Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Ποιες ναυτιλιακές ύψωσαν την ελληνική σημαία σε πλοία τους Νεότευκτα tankers και second hand φορτηγά

Νεότευκτα δεξαμενόπλοια αλλά και second hand φορτηγά πλοία, συνολικά 13 τον αριθμό, ύψωσαν το προηγούμενο διάστημα την ελληνική σημαία, σύμφωνα με αποφάσεις των συναρμοδίων υπουργών που αναρτήθηκαν στη «Διαύγεια».

Μεταξύ των Ελλήνων εφοπλιστών που επέλεξαν το ελληνικό νηολόγιο αυτή την περίοδο περιλαμβάνεται ο κ. Γιάννης Αγγελικούσης, που έχει όλα τα πλοία του στην ελληνική σημαία, ο κ. Ανδρέας Μαρτίνος ο οποίος επίσης στηρίζει το ελληνικό νηολόγιο, η οικογένεια Γουλανδρή υποστηρικτής της ελληνικής σημαίας, όπως και η ναυτιλιακή εταιρεία Eletson, η οποία ανήκει στις οικογένειες Καρασταμάτη, Κέρτσικοφ και Χατζηελευθεριάδη, και άλλοι.



Ειδικότερα, την ελληνική σημαία ύψωσαν δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια της Maran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση. Πρόκειται για το ναυπηγούμενο στην Κορέα στα ναυπηγεία της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, με Hull No. 5436, περίπου 161.287 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 110.896 κόρων, που θα φέρει το όνομα Maran Atalanta. Επίσης το δεξαμενόπλοιο με Hull No. 5435 που θα ονομασθεί κατά τη νηολόγησή του Maran Aphrodite, το οποίο είναι 161.287 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 110.896 κόρων.

Σε δύο νεότευκτα πλοία της ύψωσε την ελληνική σημαία και ο όμιλος της ναυτιλιακής Eletson. Πρόκειται για το πλοίο μεταφοράς υγραερίου (LPG Carrier) Kithira που ναυπηγείται στα ναυπηγεία της Κορέας Hyundai Μipo Dockyard, με τον αριθμό Hull No. 8209, περίπου 13.794 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 4.138 κόρων.

Το δεύτερο νεότευκτο πλοίο είναι το δεξαμενόπλοιο με Hull No. H1423 που ναυπηγείται στα ναυπηγεία της Κίνας Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding, και θα ονομασθεί κατά τη νηολόγησή του Salamina, περίπου 62.393 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 37.226 κόρων.

Και η Andriaki Shipping της οικογένειας Γουλανδρή σήκωσε την ελληνική σημαία σε δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοιά της. Πρόκειται για το ναυπηγούμενο στα ναυπηγεία της Κορέας STX Offshore & Shipbuilding, με Hull No. S-1587, που θα ονομασθεί κατά τη νηολόγησή του Antipolis, περίπου 42.983 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 21.505, και το ναυπηγούμενο στα ίδια ναυπηγεία δεξαμενόπλοιο με Hull No. S-1586 που θα ονομασθεί κατά τη νηολόγησή του Νeapolis, ίδιας ολικής και καθαρής χωρητικότητας.

Η Minerva Μarine
Την ελληνική σημαία επέλεξε για δύο ακόμη νεότευκτα δεξαμενόπλοιά της και η Minerva Μarine του Ανδρέα Μαρτίνου.
Πρόκειται για το νεότευκτο Minerva Eleftheria, 63.500 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 35.025 κόρων, που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Iαπωνίας Sasebo Heavy Industries, και το Minerva Evropi περίπου 81.400 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 52.100, που κατασκευάσθηκε στα ναυπηγεία της Kορέας Hyundai Heavy Ιndustries.

Η Polembros Shipping
Η ναυτιλιακή Polembros Shipping της οικογένειας Σπύρου Πολέμου ύψωσε την ελληνική σημαία στο νεότευκτο Ithaki Warrior.
Το δεξαμενόπλοιο κατασκευάσθηκε στα ναυπηγεία της Κίνας Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding και είναι 82.779 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 51.588 κόρων.

Η Hermes Marine
Την ελληνική σημαία ύψωσε και το δεξαμενόπλοιο Chloe της ναυτιλιακής εταιρείας Hermes Marine Management, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2011 και πριν έφερε τη σημαία Παναμά. Το πλοίο είναι περίπου 162.203 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 112.192 κόρων.
Επίσης ένα ακόμη second hand δεξαμενόπλοιο, το με σημαία Παναμά OANA, μετονομάσθηκε σε Seaven Voyager και ύψωσε την ελληνική σημαία. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία Seaven Tanker Management της οικογένειας Τσαλαμάνιου και ναυπηγήθηκε το 2008.
Είναι περίπου 5.031 κόρων ολικής χωρητικότητας και καθαρής 1.681.

Paloma και Sea Pearl
Τέλος, την ελληνική σημαία ύψωσαν πρόσφατα και δύο φορτηγά πλοία, το με σημαία Μπαχαμών φορτηγό πλοίο CS Soraya που μετονομάσθηκε σε AVRA Ι και ανήκει στην Paloma Shipping της οικογένειας Φωτεινής Καραμανλή, και το με σημαία Σιγκαπούρης φορτηγό πλοίο ΑΟΜΙ που μετονομάσθηκε σε Sea Pearl, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2007 και ανήκει στη ναυτιλιακή εταιρεία Sea Pearl Enterprises.
-----------------------------------------------------------------
Πηγή: Ναυτεμπορική-Λάμπρος Καραγεώργος 
-----------------------------------------------------------------