Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ

Στην ραδιοφωνική εκπομπή "Επόμενη Ημέρα" του AdelinFM το πρωϊ της Παρασκευής 6-11-15, η κυρία Ελένη Μουγγόλια, εκπρόσωπος των λαντζών του λιμανιού της Νεάπολης, ανέφερε αρκετά θέματα υπερασπιζόμενη τα "κεκτημένα", κατά την άποψη της, δικαιώματα των ιδιοκτητών λαντζών και παράλληλα των ιδιοκτητών πρακτορείων της Νεάπολης. Ή όπως και η ίδια δήλωσε ένα σύνολο περίπου 30 οικογενειών της Νεάπολης.

Κατ' αρχάς θα κάνω μια διευκρίνηση για αποφυγή οιωνδήποτε παρεξηγήσεων και παρερμηνειών. Ανέφερε η κ. Μουγγόλια ότι οι σελίδες στις οποίες είμαι ιδιοκτήτης έγραψαν πως στο υπό διερεύνηση πρόσκρουσης πλοίο ΜΙΑ σημαίας Παναμά, υπήρξε κάποια βοήθεια από τοπικά μέσα.
Μάλλον η κ. Μουγγόλια διάβασε κάποια άλλη σελίδα που ασχολείται με το θέμα και εκ παραδρομής μπέρδεψε τις σελίδες. Το εκλαμβάνω έτσι διότι διαφορετικά πρέπει να καταθέσω μήνυση για δυσφήμηση και διασπορά ψευδών κατηγοριών που προσβάλλουν την εγκυρότητα των σελίδων μου και την παρακαλώ να το ανακαλέσει δημόσια αφού πρώτα διαβάσει προσεχτικά τι ακριβώς γράφω, κατόπιν μαρτυρίας αυτόπτου μάρτυρα.


Θα ήθελα επίσης να διευκρινήσω την πρόταση μου που έκανα σχετικά με τις προμήθειες των πλοίων κατά την διέλευση. Εφόσον δεν υπάρχει ΕΚΛ που να καθορίζει επακριβώς τις ενέργειες αυτές ισχύει ο Γ.Κ.Λ. που αφήνει στην κρίση του εκάστοτε λιμενάρχου τον τρόπο προμηθείας εφοδίων, καιρού επιτρέποντος, εν πλώ με μειωμένη ταχύτητα. Ή ακόμα και την προμήθεια με απλή στάση σε προκαθορισμένο σημείο του όρμου, χωρίς την πόντιση της άγκυρας, εφόσον το πλοίο διατηρεί την ισχύ των μηχανών του. Δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να απαγορεύει κάτι τέτοιο και καλό είναι να μην ¨δημιουργούμε" νόμους που απλά ανταποκρίνονται στα συμφέροντα μας.

Επίσης θα ήθελα να επαναλάβω ότι αυτές οι μέθοδοι ακολουθούνται διεθνώς και διευκολύνουν την εμπορική ναυτιλία και ουσιαστικά την εξυπηρετούν απλοποιώντας ορισμένες ενέργειες, που η ελληνική στενοκεφαλιά εντός των συνόρων μαζί με την άκρατη γραφειοκρατία την γιγαντώνουν.

Ακούσαμε ακόμα ότι σκοπός και επιθυμία των λαντζέρηδων αλλά και των πρακτόρων ( ;;;; ) θα ήταν να εκτελούνται μόνον οι απλές ενέργειες, αλλαγής πληρωμάτων, εφοδιασμού με τρόφιμα και φρέσκα, εφοδιασμού με υλικά αναλώσιμα και λιπαντικά σε συσκευασία βαρελιών και όταν είναι απαραίτητο με κάποιες επιθεωρήσεις νηογνωμόνων.
Μα αυτό κ. Μουγγόλια έρχεται τελείως αντίθετο με τα αναγραφόμενα στα διάφορα διαφημιστικά φυλλάδια των πρακτορείων της περιοχής. Μπορείτε πάρακάτω να δείτε μερικά σημειωμένα και μαρκαρισμένα με κόκκινα βέλη.




