Σελίδες

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Απάντηση της σελίδας μας στο κ. Κρανιδιώτη

Στην προηγηθείσα δημοσίευση του κ. Κρανιδιώτη θα απαντήσουμε ως εξής :

Κύριε Κρανιδιώτη

Αν και ουσιαστικά εντέχνως παρακάμψατε όλους τους λόγους για την μη δημιουργία κανονισμού που θα επέτρεπε την διακίνηση πλοίων για εμπορικούς και επισκευαστικούς σκοπούς στον όρμο Βοιών, εν τούτοις επικεντρώνεστε στον ένα και μοναδικό σας στόχο, δηλαδή την δημιουργία βάσεως τροφοδοσίας πλοίων η έστω και της ναυτολόγησης η απόλυσης ναυτικών. Διότι δεν φαντάζομαι βέβαια στις προοπτικές σας να συμπεριλαμβάνονται και οι επισκευές......!!!!!


Στο συγκεκριμένο σημείο θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι κάποιοι πριν 20 περίπου χρόνια, γύρω στο 1995, είχαν ακριβώς την ίδια σκέψη, και με αυτή την προοπτική, της ήπιας μορφής εμπορικής δραστηριότητας, ξεκίνησε (μετά τον αποκλεισμό από την δίκαιη απαίτηση του ιδιοκτήτη του Costa Navarino) το όλο εγχείρημα.

Σε αυτά τα 20 χρόνια που πέρασαν μήπως έχετε τίποτε στατιστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι υπήρξε κάποια πρόοδος στο όλο εγχείρημα;; 
Μήπως έχετε στοιχεία προσόδων και κερδών τοπικών επιχειρήσεων προμηθειών τροφίμων και υλικών που να ευημέρευσαν και να έγινα πόλος έλξης κεφαλαίων και ανάπτυξης καθώς και δημιουργίας θέσεων εργασίας ;;;
Μήπως παράλληλα έχετε στοιχεία για δημιουργία θέσεων εργασίας από την όλη αυτή διακίνηση η ίσως έστω και την ίδρυση κάποιων τοπικών επισκευαστικών επιχειρήσεων που απασχολούν κάποιο αριθμό τεχνιτών και ζουν και προοδεύουν από τις μικροεπισκευές επί των προσερχομένων πλοίων ;;;


Η μικρή σας εμπειρία με την θάλασσα σας στερεί ίσως των ενδοτέρων αποφάσεων και κανόνων που διέπουν κάθε ναυτιλιακή εταιρεία. Και έτσι παρακάμψατε τις πληροφορίες που αναφέρονται στο δημοσίευμα που απαντήσατε. Τις επαναλαμβάνω λοιπόν για να μπορέσετε να το ξεκαθαρίσετε καλά και να μην απατάσθε για το θέμα :
1) ΟΛΕΣ οι προμήθειες γίνονται για λόγους εκπτώσεων η για λόγους διαρκούς λογαριασμού μεταξύ τους από μεγάλες εταιρείες προμηθειών του Πειραιά, διότι οι τιμές που επιτυγχάνονται είναι αδύνατο να επιτευχθούν από επαρχιακές εταιρείες. Το ίδιο δε ισχύει για τα τρόφιμα αλλά και για τα διάφορα υλικά ( stores) που χρειάζεται κάθε πλοίο. Άλλωστε αυτό το βλέπουν οι κάτοικοι καθημερινά, όταν οι τεράστιες νταλίκες ξεφορτώνουν ότι μεταφέρουν στο μώλο, στις λάντζες.
2) ΟΛΕΣ οι εργασίες που εκτελούνται από την πιο απλή έως την πιο βαριά γίνονται από τεχνίτες και συνεργεία του Πειραιά, του Περάματος, κ.λ.π., τα οποία μεταφέρονται με κάποιο βανάκι και με όλα τους τα εργαλεία και υλικά και απλά επιβιβάζονται σε κάποια λάντζα και μεταβαίνουν στο πλοίο που προορίζονται.

Επί 20 χρόνια αυτή η κατάσταση επικρατεί και στο διάστημα αυτό δεν έγινε καμία επένδυση, δεν δημιουργήθηκαν θέσεις εργασίας και δεν υπήρξε καμία πρόοδος. Αντίθετα τα οφέλη είναι ελάχιστα και στοχευμένα για ην τοπική κοινωνία και μάλιστα έχουν και όνομα και επώνυμο.

Οι μόνοι που επωφελούνται είναι η συνομοσπονδία των λαντζών που είναι το μόνο χρήσιμο εργαλείο σε αυτούς που "κάνουν την δουλειά τους", μερικές διαμονές στα φθηνότερα ξενοδοχεία της περιοχής, μερικά γεύματα στα εστιατόρια της περιοχής, και ίσως και κάποια ελάχιστα ψώνια που κάνουν κυρίως ειδών πρώτης ανάγκης η και μερικά τσιγάρα από τα περίπτερα........

