Μετά από πολλά εμπόδια ξεκίνησαν το 2011 οι εργασίες για το Αλιευτικό
καταφύγιο της Κοκκινιάς. Έλεγαν ότι είναι ένα έργο πνοής για τον
αλιευτικό στόλο της ευρύτερης περιοχής.
Ένα έργο που κόστισε περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ, με συνολικό εμβαδόν 17.000 τ.μ., το λιμναίο τμήμα στα 8.600 τ.μ., συνολικό μήκος 160 μέτρα και καθαρό βάθος 2,5 μέτρα, που θα μπορούσε να φιλοξενεί σύμφωνα με τη μελέτη έως 90 αλιευτικά σκάφη.
Ένα έργο που κόστισε περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ, με συνολικό εμβαδόν 17.000 τ.μ., το λιμναίο τμήμα στα 8.600 τ.μ., συνολικό μήκος 160 μέτρα και καθαρό βάθος 2,5 μέτρα, που θα μπορούσε να φιλοξενεί σύμφωνα με τη μελέτη έως 90 αλιευτικά σκάφη.
Σήμερα δεν χωρά να δέσει ούτε μία βάρκα των 5 μέτρων.
Κάναμε
μια βόλτα στην περιοχή και επισκεφθήκαμε το καταφύγιο. Μόλις
κοντοζυγώναμε, μας ήρθε μια μυρωδιά υπονόμου. Στην είσοδο του καταφυγίου
οι μηχανές του σκάφους μας βρήκαν στην άμμο. Το νερό πολύ λιγότερο από
50 πόντους. Αφού ανεβάσαμε τις μηχανές, το ξακρίσαμε με τα πόδια, αφού
το νερό της θάλασσας, ίσα ίσα έγλυφε τα γόνατά μας.
Αυτό που αντικρίσαμε όμως στη συνέχεια, ήταν πολύ χειρότερο.
Όπως
θα δείτε παρακάτω σε φωτογραφίες και video, αυτό το κατά τα άλλα έργο
πνοής, είναι ένα εγκαταλελειμμένο έργο που δεν εξυπηρετεί τίποτα.
Το μεγαλύτερο μέρος του λιμναίου τμήματος δεν έχει νερό, αλλά είναι στερεό. Μια μάζα ανακατεμένη με φύκια, άμμο, σκουπίδια και πέτρες που καλύπτει την περιοχή, και δεν επιτρέπει σε κανέναν να την πλησιάσει ούτε με βαρκούλα. Άσε που αυτή η άμορφη μάζα έχει μυρωδιά βοθρολυμάτων.
Θυμόμαστε
κάποιους βουλευτές ή υποψήφιους βουλευτές, που έκαναν χαμό το 2013 στα
εγκαίνια του έργου, προσπαθώντας να οικειοποιηθούν αυτό το μεγάλο έργο.
Που να είναι άραγε τώρα;
Ο Πρόεδρος της Κοκκινιάς Νίκος
Χασάπογλου είχε πει το2013 ότι είναι ένα δύσκολο έργο και βοήθησαν πάρα
πολλοί για να γίνει, ενώ ο Θεόδωρος Μανάκος μέλος του Λιμενικού Ταμείου,
είχε προβλέψει το 2013 και είχε πει «αν δεν γίνει σύσταση νομικού
προσώπου στο Δήμο Ευρώτα ή μεμονωμένη, ή διαδημοτική μαζί με τον Δήμο
Ανατολικής Μάνης, είναι δύσκολη η πορεία του έργου μελλοντικά σε
συντηρήσεις και της ευρύτερης κατάστασης στην χερσαία ζώνη». Πόσο δίκιο
είχε!
2 εκατομμύρια ευρώ... για το τίποτα. Μπράβο μας!!!
---------------------------
Πηγή: apela.gr
---------------------------