Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Ξεκινά η καταγραφή συμβάσεων που μετατράπηκαν σε αορίστου χρόνου

Ξεκινά η συλλογή και καταγραφή του συνόλου των περιπτώσεων των συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή έργου που μετατράπηκαν σε αορίστου χρόνου, στο Δημόσιο, με εγκύκλιο που απέστειλε σήμερα ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, προς όλες τις διευθύνσεις διοικητικού. 
 
Στη συνέχεια, εντός δέκα ημερών, οι αρμόδιες διευθύνσεις οφείλουν να αποστείλουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία στο υπουργείο, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επανέλεγχου των μετατροπών από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το άρθρο 42 του Ν. 4250/2014.
----------------------
Πηγή: ΑΜΠΕ
----------------------