Χθές βράδυ βρεθήκαμε στο πάντα φιλόξενο εστιατόριο του Μανώλη Λουράντου - Πιέρρου
στο Λιβάδι!
Ο κόσμος γέμισε το μαγαζί και είχε και έξω.
Συζητήσαμε για
περισσότερο από 2 ώρες ζητήματα που απασχολούν τους κατοίκους και έγινε
χρήσιμη ανταλλαγή ιδεών και απόψεων.
Συνεχίζουμε αύριο με την ομιλία
στον Ποταμό, το απόγευμα, στο Πνευματικό Κέντρο!!!












