"Μετά από πολύμηνη ανοχή, αναμονή και
υπομονή και αφού πολλάκις ανέφερα μόνο και παρακάλεσα να ληφθούν υπόψιν
των αρμοδίων (Αντιδήμαρχος Μιχάλης Πρωτοψάλτης και Πρόεδρος Συμβουλίου
παιδικού σταθμού Ευστράτιος Κασιμάτης) τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο
παιδικός σταθμός Κυθήρων, σήμερα πλέον ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΕΠΩΝΥΜΑ την πλήρη
αδιαφορία του Δήμου για τα προβλήματα που υπάρχουν.
1) Βάσει του
Κανονισμού Λειτουργίας των παιδικών σταθμών θα έπρεπε να επισκέπτεται
παιδίατρος κάθε μήνα τον παιδικό σταθμό, να εξετάζει τα παιδιά και να
τηρείται ιατρικός φάκελος για καθένα από αυτά. Παρότι από το Φθινόπωρο
υπάρχει παιδίατρος στο νοσοκομείο μας, στον οποίο έχω απευθυνθεί και
έχει την διάθεση να συμβάλει και κατοικεί ακριβώς πάνω από το κτίριο του
παιδικού σταθμού, παρότι τουλάχιστον 4 φορές απευθύνθηκα στον Πρόεδρο
Ευστράτιο Κασιμάτη ώστε να μεριμνήσει μεταξύ άλλων θεμάτων και γι' αυτό,
λέγοντάς μου ότι υπάρχουν χρήματα και θα τα φροντίσει όλα, η τελευταία
απάντηση που πήρα από τον ίδιο περίπου 2-3 μήνες πριν ήταν "Εγώ ό,τι
έκανα έκανα στη θητεία μου". Σας ευχαριστούμε πολύ κύριε Πρόεδρε για το
αμέριστο ενδιαφέρον σας!!!
2) Ο εξωτερικός χώρος-κήπος, περιβάλλεται
από μανδρότοιχο, άκρως επικίνδυνο για την ασφάλεια των παιδιών μας. (Το
επισήμανε και η αρμόδια υπηρεσία πριν πολλούς μήνες που μετέβη για
έλεγχο. Τι έγινε έκτοτε????)
Οι παιδαγωγοί παρότι ασκούν άριστα το λειτούργημά τους, δυστυχώς όμως δεν έχουν 20 μάτια ούτε 20 χέρια για να προλαμβάνουν οποιοδήποτε ατύχημα συμβεί. Ο εξωτερικός χώρος δεν είναι περιφραγμένος, εισέρχονται κότες, ποντίκια, άρρωστες γάτες και υπάρχουν παντού περιττώματα. Τον Οκτώβριο η κόρη μου είχε πάθει σταφυλόκοκκο. Δεν λέω με σιγουριά ότι προκλήθηκε από τα ζώα που εισέρχονται στο χώρο του παιδικού, αλλά είναι πιθανό...
Το επίπεδο της αυλής είναι ανισόπεδο, με αποτέλεσμα τις βροχερές ημέρες να δημιουργούνται λίμνες για ...πάπιες και να είναι αδύνατη η αποστράγγιση του χώρου για πολλές μέρες....
3) το ένα από τα δύο air condition έχει χαλάσει εδώ και
μήνες....καλοκαίριασε. Και γιατί αφού όπως ο Πρόεδρος Ευστράτιος
Κασιμάτης δηλώνει ότι "λεφτά υπάρχουν" στο ταμείο του παιδικού σταθμού
και μπορεί να εγκατασταθεί καυστήρας πετρελαίου -αίτημα που του υπέβαλα
και ζήτησα να το εξετάσουν, όχι για την κόρη μου, αλλά μακροπόθεσμα για
τα παιδιά που μελλοντικά θα φοιτήσουν- ώστε να υπάρχει ένας υγιεινός
τρόπος θέρμανσης για τα μικρά παιδιά, ή έστω με την προμήθεια
θερμοπομπών, που και υγιεινός τρόπος θέρμανσης είναι και μικρό κόστος
κατανάλωσης έχουν σε σχέση με τα καλοριφέρ λαδιού που παράλληλα
χρησιμοποιούνται στον σταθμό???
4) Συντήρηση στα Air condition γίνεται ετησίως?
5) Μελέτη πυροπροστασίας υπάρχει?
6) Η ράμπα προς τις τουαλέττες έχει τόσο μεγάλη κλίση που τα παιδιά
κάνουν τσουλήθρα εκεί και πολλές φορές πέφτουν λόγω της μεγάλης
κλίσης... Επίσης πότε θα μπουν σίτες στα παράθυρα??(Τα επισήμανε και η
αρμόδια υπηρεσία πριν πολλούς μήνες που μετέβη για έλεγχο. Τι έγινε
έκτοτε????)
