Νέος σχεδιασμός στα δρομολόγια των ταχυπλόων έτσι ώστε να καλυφθούν τα κενά που άφησαν τα πλοία που αποχώρησαν και πιλοτική δρομολόγηση, από το 2013, ενός συμβατικού πλοίου που θα πιάνει Υδρα και Σπέτσες φαίνεται να προκρίνεται ως λύση στην παρούσα συγκυρία του συγκοινωνιακού ελλείμματος που αντιμετωπίζουν τα νησιά του Αργοσαρωνικού.
Το υπουργείο βρισκόταν και χθες σε διαβούλευση με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, ωστόσο εκτιμάται ότι είναι δύσκολη η λήψη πιο ριζικών μέτρων όσο παραμένει τόσο ακραία η κατάσταση με τα καύσιμα.
Από την πλευρά της Ηellenic Seaways, που είναι η μοναδική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται σε όλα νησιά του Αργοσαρωνικού συμπεριλαμβανομένων της Υδρας και των Σπετσών (με τρία υδροπτέρυγα και ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο), από το 2009 έως το 2012 οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων παραμένουν σταθερές, ενώ την ίδια ώρα οι τιμές των καυσίμων έχουν αυξηθεί κατά 103% για τα συμβατικά πλοία και 93% για τα ταχύπλοα.
Η ίδια εταιρεία υποστηρίζει ότι, το πρώτο εξάμηνο του 2012, καταγράφηκε μείωση 11% της επιβατικής κίνησης σε σχέση με πέρυσι, ενώ μείωσε τα δρομολόγιά της κατά 9%.
----------------------------
Πηγή: Ναυτεμπορική
---------------------------
Το υπουργείο βρισκόταν και χθες σε διαβούλευση με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, ωστόσο εκτιμάται ότι είναι δύσκολη η λήψη πιο ριζικών μέτρων όσο παραμένει τόσο ακραία η κατάσταση με τα καύσιμα.
Από την πλευρά της Ηellenic Seaways, που είναι η μοναδική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται σε όλα νησιά του Αργοσαρωνικού συμπεριλαμβανομένων της Υδρας και των Σπετσών (με τρία υδροπτέρυγα και ένα επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο), από το 2009 έως το 2012 οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων παραμένουν σταθερές, ενώ την ίδια ώρα οι τιμές των καυσίμων έχουν αυξηθεί κατά 103% για τα συμβατικά πλοία και 93% για τα ταχύπλοα.
Η ίδια εταιρεία υποστηρίζει ότι, το πρώτο εξάμηνο του 2012, καταγράφηκε μείωση 11% της επιβατικής κίνησης σε σχέση με πέρυσι, ενώ μείωσε τα δρομολόγιά της κατά 9%.
----------------------------
Πηγή: Ναυτεμπορική
---------------------------