Κάθε μέρα που περνά οι πιθανότητες επιβίωσης του MEGA περιορίζονται,
καθώς τα προβλήματα μεγεθύνονται. Οι μέτοχοι φέρονται για μία ακόμη φορά
να κάνουν την ύστατη προσπάθεια διάσωσης, ενώ συνεχώς εμφανίζονται νέα
προβλήματα που καθιστούν αμφίβολη τη συνέχιση της λειτουργίας του
Μεγάλου Καναλιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, προειδοποιητική επιστολή
στο MEGA έστειλε και η Digea, η οποία ενημερώνει ότι από την 1η Μαΐου
είναι υποχρεωμένη να ξεκινήσει σταδιακά την υποβάθμιση του τηλεοπτικού
σήματος, διαδικασία η οποία θα καταλήξει τις επόμενες ημέρες στην
οριστική διακοπή.















