Φυσικά δεν αγνοούμε και την συνεχή συνεργασία των τοπικών πρακτορείων με πρακτορεία του Πειραιά, τα οποία φυσικά προσφέρουν τα ΠΑΝΤΑ, είτε υπάρχουν νόμοι είτε δεν υπάρχουν..... {Εξάλου οι φωτογραφίες από φορτηγα η βαν, γνωστών συνεργείων αμμοβολών, καθαρισμού δεξαμενών, ελασματουργικών εργασιών, υφαλοκαθαρισμών, χρωματισμών, της ζώνης Περάματος, που επιχειρούν η φορτοεφορτώνουν στις λάντζες της Νεάπολης, το μαρτυρούν.... και παλαιότερα αλλά και πρόσφατα... και ας γίνονται μηνύσεις ... στους φωτογραφίζοντες ...από τα αρμόδια για τον σχετικό έλεγχο και απαγόρευση, λιμενικά όργανα...!!!!!}

Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η "αθώα" διακαιολογία περί εκτέλεσης ελασματουργικών εργασιών "ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΩΝ" , κατά την κ.Μουγγόλια, όταν υπάρχει "ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ {Οξυγόνο και Ηλεκτροκόλληση} σε όλα τα λιμάνια της Ελλάδας, πλην ναυπηγοεπισκευαστικών περιοχών.

Η θάλασσα κ. Μουγγόλια απαιτεί τον σεβασμό μας. Απαιτεί το ψωμί που μας δίνει να μην της το ανταποδίδουμε με την καταστροφή της. Εάν δεν έχετε ταξιδέψει δεν το γνωρίζετε αυτό και μην αντιπαραθέτετε το συμφέρον 30 οικογενειών με την μελλοντική εξέλιξη μιας ολόκληρης περιοχής 3 Δήμων με χιλιάδες οικογένειες γιατί μόνον να χάσετε μπορείτε.

Ο χαρακτηρισμός "Πειρατικό Αγκυροβόλιο" από τον Δημάρχους και τους κατοίκους της περιοχής δεν ανάγεται φυσικά ούτε στον Μπαρμπαρόσσα και μήτε στους "Πειρατές της Καραϊβικής". Η αναφορά έγκειται στις παράνομες εργασίες που με γραφειοκρατικά τερτίπια και την "βοήθεια" του εκάστοτε λιμεναρχείου εμφανίζονται μπροστά στους αδαείς δικαστές και αθωώνονται, αλλά στην συνείδηση όλων των πληγομένων δεν παύουν να είναι παράνομες γιατί βιάζουν την φύση....

Όσο για την Ποσειδωνία και γενικά για την χλωρίδα και την κατάσταση του βυθού καλό θα ήταν να περιμένετε μερικές ημέρες τις ανάλογες ανακοινώσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου και τα συμπεράσματα του ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ.

Καλό δε θα ήταν να γίνει μια ανάλογη μελέτη της πανίδας, που να αφορά την σταδιακή απόρριψη αλλαγής έρματος είτε από το διερχόμενα είτε από τα αγκυροβολούντα πλοία, και εν τω μεταξύ καλό θα ήταν να ρίξετε και εσείς μια ματιά είτε σε παλαιότερες αναρτήσεις μου για το θέμα, είτε σε μελέτες ελληνικών και ξένων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων για το θέμα, και να το εμπεδώσετε (γιατί και οι οικογένειες σας κάποτε ζούσαν από το ψάρεμα, όπως ζούν και σήμερα κάποιες άλλες δεκάδες οικογενειών).

Τέλος κανείς δεν θέλει να χάσει ο άλλος το ψωμί και την δουλειά του. Μια λογική προσέγγιση, συζήτηση και σύμπνοια, μπορεί να αποφέρει πολύ καλύτερα αποτελέσματα για όλους τους κατοίκους, αντί των μονομερών καταγγελιών, εξαγγελιών η και απειλών η τουφεκισμών κεραιών σταθμών εναντιουμένων. Πέραν όμως αυτών χρειάζεται σε νευραλγικές θέσεις δημοσίων λειτουργών, που χρειάζονται λογικές αποφάσεις η τοποθέτηση από την πολιτεία ανθρώπων με σωστές γνώσεις, εμπειρία αλλά και δυνατότητα κρίσης ώστε να αποφεύγονται τα κωμικοτραγικά φαινόμενα των τελευταίων ετών.
--------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
--------------------------------------