Σελίδες

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Μητράκος: Τραγική η κατάσταση του δρόμου Σπάρτης - Γυθείου...

Ο δρόμος Σπάρτης - Γυθείου είναι η οδική ραχοκοκαλιά της Λακωνίας, ο κεντρικότερος και πιο σημαντικός δρόμος του Νομού μας, ένας δρόμος που συνδέει την πρωτεύουσα του νομού, τη Σπάρτη, με το επίνειό της, τον σπουδαιότερο θαλάσσιο λακωνικό προορισμό, το Γύθειο. Κι όμως: ΑΥΤΟΣ ο σημαντικής σπουδαιότητας δρόμος βρίσκεται στη χειρότερη κατάσταση από κάθε άλλον:


-Στενός, είναι!
-Παλιάς χάραξης, είναι!
-Προστατευτικές νησίδες, ΔΕΝ έχει!
-Διπλή διαγράμμιση στο μεγαλύτερο μέρος του, έχει!
-Λακκούβες, έχει!
-Τεχνικά έργα επαρκή, ΔΕΝ έχει!
-Μπάρες επαρκείς, ΔΕΝ έχει!
-Σαμάρια, έχει!
-Βαθουλώματα και βυθίσματα, έχει.
-Ξηλωμένο ασφαλτοτάπητα, έχει.
-Διαφορετικά είδη ασφάλτου, έχει.
-Μπαλώματα, έχει!
-Φρεάτια (καπάκια) επί του οδοστρώματος, έχει!
-Κάθετους παράδρομους, έχει (αμέτρητους) !
-Ανάποδες κλίσεις, έχει!
-Πλημμυρικές περιοχές, έχει!
-Από κατοικημένες περιοχές περνά!
-Επικίνδυνες - θανατηφόρες στροφές, έχει!
-Ξεθωριασμένη διαγράμμιση, έχει.
-Ελλειπή σήμανση, έχει!
-Χορτάρια και δέντρα στις άκρες, έχει!
-Επικίνδυνα σημεία και κόμβους, έχει!
-Επαρκή φωτισμό σε καίρια σημεία, ΔΕΝ έχει!
-Ασφαλή πάρκινγκ κατά μήκος, ΔΕΝ έχει!
-Κλπ, κλπ, κλπ!

ΓΕΝΙΚΑ δεν υπάρχει τίποτε στον κατάλογο του λήμματος "ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ  ΚΑΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ" , που να μην το έχει ο δρόμος Σπάρτης - Γυθείου!

ΚΙ ΟΜΩΣ: Αντί αυτός ο κάκιστος αλλά και φονικός δρόμος (πόσοι και πόσοι έχουν χάσει εκεί άδικα τη ζωή τους και πόσοι θα τη χάσουν ακόμα, δυστυχώς!) να έχει γίνει κορυφαία προτεραιότητα ως έργο υποδομής και ανάπτυξης της Λακωνίας, έχει αφεθεί στην τύχη του, με ό,τι δυσμενές αυτό συνεπάγεται για τους Λάκωνες, για τους επισκέπτες (Έλληνες και ξένους) αλλά και για τη Λακωνία ολόκληρη!

Η τραγική κατάσταση του δρόμου αυτού προβάλλει ακόμα εντονότερη με δεδομένο ότι ΚΑΙ ο άλλος κεντρικός δρόμος της Λακωνίας, αυτός της Σπάρτης-Τρίπολης, που αποτελεί συνέχεια του δρόμου Σπάρτης –Γυθείου, βρίσκεται κι αυτός στην ίδια ακριβώς  άσχημη κατάσταση!

(Ο δρόμος Λεύκτρου –Σπάρτης θα δούμε, ΟΤΑΝ ολοκληρωθεί, πόσο θα λύσει τα προβλήματα της Λακωνίας και πόσο προτιμητέος θα είναι από τους οδηγούς και πάντως ΔΕΝ έχει απαντηθεί  ένα μεγάλο ερώτημα: Γιατί επιλέχθηκε αντί της ευθείας (Τρίπολη – Σπάρτη) η τεθλασμένη (Τρίπολη – Μεγαλόπολη – Σπάρτη);

Επομένως, ας μην απορούμε γιατί η Λακωνία δε λέει να βγει από το τέλμα της στασιμότητας και της υπανάπτυξης και γιατί έχει παγιωθεί το σλόγκαν: "Η Ελλάδα συνορεύει στα νότια με τη Λακωνία"!

Βαγγέλης  Μητράκος
------------------------------------
Πηγή: apela.gr
------------------------------------