Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Habemus …Τέμενος ! (No habemus για το Μητροπολίτη Σπάρτης και το Λαό)

“ Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση έναν Ορθόδοξο Ναό που έχτισε αυτή ή άλλη προηγούμενη κυβέρνηση , στην Ελλάδα ή αλλού , με χρήματα του Ελληνικού Λαού ; ”

Το ’γραψαν οι εφημερίδες ! Επιτέλους ! Οι θυσίες του Λαού πιάνουν τόπο ! Αρχίζουν τα μεγάλα  έργα :
Ανακοινώθηκε επισήμως από την Κυβέρνηση ότι εγκρίθηκε η κατασκευή Μουσουλμανικού Τεμένους στην Αθήνα , σε οικόπεδο ιδιοκτησίας του Δημοσίου (Πολεμικό Ναυτικό) , με κρατικά χρήματα , προϋπολογισμού 846 . 000 ευρώ , για τις λατρευτικές ανάγκες της Mουσουλμανικής κοινότητας στην Ελλάδα !!!

Δεν είμαι ρατσιστής , βεβαίως – βεβαίως . Ούτε φανατικός χριστιανός της εποχής του Θεοδοσίου , που αρνείται το δικαίωμα ύπαρξης άλλων θρησκειών και αμφισβητεί ή πολεμά τα θρησκευτικά δικαιώματα  άλλων ανθρώπων . Κάθε άλλο .
Αλλού , όμως , έχω το  πρόβλημα :

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση  , αυτή που διαμηνύει (ανεπισήμως) στους Λάκωνες ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσει τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τις ανάγκες προσωρινής στέγασης των Σχολών ΑΕΙ-ΤΕΙ στη Σπάρτη (320.000 ευρώ), ώστε να απαλλάξει το Μητροπολίτη μας από τη δικαστική περιπέτεια στην οποία ενεπλάκη εξαιτίας της ελληνικής πολιτείας , ΠΩΣ βρίσκει τρόπους και χρήματα να χτίσει τζαμί για τους Μουσουλμάνους της Ελλάδας ;
Μήπως , τελικά , έχουμε γίνει Μουσουλμάνοι και δεν το ξέρουμε ;
Μήπως , τελικά , προέχουν τα συμφέροντα του Μουσουλμανισμού από εκείνα των Ορθοδόξων  Χριστιανών και από την προάσπιση του δίκιου ενός Τίμιου και Σεπτού Ιεράρχη που μόνο ευεργεσίες έχει προσφέρει στον τόπο και την Πατρίδα ;

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση έναν Ορθόδοξο Ναό που  έχτισε αυτή ή άλλη προηγούμενη κυβέρνηση , στην Ελλάδα ή αλλού , με χρήματα του Ελληνικού Λαού ;
(Ακόμα και τα χρήματα που μάζεψε επί χούντας ο κ.κ.. «ΕΛΛΑΣ – ΕΛΛΗΝΩΝ – ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ» τα ’φαγε το σκοτάδι και «Τάμα του Έθνους» δεν είδαμε !)

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση σε ποιο Μουσουλμανικό κράτος επί της γης χτίστηκε ποτέ Oρθόδοξος Ναός για τις λατρευτικές ανάγκες της εκεί Χριστιανικής κοινότητας ;

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση , γιατί η Μουσουλμανική κοινότητα , που αριθμεί αρκετές χιλιάδες άτομα  στην Ελλάδα , δε συγκεντρώνει από μόνη της τα αναγκαία χρήματα για να αγοράσει ένα οικόπεδο και να χτίσει εκεί το τέμενος που χρειάζεται ;

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση , γιατί ένα ή περισσότερα μουσουλμανικά κράτη , ιδιαίτερα εκείνα που οι σεΐχηδες κάνουν μπάνιο μέσα σε πετρο-δολλάρια , δε βάζουν ένα εκατομμύριο δολλάρια (όσα δίνουν για φιλοδώρημα σ’ ένα ποδοσφαιρικό τους αστέρι) για να φτιάξουν  ένα τζαμί για τους ομοεθνείς και ομοθρήσκους τους στην Ελλάδα ;

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση  πώς  γίνεται , την ώρα που οι Έλληνες στενάζουν κάτω από τα δεσμά των Μνημονίων τα οποία χάλκευσε η ίδια μαζί με τα ξένα αφεντικά , την ώρα που κοσμάκης δεν έχει σπίτι , γιατρό , φάρμακα , φαγητό , θέρμανση , δουλειά , κλπ , κλπ … εκείνη να ξοδεύει απλόχερα  846.000 ευρώ για ένα μουσουλμανικό τέμενος στην Αθήνα ;

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση , αν έχει το δικαίωμα να ξοδεύει για ανέγερση τζαμιών τα χρήματα που μαζεύει  ανελέητα από τους πολίτες ;
Δηλαδή , την ώρα που τα «σκάμε» ηρωικά στο γκισέ της Εφορείας , θα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι αυτά τα χρήματα που στερούμε από το σπίτι μας  , την οικογένειά μας , τις δικές μας ανάγκες ,  μπορεί και να πάνε για  την ανέγερση κάποιου τζαμιού ;

-Μπορεί να μου πει η κυβέρνηση , ποια «αόρατη Αρχή»  κρύβεται (αν κρύβεται) πίσω απ’ αυτήν την ακατανόητη απόφασή της ;

-Μπορεί να μου πει ;

Αλλά , όπως λέει ο θυμόσοφος Λαός μας :

«Άλλοι σκάφτουν και κλαδεύουν κι άλλοι πίνουν και μεθούν»
---------------------------------------------------
Πηγή: notospress.gr- Βαγγέλης Μητράκος
---------------------------------------------------