Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Παιδικός Σταθμός - Απάντηση πρός την κα. Δανιγγέλη

Σεβαστή κα. Δανιγγέλη. 
 
Διάβασα  με  μεγάλη προσοχή την καταγγελία  σας  στην ιστοσελίδα  του κ. Λαμπρινίδη  και θέλω να σας ευχαριστήσω  για  τα .......καλά  σας λόγια   και τις υποδείξεις . Παρ' όλο που  ο καταγγελτικός   σας λόγος  με  προκαλεί, δεν θα  κάνω  το λάθος  να  σας απαντήσω  στο  ίδιο ύφος. Είμαι υποχρεωμένος  όμως  να απαντήσω, πρός τούς  συμπατριώτες  μου, πρός αποκατάσταση  της αλήθειας .

Πρίν ενάμισυ  περίπου  χρόνο,  ο Δήμαρχος  κ. Κουκούλης,  μου έκανε  την τιμή  να  με προτείνει  για Πρόεδρο  του Δ.Σ.  του Ν.Π.Δ.Δ. ''Πολ. πνευμ. κέντρο- Παιδικοί  Σταθμοί'' που έτυχε της αποδοχής  όλου του Δημοτικού Συμβουλίου.
 
Απο την ανάληψη  των  καθηκόντων  μου είχα  σαν όραμα,  την αναβάθμιση των  παρεχομένων υπηρεσιών  στα  παιδιά  προσχολικής  ηλικίας. Τότε υπήρχαν  δύο  Παιδικοί  Σταθμοί, ένας  στον Ποταμό  και ένας  στην Χώρα, που  υπολειτουργούσαν, λόγω έλλειψης προσωπικού  που συνταξιοδοτήθηκε  και τα κτίρια στα οποία  ήταν στεγασμένα  δεν  είχαν  ούτε  τις  στοιχειώδεις   υποδομές  για  την φιλοξενία  των  παιδιών.
 
Ενας  τρόπος  υπήρχε για να συνεχισθεί η ύπαρξη  του Ν.Π.. Η  συγχώνευση  των δύο Παιδικών Σταθμών  σε έναν, εξασφαλίζοντας  το απαιτούμενο προσωπικό  αφ΄ ενός και παράλληλα την εξοικονόμηση χρημάτων για τα λειτουργικά του έξοδα.
 
Ευτυχώς  υπήρχε το κατάλληλο κτίριο στην κατάλληλη θέση , ιδιοκτησίας  του Δήμου  στην τ.κ.Φρατσίων το οποίο  μετά από τις  κατάλληλες  και απαιτούμενες  εργασίες  διαμορφώθηκε  σε παιδικό  σταθμό  που κατά  κοινή ομολογία  αποτελεί κόσμημα  για  το Νησί μας.
 
Με  την εξοικονόμηση  χρημάτων  από  τα  ενοίκια  και γενικότερα  με την χρηστή  διαχείριση καταφέραμε  τον  μηδενισμό  των τροφείων  και την παροχή πλήρους  διατροφής(πρωί - 10 - μεσημέρι) , με  τα καταλληλότερα για  τα παιδιά  νωπά  προιόντα.

Υπάρχουν  πολλά  ακόμα  που  πρέπει  να  γίνουν,  πολύ περισσότερα  από  αυτά  που  αναφέρετε  και τα  γνωρίζουμε  καλλίτερα  από  εσάς , απαιτούν  όμως  πολύ  χρόνο  ,λόγω  χρονοβόρων γραφειοκρατικών  διαδικασιών  και όχι  λόγω  χρημάτων , διότι  '' χρήματα  υπάρχουν''   " ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ " και θα γίνουν ,διότι όλοι  έχουν  αγκαλιάσει  αυτό  το  έργο  με αγάπη, πλην  όπως φαίνεται  ελαχίστων  εξαιρέσεων.

Επιπροσθέτως   επειδή  ο  χρόνος  της  δημοσίευσης  της  αναφοράς  σας  αυτής  συμπίπτει  με  την προεκλογική  περίοδο  για τις  Αυτοδιοικητικές εκλογές ,σας  γνωρίζω  τα εξής.

Η  αναφορά  σας  στο πρόσωπο  του Αντιδημάρχου  κ. Μιχάλη  Πρωτοψάλτη, είναι  άστοχη, διότι παρ'όλο που  δεν ήταν  μέλος  του  Δ.Σ. του Παιδικού  Σταθμού  απετέλεσε την κινητήριο δύναμη στην μεταστέγαση και στην όλη φροντίδα  της  δημιουργίας  του έργου αυτού.

Όσον αφορά το πρόσωπό  μου σας γνωρίζω  ότι  δεν θα είμαι υποψήφιος  Δ.Σύμβουλος στις εκλογές της 18ης  του Μηνός, για  καθαρά  προσωπικούς  λόγους.Θα  είμαι όμως υποψήφιος εκπρόσωπος της Τ.Κ. Κοντολιανίκων στο ψηφοδέλτιο του κ.Θ.Κουκούλη, προκειμένου  να βοηθήσω, στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου ,στην αντιμετώπιση των  προβλημάτων  της Κοινότητός μου αφ' ενός και αφ' ετέρου για να δηλώσω την  υποστήριξή  μου  και την εμπιστοσύνη μου  στο  πρόσωπο του υποψηφίου Δημάρχου κ. Θεόδωρου  Κουκούλη και όλων  των συνεργατών του , που  κατά  την άποψή μου, αποτελούν την  μοναδική  εγγύηση  για  την  συνέχιση  του  δημιουργικού  έργου  της παρούσης  Δημοτικής  Αρχής  ,  στις δύσκολες εποχές  που  ζούμε  και χωρίς  να  υπάρχουν περιθώρια  πειραματισμών.
-----------------------------------------
     ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ  ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
     ΟΔΟΝΤ.  Δ/ΤΗΣ    Ε.Σ.Υ.
ΔΗΜ.  ΣΥΜΒ.     ΠΡΟΕΔΡΟΣ  Ν.Π.Δ.Δ.
--------------------------------------------