Πιο αυστηρά πρόστιμα, αλλά και τεχνικούς ελέγχους,
καθώς και απαγόρευση άδειας ασφάλισης σε όσα ταξί ή IX αυτοκίνητα δεν
έχουν περάσει ΚΤΕΟ προανήγγειλε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και
Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης.
Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση του
βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, ο οποίος υπογράμμισε την ανάγκη να
ληφθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε,
είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.
Όπως
ανέφερε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας
της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά είναι τα 10 χρόνια,
στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.
«Μέσα
στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το
περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε
αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστον μέχρι το 2020 που
ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι
αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να
μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό.
Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί
για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.
--------------------------
Πηγή: ΑΜΠΕ
--------------------------
--------------------------