Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

«Κόκκινο» στις αιτήσεις για 17 άγονες γραμμές

Απορρίφθηκαν χθες οι αιτήσεις για 17 άγονες γραμμές, καθώς, σύμφωνα με την άποψη της επιτροπής, τα δικαιολογητικά που κατέθεσαν οι εταιρείες δεν ήταν σε συμφωνία με όσα όριζε η προκήρυξη.

Σε μία περίπτωση, αυτή της αίτησης της ΛΑΝΕ, με το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» για τη Γραμμή Κύθηρα-Αντικύθηρα, η επιτροπή είπε «ναι», ενώ για μία τοπική γραμμή δεν είχε υπάρξει ενδιαφέρον.

Ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί, ενώ σε όσες περιπτώσεις λήγουν υφιστάμενες συμβάσεις ενδέχεται αυτές να παραταθούν με απόφαση του υπουργού.


Στην απόφαση της επιτροπής αντέδρασε έντονα η Attica Group (μητρική της Blue Star Ferries) και με ανακοίνωσή της έκανε λόγο για απόρριψη «που θίγει την κοινή λογική και δημιουργεί ερωτηματικά για την άσκηση της δημόσιας διοίκησης στη χώρα μας». Επίσης αναφέρθηκε σε «καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού μας από το διαγωνισμό». Ως εκ τούτου η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της «Διαγόρας» από τις γραμμές Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή, από 01.11.2012.

Κύκλοι του υπουργείου σχολίασαν ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις δεν εκδίδεις δελτίο Τύπου αλλά υποβάλλεις ένσταση στην επιτροπή και προσέθεταν ότι οι όροι της προκήρυξης πρέπει να τηρούνται από όλους.

Να σημειωθεί πάντως ότι η επιτροπή απέρριψε την Blue Star Ferries γιατί η επιβεβαίωση εγγραφής P&I δεν αναφερόταν ρητά η ασφαλιστική κάλυψη του πληρώματος, δεν συμπεριελήφθη η λέξη «και επιστροφή» στην εγγυητική επιστολή για συμμετοχή στο διαγωνισμό, δεν είχε προσκομιστεί ΦΕΚ ανακοίνωσης τελευταίου Δ.Σ., ενώ τέλος δεν προσκομίστηκε θεωρημένο από τη ΔΟΥ φωτοτυπικό αντίγραφο του βιβλίου μετόχων.

Η Attica Group απάντησε για το πρώτο ότι το ίδιο έγγραφο είχε καταθέσει και σε προηγούμενους διαγωνισμούς, για τη λέξη «επιστροφή» σημείωσε ότι είναι ανάξιο σχολιασμού, ενώ για το δ.σ. κατέθεσε την ανακοίνωση της αρμόδιας Περιφέρειας για την καταχώρηση στο μητρώο των νέων στοιχείων και για το τελευταίο σημειώνει ότι η υποχρέωση σφραγίδας έχει καταργηθεί.
----------------------------
Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
----------------------------