Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Πιο εύκολη η προαγωγή στο Γυμνάσιο

Χαμηλώνει ο «πήχυς» για την προαγωγή και απόλυση στο Γυμνάσιο, αφού σε βασικά μαθήματα -όπως είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Ιστορία- οι μαθητές δεν χρειάζεται να έχουν ούτε καν 8 για να προαχθούν στην επόμενη τάξη.

Σύμφωνα με τροποποιητική εγκύκλιο που εξέδωσε χθες το υπουργείο Παιδείας, οι μαθητές μπορούν να περάσουν στην επόμενη τάξη ή να λάβουν Απολυτήριο Γυμνασίου αρκεί να έχουν: 
α) σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα ή 
β) γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία.

  
Σημειώνεται ότι η πρώτη εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, η οποία είχε εκδοθεί στις 8 Σεπτεμβρίου, όριζε ως δεύτερη προϋπόθεση οι μαθητές να έχουν βαθμό ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα στο τέλος του σχολικού έτους (Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία) τουλάχιστον οκτώ και συνολικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δώδεκα.

Καθώς πλέον δεν απαιτείται από τους μαθητές να επιτύχουν συγκεκριμένη βαθμολογία στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα, τα οποία θεωρούνται και τα πιο δύσκολα, μέλη της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΛΜΕ) θεωρούν ότι η προαγωγή των μαθητών θα διευκολυνθεί, αφού ο μέσος όρος της ετήσιας επίδοσής τους (όπως όλοι γνωρίζουν) βελτιώνεται από τα υπόλοιπα μαθήματα που θεωρούνται ευκολότερα, όπως είναι η Γυμναστική ή η Οικιακή Οικονομία.

Εισαγωγή σε ΑΕΙ- ΤΕΙ

Εν τω μεταξύ, το φλέγον ζήτημα της αλλαγής του συστήματος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ ανοίγει τώρα ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης. Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων Κώστα Γαβρόγλου, ζητεί να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες για τη διαμόρφωση συγκεκριμένων ρυθμίσεων σχετικά με την αναβάθμιση του Λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 

Όπως δήλωσε χθες ο κ. Γαβρόγλου, για το θέμα «δεν υπάρχει καμία απολύτως ειλημμένη απόφαση» και στόχος των προσεχών συνεδριάσεων της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων είναι, αξιοποιώντας τα πορίσματα του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία μαζί με τις γνώμες ειδικών εμπειρογνωμόνων, να προταθεί «ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που ελπίζουμε να διαμορφωθεί συναινετικά με όλα τα κόμματα».
---------------------------
Πηγή: Ημερησία
---------------------------