Ας μην κοροϊδευόμαστε κ. Κρανιδιώτη το τίμημα για αυτά τα ΟΛΙΓΑ είναι εξαιρετικά βαρύ για την περιοχή και επειδή κάπου διάβασα τι δουλειά έχουν τα Κύθηρα σας πληροφορώ ότι η παραλία των Κυθ΄ρηων από Αγία Πελαγία έως Παλαιόπολη καθημερινά είναι γεμάτη από αγκυροβολημένα μεγαθήρια, που βρίσκονται εκεί χωρίς pratique και χωρίς κανέναν απολύτως έλεγχο.

Στο δε διάστημα αυτό 2 φορές το Κύθηρα έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό από μία βδομάδα έως 10 ημέρες επειδή υπήρχε συνωστιμσός αγκυροβολημένων πλοίων και κάποιο από όλα θεώρησε απλό να φουντάρει δίπλα στο υποθαλάσσίο καλώδιο. Άλλωστε μετά απλά αφού έκανε την ζημιά τα μάζεψε και έφυγε και τις δύο φορές χωρίς να πληρώσει η να τιμωρηθεί για το παραμικρό. Την ίδια στιγμή η ζημιά για τον τουρισμό του νησιού μέσα στο καλοκαίρι ήτανε τεράστια και άρκετές οικογένειες πέρασαν πολύ δύσκολα την υπόλοιπη χρονιά.

Μέσα από αυτή την απάντηση θα ήθελα να απευθύνω και δυό λόγια στις συγγενείς των λαντζέρηδων και για την επίθεση που εξαπολύουν στις δικήσας σελίδα στα sosial media. Ας προσέξουν καλά τι γράφουν γιατί η υπόθεση δεν έχει τελειώσει και ήδη εκκρεμεί υπόθεση της δικαιοσύνης εναντίον τους και επειδή ίσως δεν το γνωρίζουν σε ότι συμμετέχουν και μεταφέρουν δεν είναι ανεύθυνοι. Καλό θα ήταν να συμβουλευτούν κάποιο νομικό για τις ευθύνες που μπορεί να τους καταλογιστούν σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία......

Απειλές και εκβιασμοί δεν χωράνε σε τέτοια θέματα η μάλλον όλα έχουν κάποιο όριο και κάποιο τέλος και όταν μίλησα για ψάρεμα το εννοούσα διότι και το ψάρεμα εξίσου αποδοτικό είναι απλά χρειάζεται περισότερος κόπος. Και δεν είναι απαξίωση το επάγγελμα του ψαρά... έτσι δεν είναι ;;;

Ίσως η "μυρωδιά" κάποιων εκλογών που ίσως επίκεινται εκτοξεύει ορισμένα συναισθήματα προσέλκυσης μελλοντικών ψηφοφόρων. Δεν χρειάζεται όμως να τίθεται εν αμφιβόλω μια εγκληματική κατάσταση εναντίον της ποιότητας ζωής και διαβίωσης των κατοίκων με αντάλαγμα μια χίμαιρα που δεν θα γίνει ποτέ πραγματικότητα γιατί υπάρχουν άλλα συμφέροντα που δεν θα επιτρέψουν ποτέ τα Βάτικα να γίνουν τίποτε περισότερο παρά μια "τσόντα" στην Ελληνική ναυτιλία η μία φθηνή και "εύκολη" λύση "δια πάσαν χρήσην"......

Και μια επίσης πληροφορία που ίσως δεν γνωρίζετε: Ακόμη και πράκτορες (agents) των πλοίων είναι από Πειραιά και προσλαμβάνουν μόνον για τις τοπικές διατυπώσεις κάποιους τοπικούς με πολύ μικρό κόστος που αφαιρούν από το δικό τους το γενικό.....

Σε εκείνο βέβαια που δεν δόθηκε ούτε ελπίζω να δοθεί απάντηση είναι περί της ύπαρξης ρυμουλκού, η περι των γενομένων ελέγχων επί των αγκυροβολημένων πλοίων (αλήθεια με τι και πόσα σκάφη και από ποιούς που να έχουν μετεκαπιδεύσις σε ελέγχους για συστήματα ασφαλείας, πυρασφάλειας, ISM, CMS, κ.λ.π....).

Ας εφαρμόσυμε λοιπόν ότι εφαρμόστηκε στο Costa Navarino η στην Πάχη Μεγάρων και ας ορίσει η πολιτεία κάποια άλλη περιοχή με ασφαλές αγκυροβόλιο και όχι τον όρμο Βατίκων και το στενό των Κυθήρων τα οοία είναι ήδη βεβαρυμένο με την συνεχή διέλευση πλοίων.

Και τελειώνοντας να προσθέσω ότι οι συμβουλευόμενοι κάποιους ανθρώπους με μεγάλη εμεπιρία δεν έχασαν, αλλά κέρδισαν.....
------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
------------------------------------
Υ.Γ. Και η ...Σημερινή Παρέλαση ...ΓΚΑΖΑΔΙΚΩΝ στον ΌΡΜΟ..... απλά για ενημέρωση σας....