Προσπάθειες να ξεπερασθεί σύντομα το νομικό κενό, προκειμένου να συγκληθεί το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ΣΑΣ , το οποίο θα εξετάσει όλα τα εκκρεμή θέματα της ακτοπλοΐας.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, το ΣΑΣ συγκαλεί ο «γενικός γραμματέας του Υπουργείου», ο οποίος όμως, με το νέο σχήμα, είναι ο κ. Γιάννης Δρυμούσης, που διορίσθηκε ως γενικός γραμματέας υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο βέβαια συγχωνεύτηκε με το Οικονομίας και το πρώην ΥΕΝ
Ο κ. Γιώργος Βλάχος, ο διορισμός του οποίου πήρε ΦΕΚ στις 3 Φεβρουαρίου, είναι γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής. Η λύση λοιπόν, που προκρίνεται, είναι να συγκαλέσει άμεσα το ΣΑΣ ο κ. Δρυμούσης και στο μεταξύ να γίνει τροποποίηση του νόμου, έτσι ώστε να σταθεί δυνατόν να προεδρεύει τελικά στο ΣΑΣ ο γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής.
Το πρόβλημα είναι ότι και ο διορισμός του κ. Δρυμούση δεν έχει πάρει ακόμη ΦΕΚ! Μόλις η διαδικασία αυτή ολοκληρωθεί, αναμένεται να συγκληθεί άμεσα το ΣΑΣ.
Ωστόσο, μέχρι να ξεπερασθούν τα νομικά εμπόδια, τα εκκρεμή θέματα στην ακτοπλοΐα παραμένουν και είναι έντονα για ορισμένες εταιρείες τουλάχιστον, που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα οφειλόμενα μισθώματα για δρομολόγια άγονων γραμμών που έχουν ήδη εκτελέσει.
Η ΛΑΝΕ, μία από τις εταιρείες αυτές, έχει να λάβει χρήματα από το ΥΠΟΙΑΝ από τον προηγούμενο Αύγουστο και ενώ έχει καταθέσει όλα τα σχετικά δικαιολογητικά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μανόλης Γαλανάκης, έφθασε στο σημείο να στείλει επιστολή στην αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου και να ζητήσει αναστολή δρομολογίων για ένα μήνα, αίτημα βέβαια που δεν έγινε αποδεκτό.
Η ΛΑΝΕ εκτελεί τη γραμμή Κυθήρων - Αντικυθήρων και, όπως επισημαίνει ο κ. Γαλανάκης, είμαστε σε αδιέξοδο. Από την μία πλευρά, το Δημόσιο δεν καταβάλλει τα οφειλόμενα, από την άλλη το ΝΑΤ ζητεί τις εισφορές για τους ναυτικούς!!!!!!!-------------------------------------------------------
Πηγή: InOut.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
-------------------------------------------------------
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, το ΣΑΣ συγκαλεί ο «γενικός γραμματέας του Υπουργείου», ο οποίος όμως, με το νέο σχήμα, είναι ο κ. Γιάννης Δρυμούσης, που διορίσθηκε ως γενικός γραμματέας υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο βέβαια συγχωνεύτηκε με το Οικονομίας και το πρώην ΥΕΝ
Ο κ. Γιώργος Βλάχος, ο διορισμός του οποίου πήρε ΦΕΚ στις 3 Φεβρουαρίου, είναι γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής. Η λύση λοιπόν, που προκρίνεται, είναι να συγκαλέσει άμεσα το ΣΑΣ ο κ. Δρυμούσης και στο μεταξύ να γίνει τροποποίηση του νόμου, έτσι ώστε να σταθεί δυνατόν να προεδρεύει τελικά στο ΣΑΣ ο γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής.
Το πρόβλημα είναι ότι και ο διορισμός του κ. Δρυμούση δεν έχει πάρει ακόμη ΦΕΚ! Μόλις η διαδικασία αυτή ολοκληρωθεί, αναμένεται να συγκληθεί άμεσα το ΣΑΣ.
Ωστόσο, μέχρι να ξεπερασθούν τα νομικά εμπόδια, τα εκκρεμή θέματα στην ακτοπλοΐα παραμένουν και είναι έντονα για ορισμένες εταιρείες τουλάχιστον, που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα οφειλόμενα μισθώματα για δρομολόγια άγονων γραμμών που έχουν ήδη εκτελέσει.
Η ΛΑΝΕ, μία από τις εταιρείες αυτές, έχει να λάβει χρήματα από το ΥΠΟΙΑΝ από τον προηγούμενο Αύγουστο και ενώ έχει καταθέσει όλα τα σχετικά δικαιολογητικά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μανόλης Γαλανάκης, έφθασε στο σημείο να στείλει επιστολή στην αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου και να ζητήσει αναστολή δρομολογίων για ένα μήνα, αίτημα βέβαια που δεν έγινε αποδεκτό.
Η ΛΑΝΕ εκτελεί τη γραμμή Κυθήρων - Αντικυθήρων και, όπως επισημαίνει ο κ. Γαλανάκης, είμαστε σε αδιέξοδο. Από την μία πλευρά, το Δημόσιο δεν καταβάλλει τα οφειλόμενα, από την άλλη το ΝΑΤ ζητεί τις εισφορές για τους ναυτικούς!!!!!!!-------------------------------------------------------
Πηγή: InOut.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
-------------------------------------------------------