Ακυβέρνητο έμεινε, περίπου στις 07:00 το πρωϊ του Σαββάτου, λόγω μηχανικής βλάβης, 5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά από τον λιμένα Καψαλίου Κυθήρων το ιστιοφόρο σκάφος ‘’ROYAL OAK OF DIDSBURY’’ σημαίας Βρετανίας, με δύο επιβαίνοντες.
Το σκάφος έξέπεμψε σήμα βοηθείας PAN PAN {σημαίνει ότι ο καλών σταθμός έχει για εκπομπή ένα πολύ επείγον μήνυμα σχετικά με την ασφάλεια μιας κινητής μονάδας η ατόμου}, και στη περιοχή έσπευσαν στις 07:57, αφενός μεν το πετρελαιοφόρο CAPE BON, που έπλεε στην περιοχή και αφετέρου κατόπιν εντολής του λιμεναρχείου Καψαλίου έσπευσαν προς παροχή βοηθείας τα Π/Κ-Α/Κ ‘’ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ’’ Λ.Κ.128, του Παναγιώτη Στάθη και ‘’ΓΑΛΑΖΙΟ’’ Ν.Λ.702, του Διονύση Γαλανάκη και ρυμούλκησαν το παραπάνω ιστιοφόρο σκάφος με ασφάλεια στο λιμένα Καψαλίου.
Κατά την διάρκεια της προσπάθειας διάσωσης από τα 2 αλιευτικά το πετρελαιοφόρο επήρε την κατάλληλη θέση έτσι ώστε να προστατεύει το όλο εγχείρημα από τις θαλάσσιες συνθήκες. Υπήρξε δε μιά ελαφριά επαφή με το ιστιοφόρο προκαλώντας μόνο μικρή εποφανειακή ζημιά στον χρωματισμό του ιστιοφόρου.
Το σκάφος παραμένει προσδεδεμένο στον προβλήτα του Καψαλίου.
Το σκάφος έξέπεμψε σήμα βοηθείας PAN PAN {σημαίνει ότι ο καλών σταθμός έχει για εκπομπή ένα πολύ επείγον μήνυμα σχετικά με την ασφάλεια μιας κινητής μονάδας η ατόμου}, και στη περιοχή έσπευσαν στις 07:57, αφενός μεν το πετρελαιοφόρο CAPE BON, που έπλεε στην περιοχή και αφετέρου κατόπιν εντολής του λιμεναρχείου Καψαλίου έσπευσαν προς παροχή βοηθείας τα Π/Κ-Α/Κ ‘’ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ’’ Λ.Κ.128, του Παναγιώτη Στάθη και ‘’ΓΑΛΑΖΙΟ’’ Ν.Λ.702, του Διονύση Γαλανάκη και ρυμούλκησαν το παραπάνω ιστιοφόρο σκάφος με ασφάλεια στο λιμένα Καψαλίου.
Κατά την διάρκεια της προσπάθειας διάσωσης από τα 2 αλιευτικά το πετρελαιοφόρο επήρε την κατάλληλη θέση έτσι ώστε να προστατεύει το όλο εγχείρημα από τις θαλάσσιες συνθήκες. Υπήρξε δε μιά ελαφριά επαφή με το ιστιοφόρο προκαλώντας μόνο μικρή εποφανειακή ζημιά στον χρωματισμό του ιστιοφόρου.
Το σκάφος παραμένει προσδεδεμένο στον προβλήτα του Καψαλίου.
Από την οικεία Λιμενική Αρχή, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του σκάφους, μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης του και προσκόμισης πιστοποιητικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα.
----------------------------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης - Φωτογραφίες Γιώργος Σάμιος
----------------------------------------------------------