Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Δραματική Μείωση στην Ακτοπλοϊκή Μεταφορά των Κυθήρων

Είναι γνωστή σε όλους τους Έλληνες η δύσκολη περίοδος που διανύει τα τελευταία 6 χρόνια ολόκληρη η χώρα.


Ίσως στην αρχή το φαινόμενο να μην ήταν τόσο εύκολα αντιληπτό και να μην επηρέασε άμεσα τις τοπικές κοινωνίες, αλλά σταδιακά τα αποτελέσματα της γενικής ύφεσης έφθασαν σε όλες τις γωνιές της Ελληνικής γής και έστειλαν το ανάλογο μήνυμα.

Δυστυχώς οι αριθμοί είναι εκείνοι που μιλούν από μόνοι τους και μια έμπρακτη απόδειξη είναι τα στατιστικά της Ακτοπλοϊκής Μεταφοράς.

Και μόνον για την τελευταία χρονιά που πέρασε βλέπουμε να υπάρχει μια τεράστια μείωση του 30% περίπου.

Από διάφορα μέρη της Ελλάδας ακούμε ότι υπάρχουν κινήσεις. μεγάλων και μικρών νησιών και κοινοτήτων, που με εξαιρετικές προσπάθειες αλλά και ενιαίο πνεύμα συνεργασίας. προσπαθούν προωθούν και επιτυγχάνουν την αύξηση και την προσέλκυση των επισκεπτών τους και του τουριστικού τους ρεύματος.

Προωθούν την προσέλκυση σκαφών αναψυχής και παρέχουν τις σχετικές υπηρεσίες μειώνοντας το κόστος διαμονής στο ελάχιστο δυνατό προκειμένου να γίνουν περισότερο ανταγωνιστικοί από κάθε άλλη πλευρά της τουριστικής αγοράς.

Πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι 3 ελληνικά νησιά η Μήλος, η Κώς και η Ρόδος συγκαταλέγονται στους ευνοϊκώτερους και οικονομικώτερους τουριστικούς προορισμούς. 

Αναρωτηθήκε κανείς μήπως έπρεπε να αποτελούσαν αυτά τα νησιά ένα παράδειγμα και οι τοπικοί του παράγοντες που συνετέλεσαν στην δημιουργία αυτής της προοπτικής, σαν οδηγοί και για όλους τους υπόλοιπος που μένουν κολήμένοι στα παλιά πρότυπα;;;;

Άραγε θα γίνει τελικά μάθημα το πάθημα η απλά  "θα περιμένουμε την Αθηνά ....αλλά χωρίς να κουνάμε τα χέρια μας......"
----------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
----------------------------------