7) Τα πλακάκια που έχουν τοποθετηθεί εντός του χώρου,
όταν είναι σφουγγαρισμένα ή όταν έχει πολύ υγρασία γίνονται
...παγοδρόμιο...
Επειδή από το Σεπτέμβριο τα επισημαίνω όλα αυτά, επειδή και πριν 3 βδομάδες τα ανέφερα στον Μιχάλη Πρωτοψάλτη, μήπως και προεκλογικά έχουν άλλη βαρύτητα τα αιτήματα αυτά και επειδή δεν μου αρέσει να αναρτώ στο διαδίκτυο τους προβληματισμούς μου, επειδή ουδεμία απάντηση έλαβα και ουδεμία ενέργεια έχει γίνει για να δρομοληγηθεί η λύση όλων αυτών των προβλημάτων, επειδή σε όσους πολιτεύεσθε όπως φαίνεται ότι είναι αρεστός αυτός ο τρόπος επικοινωνίας....αναμένω όχι απάντηση, όχι υποσχέσεις -πήρα πολλές- αλλά πράξεις....
Επειδή από το Σεπτέμβριο τα επισημαίνω όλα αυτά, επειδή και πριν 3 βδομάδες τα ανέφερα στον Μιχάλη Πρωτοψάλτη, μήπως και προεκλογικά έχουν άλλη βαρύτητα τα αιτήματα αυτά και επειδή δεν μου αρέσει να αναρτώ στο διαδίκτυο τους προβληματισμούς μου, επειδή ουδεμία απάντηση έλαβα και ουδεμία ενέργεια έχει γίνει για να δρομοληγηθεί η λύση όλων αυτών των προβλημάτων, επειδή σε όσους πολιτεύεσθε όπως φαίνεται ότι είναι αρεστός αυτός ο τρόπος επικοινωνίας....αναμένω όχι απάντηση, όχι υποσχέσεις -πήρα πολλές- αλλά πράξεις....
Κι επειδή η απάντηση σε κάποιον γονέα πέρυσι ήταν
"Τι θέλετε να το κλείσουμε το σταθμό?"
Τους απαντώ: Όχι δεν θέλω να τον κλείσουμε, πρώτα απ' όλα εγώ που εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά τα τελευταία 5 χρόνια στα Κύθηρα, διατηρώ γραφείο στον Ποταμό, είμαι διαζευγμένη και δεν κανένα συγγενικό πρόσωπο που να κατοικεί στο νησί!!!
"Τι θέλετε να το κλείσουμε το σταθμό?"
Τους απαντώ: Όχι δεν θέλω να τον κλείσουμε, πρώτα απ' όλα εγώ που εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά τα τελευταία 5 χρόνια στα Κύθηρα, διατηρώ γραφείο στον Ποταμό, είμαι διαζευγμένη και δεν κανένα συγγενικό πρόσωπο που να κατοικεί στο νησί!!!
Θέλω το παιδί μου και όλα
τα παιδιά να είναι ασφαλή!!
Θέλω να μην φοιτούν σε σχολεία container!!
Θέλω η υγεία και η παιδεία να αποτελούν την άμεση προτεραιότητα όλων
μας!!!!
Αν τα σχολικά κτίρια δεν είναι ασφαλή θα έπρεπε ήδη να είχατε
φροντίσει να κατασκευασθούν ασφαλή κτίρια. Τα προγράμματα ΕΣΠΑ που
έτρεχαν -γεγονός το οποίο επίσης σας ανέφερα-, όπως η Νεάπολη που
εντάχθηκε σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ για κατασκευή νέου παιδικού σταθμού και νέου
νηπιαγωγείου με προϋπολογισμό 1.000.000 ευρώ για το καθένα!!!!
Εμείς
για τα αφήνουμε και προσπερνούν?????¨
΄Όπως πριν 5 χρόνια που είχα έρθει
για διακοπές και έμαθα ότι χάθηκε η πίστωση για κατασκευή νέου δημοτικού
σχολείου, γιατί υπήρχε κόντρα για το αν θα γίνει μέσα ή έξω!!!!
Αλήθεια
έχετε επισκεφθεί ποτέ κανένα σύγχρονο σχολείο που έχει κατασκευασθεί
από τον ΟΣΚ για να καταλάβετε τι θα μπορούσαμε να έχουμε για τα παιδιά
μας???
Δεν απευθύνομαι μόνο στην παρούσα δημοτική αρχή, αλλά σε
όλους όσους πολιτεύεσθε και αξιώνετε την ψήφο μας, απευθύνομαι σε όλους
τους γονείς, σε όλους τους κατοίκους....
----------------------------
Κυριακή Δανιγγέλη
----------------------------
Κυριακή Δανιγγέλη
----------------------------