Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ 100 ΔΟΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ !!!

Ο παραλογισμός  του Ελληνικού δημοσίου στο μεγαλείο  του !

από Αναγνώστη 

Αγαπητοί φίλοι
Έχω την ατυχία να είμαι μακροχρόνια άνεργος και να οφείλω ένα σχετικά μικρό ποσό στην εφορία 
 
Αλλά…Θέλοντας να είμαι συνεπής απένατι  στο κατ΄ όνομα κράτος που έχω την ατυχία να ζώ  απευθύνθηκα στην αρμόδια ΔΟΥ  για να το ρυθμίσω σε 100 δόσεις και εδώ αρχίζουν τα….ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!
 
Σαν πολίτης με μηδενικό εισόδημα τις τρείς τελευταίες χρονιές λόγω της ανεργίας ΔΕΝ έχω το δικαίωμα να ρυθμίσω την οφειλή μου σε 100 δόσεις αλλά σε ……48 !!!
 
Το δικαίωμα των 100 δόσεων το έχουν όσοι ….δηλώνουν εισόδημα !!!
 
Αφήνω λοιπόν ανεξόφλητη την υποχρέωση μου απέναντι στο …διαλυμένο δημόσιο και ας έρθουν να μου κατάσχουν το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο  που έχω ….ένα σπίτι 60 τετραγωνικών μέτρων 
 
ΑΡΑΓΕ ποιος  χρυσοπληρωμένος από τους πολίτες  οικονομικός εγκέφαλος  της κυβέρνησης σκέφθηκε αυτήν την πρωτόγνωρη πατέντα !!!
 
Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία 
----------------------------------------------
Πηγή:  newsmessinia.blogspot.com
----------------------------------------------