχνικά.
Τι θα έκανα λοιπόν εγώ ο ειδικός στην περίπτωση των πολλαπλών αλλά και μερικών πεπαλαιωμένων αντλιοστασίων του νησιού.
1) Θα φρόντιζα να υπάρξει από την αρχή της θητείας μου ως υπευθύνου πλήρης απογραφή των υπαρχόντων αντλιοστασίων και των αντλιών που υπάρχουν. Επίσης των κινητήρων τους είτε είναι ηλεκτρικοί είτε είναι βενζινοκίνητοι η πετρελαιοκίνητοι. Και συμπληρωματικά όλων των υπαρχόντων ηλεκτρικών πινάκων.
2) Θα δημιουργούσα ανάλογο κατάλογο στο υπολογιστή μου και επειδή ίσως δεν υπάρχουν για πολλούς από αυτούς οδηγίες συντήρησης θα εύρισκα {εύκολα από το διαδίκτυο} όλες τις οδηγίες συντήρησης και λειτουργίας για κάθε τύπο.
3) Στην συνέχεια και σύμφωνα με τις οδηγίες θα συνέτασα ένα ημερολόγιο συντήρησης των πάντων και θα φρόντιζα να βρώ πηγές {υπάρχουν άπειρα τέτοια καταστήματα στον Πειραιά και την Αθήνα} για να προμηθευθώ τα τυχόν αναγκαία αναταλλακτικά αντλιών η και μηχανών η τουλάχιστον να δημιουργήσω κατάλογο με τα αντίστοιχα ονόματα επιχειρήσεων που θα είχα επικοινωννήσει με το τηλέφωνο και θα γνώριζα ποιοί τα διαθέτουν και την ετοιμότητα που υπάρχει.
4) Θα φρόντιζα ώστε να υπάρχει ομάδα "Διπλωματούχων μηχανικών" και "Διπλωματούχων Ηλεκτρολόγων" και να βεβαιωθώ ότι γνωρίζουν άριστα από επισκευές αντλιών η και κινητήρων και εκ παραλλήλου θα είχα και επαφή με τα ανάλογα επισκευαστικά συνεργεία Πειραιώς-Αθηνών για περαιτέρω βοήθεια.
5) Σύμφωνα με τις οδηγίες συντήρησης θα δημιουργούσα ένα κατάλληλο πρόγραμμα συντήρησης σε νεκρούς χρόνους έτσι ώστε διαδοχικά όλα τα αντλιοστάσια να περάσουν "πιστοποιημένη συντήρηση" σε κυκλική βάση από τους ήδη υπαλλήλους του Δήμου σε όλη την διάρκεια του χρόνου. {Για ενημέρωση σας η συνήθης συντήρηση βασίζεται σε ώρες λειτουργίας εκάστης αντλίας από την τελευταία συντήρηση και το ίδιο ισχύει για τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες}
6) Εάν κατά την συντήρηση διαπίστωναν οι υπεύθυνοι μηχανικοί ότι ήταν απαραίτητα κάποια ανταλακτικά τότε θα χρησιμοποιούσα όσα αναφέρονται πιο πάνω στην 3η παράγραφο.
7) Όλα αυτά σημαίνουν ότι πάντοτε όλα τα αντλιοστάσια θα ήταν σε άριστη κατάσταση με ίδια μέσα και δεν θα έβαζα ένα κατσαβίδι και ένα γαλλικό στην τσέπη και θα έτρεχα από αντλιοστάσιο σε αντλιοστάσιο να μεταβληθώ από δομικό εργολάβο σε ηλεκτρολόγο και μηχανικό και να ξοδεύω τζάμπα βενζίνη και να κάνω τόσο κόπο.
Διότι δεν χρειάζεται κόπος, τρόπος χρειάζεται, κοινός νούς χρειάζεται και βασικά χρειάζονται σωστές γνώσεις και επίσης να ακούει κάποιος όσους γνωρίζουν πραγματικά το θέμα και δεν μιλάνε ούτε στον αέρα ούτε στον βρόντο απλά θεωρούνταν φωνή βοώντος εν τη ερήμω......
Ελπίζω αυτά να λύσουν κάποιες απορίες και επίσης να αναγνωσθούν από την επερχόμενη δημοτική αρχή.
Ελπίζω αυτά να λύσουν κάποιες απορίες και επίσης να αναγνωσθούν από την επερχόμενη δημοτική αρχή.
Γιατί αλλό πολιτική, άλλο επιστήμη, άλλο τεχνική η όπως λένε η παππάς-παππάς η ζευγάς-ζευγάς....
----------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
----------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης