Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Και Ξαφνικά τα Κύθηρα Γέμισαν με αποφοίτους του Νιούκαστλ της Γλασκώβης και άλλων μεγάλων Ναυπηγικών σχολών....

Πριν 3 ημέρες στο άρθρο μας Μικρή καθυστέρηση του πλοίου ΙΟΝΙΣ λόγω φραγμού εισόδου νερού ψύξεως κ. μηχανών, περιγράψαμε με απλά λόγια την πραγματική αιτία καθυστέρησης του πλοίου ΙΟΝΙΣ, προς ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αλλά και για να αποτρέψουμε οιαδήποτε ανησυχία σχετικά με την περαιτέρω πορεία του πλοίου, το οποίο την μια ημέρα υποδέχτηκε σύμπας ο Κυθηραϊκός και Αντικυθηραϊκός λαός μετά βαϊων και κλάδων ...και την επομένη "άρον-άρον Σταύρωσον Αυτόν...."


Έκτοτε και εντελώς ξαφνικά κάθε καφετέρια και καφενείο στο νησί αλλά και σε κάθε συνάντηση περισσότερη του ενός ατόμου άρχισε μια ατέλειωτη εμφάνιση μιας στρατιάς "ειδικών", από ναυπηγούς μέχρι σπέσιαλ μηχανολόγους και από μηχανικούς μέχρι μετεωρολόγους αλλά και ειδικούς εκτιμητές. Καθένας εξέφερε γνώμες και έδινε την δική του θεωρία για το "τι πραγματι είχε συμβεί και το κρύβανε.... οι .... @*7%9***"

Στην σελίδα μας έφθασαν αρκετές τέτοιες απόψεις αλλά δυστυχώς και θεωρίες που αναγράφηκαν σε κάποια ΜΜΕ, ρωτώντας γιατί αποκρύπτουμε την αλήθεια.

Κατ' αρχάς  υπάρχει μια ερώτηση προς όλους τους Μηχανικούς εμπορικού ναυτικού (και είναι αρκετοί που έχουν θητεύσει στο επάγγελμα στο νησί). Γιατί αυτοί οι γνώστες του θέματος δεν εξηγούσαν σε γνωστούς και φίλους το είδος του προβλήματος (που είναι ένα σύνηθες πρόβλημα στην εμπορική ναυτιλία) ;;;;;;; 

Το περιβαντολλογικό πρόβλημα με την συγκέντρωση ακόμη και ολόκληρων νησιών από σκουπίδια που ενώνονται με πλαστικά είναι μία ακόμη διεθνής πληγή και μία ακόμη κατάφωρη περιφρόνηση προς το θαλάσσιο περιβάλλον.

Όσοι έχουν ταξιδέψει ειδικά νότια από την Κρήτη έχουν βρεθεί μπροστά σε τέτοιο φαινόμενο που παρατηρείται συχνά σε αυτό το τμήμα της Μεσογείου.

Σε αρκετά από τα ελληνικά λιμάνια ειδικά σε όσα είναι εκτεθειμένα σε ισχυρούς ανέμους είναι σύνηθες να υπάρχουν συγκεντρώσεις ποσοτήτων απορριμάτων με ανάμιξη πλαστικών και έτσι δεν μπορεί να αποκλεισθεί η περίπτωση επιπτώσεων παρομοίων με αυτό που συνέβη και στο "ΙΟΝΙΣ".

Απλά για την τεχνική σας ενημέρωση θα παραθέσουμε μερικά στοιχεία για να γίνει ακριβώς αντιληπτό το τι ακριβώς σημαίνου αυτά που έχουμε αναφέρει:

ΤΥΠΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΨΥΞΕΩΣ ΜΗΧΑΝΗΣ


Στο τυπικό διάγραμμα φαίνεται η πορεία που ακολουθεί το θαλασσινό νερό που ψύχει τα ψυγεία της μηχανής. Φαντάζεστε λοιπόν τι επακολουθεί όταν μαζί με το θαλασσινό νερό συμπαρασύρονται και κομμάτια πλαστικού και άλλοτε φράζουν τα φίλτρα αναρρόφησης καθώς τα μικρότερα κομμάτια είναι δυνατόν να περάσουν και να δημιουργήσουν όλα τα προβλήματα που έχουν ήδη αναφερθεί από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.


Δείτε λοιπόν το αποτέλεσμα στις πάραπάνω φωτογραφίες κάποιων ψυγείων μηχανών όπως βρέθηκαν μετά το φράξιμό τους.

Παρακαλούμε λοιπόν όλους τους επίδοξους επιστήμονες να μελετήσουν λιγάκι η εάν επιθυμούν να ρωτήσουν και να συμβουλευθούν κάποιους που γνωρίζουν αυτά τα θέματα και οτιδήποτε διαφορές έχουν με οιονδήποτε να μην βρίσκουν θέματα που επηρεάζουν το συμφέρον αυτού του τόπου και να προσπαθούν σώνει και καλά να κάνουν το άσπρο μαύρο.

Αρκετά πια με τις "σπηλιές και φωλιές"......
---------------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
---------------------------------------------