Αύξηση κατά 10% στην αθροιστική κίνηση εσωτερικού των Aegean Airlines και Olympic Air, καταγράφηκε τον Νοέμβριο 2013 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2012, ως αποτέλεσμα της κοινής λειτουργίας των δύο εταιρειών, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της πρώτης. Συγκεκριμένα, ύστερα από τέσσερα χρόνια συνεχούς κάμψης της κίνησης εσωτερικού, οι δύο εταιρείες μετέφεραν 315.000 επιβάτες, έναντι 286.000 τον Νοέμβριο του 2012.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η κίνηση σε προορισμούς όπως Χανιά, Χίος, Μυτιλήνη, Ιωάννινα ενισχύθηκε για πρώτη φορά ύστερα από τέσσερα χρόνια ύφεσης. Με θετικό πρόσημο κινήθηκαν τον Νοέμβριο και άγονες γραμμές όπως τα νησιά Μήλος, Πάρος και Κύθηρα, ενώ η Σκύρος συνεχίζει την πολύ θετική τάση των τελευταίων ετών.
Από τις αρχές Δεκεμβρίου το δίκτυο των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας αναμένεται περαιτέρω ενισχυμένο με τις ενέργειες τιμολογιακής πολιτικής και συνδεσιμότητας που έχουν ήδη ανακοινωθεί. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, η κίνηση των 2 εταιρειών στα τρία μεγαλύτερα δρομολόγια εσωτερικού (Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Αθήνα – Ρόδος και Αθήνα - Ηράκλειο) ενισχύθηκε κατά 17% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2012, καλύπτοντας σχεδόν ολοκληρωτικά την απουσία της Cyprus Airways από τα δρομολόγια αυτά.
Η διάθεση από την Aegean Airlines των δύο νέων κατηγοριών ναύλων στην οικονομική θέση, οι οποίοι προσφέρουν αντίστοιχα μεγαλύτερη οικονομία για ταξίδια χωρίς αποσκευή (GoLight) ή με αποσκευή και απεριόριστη ευελιξία (Flex) συνέβαλε στην αύξηση. Η επέκταση των ναύλων αυτών και στο δίκτυο της Olympic Air από τον Φεβρουάριο 2014, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση.
«Οι πρώτες συνέργειες του δικτύου λειτούργησαν ήδη στο εσωτερικό. Παράλληλα, ένα σύστημα μειωμένων εποχικά χρεώσεων στα ελληνικά αεροδρόμια θα βοηθούσε τόσο στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, όσο και στην ενίσχυση της κίνησης τους αδύναμους μήνες. Ετσι περισσότεροι Ελληνες θα έχουν τη δυνατότητα να πετούν με χαμηλότερο κόστος». δήλωσε σχετικά ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines.
--------------------------
Πηγή: Καθημερινή
--------------------------
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η κίνηση σε προορισμούς όπως Χανιά, Χίος, Μυτιλήνη, Ιωάννινα ενισχύθηκε για πρώτη φορά ύστερα από τέσσερα χρόνια ύφεσης. Με θετικό πρόσημο κινήθηκαν τον Νοέμβριο και άγονες γραμμές όπως τα νησιά Μήλος, Πάρος και Κύθηρα, ενώ η Σκύρος συνεχίζει την πολύ θετική τάση των τελευταίων ετών.
Από τις αρχές Δεκεμβρίου το δίκτυο των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας αναμένεται περαιτέρω ενισχυμένο με τις ενέργειες τιμολογιακής πολιτικής και συνδεσιμότητας που έχουν ήδη ανακοινωθεί. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, η κίνηση των 2 εταιρειών στα τρία μεγαλύτερα δρομολόγια εσωτερικού (Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Αθήνα – Ρόδος και Αθήνα - Ηράκλειο) ενισχύθηκε κατά 17% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2012, καλύπτοντας σχεδόν ολοκληρωτικά την απουσία της Cyprus Airways από τα δρομολόγια αυτά.
Η διάθεση από την Aegean Airlines των δύο νέων κατηγοριών ναύλων στην οικονομική θέση, οι οποίοι προσφέρουν αντίστοιχα μεγαλύτερη οικονομία για ταξίδια χωρίς αποσκευή (GoLight) ή με αποσκευή και απεριόριστη ευελιξία (Flex) συνέβαλε στην αύξηση. Η επέκταση των ναύλων αυτών και στο δίκτυο της Olympic Air από τον Φεβρουάριο 2014, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση.
«Οι πρώτες συνέργειες του δικτύου λειτούργησαν ήδη στο εσωτερικό. Παράλληλα, ένα σύστημα μειωμένων εποχικά χρεώσεων στα ελληνικά αεροδρόμια θα βοηθούσε τόσο στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, όσο και στην ενίσχυση της κίνησης τους αδύναμους μήνες. Ετσι περισσότεροι Ελληνες θα έχουν τη δυνατότητα να πετούν με χαμηλότερο κόστος». δήλωσε σχετικά ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines.
--------------------------
Πηγή: Καθημερινή
--------------------------