«Η ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να κλειστεί σε “κουτάκια” και “δείκτες”.
Βλέπουμε επίσης να έχουν στοχοποιηθεί οι εκπαιδευτικοί και το σχολείο, δημιουργώντας υποταγμένους εκπαιδευτικούς»
Βλέπουμε επίσης να έχουν στοχοποιηθεί οι εκπαιδευτικοί και το σχολείο, δημιουργώντας υποταγμένους εκπαιδευτικούς»
Χιλιάδες είναι τα σχολεία σε όλη τη χώρα που απέρριψαν το κυβερνητικό τελεσίγραφο που απαιτούσε ουσιαστικά την έναρξη της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης στις 4/4/2014, εκβιάζοντας εκπαιδευτικούς και διευθυντές με το «εντέλλεσθε».
Νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές, με πρωτοφανή μαζικότητα, αρνήθηκαν να συγκροτήσουν τις λεγόμενες Ομάδες Εργασίας που απαιτούσε το ΥΠΑΙΘ και οι οποίες αποτελούν το εναρκτήριο λάκτισμα, για να μεταφερθεί η ευθύνη της διάλυσης των σχολείων σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς και για να «νομιμοποιηθεί» η πολιτική των απολύσεων και της συντριβής των εργασιακών σχέσεων.
Την ίδια ώρα, από τον Εβρο ώς την Κρήτη και από την Κέρκυρα ώς τη Σάμο και τη Ρόδο δεκάδες διευθυντές σχολείων παραιτούνται από τη θέση τους ή θέτουν την παραίτησή τους στη διάθεση της υπηρεσίας, αρνούμενοι να νομιμοποιήσουν το «εντέλλεσθε» του υπουργείου Παιδείας και να επιβάλουν αναγκαστικά στους εκπαιδευτικούς των σχολείων τους την αυτοαξιολόγηση.
Ενδεικτικά μόνο παραθέτουμε ορισμένες αντιδράσεις διευθυντών σχολείων που δεν αποτελούν παρά μικρό δείγμα των αντιδράσεων των εκπαιδευτικών στα σχέδια του υπουργείου Παιδείας.
--------------------------------------------------------------
Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών-Χρήστος Κάτσικας
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών-Χρήστος Κάτσικας
--------------------------------------------------------------