Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Καλή επιτυχία σε όλους....

Καλή επιτυχία σε όλους για τις επερχόμενες εκλογές.

Ας κερδίζει ο καλύτερος,ο δημοκρατικότερος,ο δικαιότερος,ο πιό πολιτισμένος,αυτός που σέβεται περισσότερο τον συνάνθρωπο και συντοπίτη του Κυθήριο και Αντικυθήριο, αυτός που θα αναπτερώσει ακόμη περισσότερο τον Δήμο μας,που θα στηρίξει καλύτερα τα Α.Μ.Ε.Α., θα φροντίζει προσεκτικότερα την Γυναίκα,την μονογονεϊκή οικογένεια,θα αναδείξει καλύτερα τον πολιτιστικό, λαογραφικό, αρχαιολογικό, βιολογικό μας πλούτο.

Αυτός που θα βάλει τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα στο κέντρο του τουριστικού χάρτη της Γης.
 
Τέλος,θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι μου έδειξαν την προτίμησή τους και μου ζήτησαν να συμπορευτώ με τον συνδυασμό τους.
 
Προσωπικοί και οικογενειακοί λόγοι δεν μου επέτρεψαν να το κάνω.
 
Ως γνήσια Τσιριγώτισσα όμως,οφείλω να ομολογήσω ότι θα στηρίξω με τον δικό μου τρόπο όποιον με στήριξε αλλά και πάντα θα είμαι έτοιμη να προσφέρω για το καλό του τόπου μου όπου χρειαστεί όντας δραστήριο άτομο.
-------------------------
Τίνα Ταμβάκη
-------------------------