Σελίδες

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Περί Ακύρωσης Δρομολογίων "Βιτσέντζος Κορνάρος"

Διαβάζοντας την ανακοίνωση για αναβολή των δρομολογίων του Βιτσέντζος, λόγω του ατυχήματος του στη Κάσο, μήπως η εταιρεία θα έπρεπε να ναυλώσει άλλο πλοίο για να εκτελέσει όχι μόνο το δικό μας δρομολόγιο άλλα και τα υπόλοιπα;;

Μπορεί να μην κατέχω τα νομικά άλλα δεν μπορεί να μην υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας ώστε να μην μένουμε χωρίς πλοίο.

Κατά τα άλλα ο αγαπητός μας δήμαρχος μόνο μόστρα , φώτο και ανταλλαγή επιστολών είναι και από ουσία  μηδέν.
Αυτό είναι προσωπική μου άποψη.

Αντί για να τρέχει σε δεξιώσεις και σε κάθε υπεύθυνο-ανεύθυνο ας μας πει τώρα τι ενέργειες έχει κάνει.


--------------------------------------
Βαγγέλης Σμαρδένκας 
Αρωνιάδικα Μαστοριάνικα   .
-------------------------------------

ΣΧΟΛΙΟ ΣΕΛΙΔΑΣ

Σε επικοινωνία μας με το δήμαρχο κ. Χαρχαλάκη για το συγκεκριμένο θέμα μας πληροφόρησε τα εξής:


«Στην ισχύουσα σύμβαση της ΛΑΝΕ προβλέπεται ότι η μη εκτέλεση των συμβατικών της υποχρεώσεων συνεπάγεται έκπτωση.

Αν αυτό θέλει ο κ. Σμαρδένκας καλώς.

Εμείς δρούμε μεθοδευμένα και κάνουμε ότι μπορούμε για προβάλλουμε τον τόπο και να λύσουμε οριστικά τα δεκάδες προβλήματα που παραλάβαμε και που σύντομα θα δημοσιεύσουμε.

Η εξωστρέφεια και οι δημόσιες σχέσεις έχουν θετικό αντίκτυπο στον τόπο.

Θα κριθούμε σε 5 χρόνια και όχι σήμερα. Εξάλλου στόχος μας δεν είναι να είμαστε αρεστοί αλλά χρήσιμοι.

Δεν ξέρω όμως αν ο κ. Σμαρδένκας είχε ανάλογη αντίδραση όταν επρόκειτο να λυθεί πρόωρα η σύμβαση της ΛΑΝΕ αλλά η τότε δημοτική αρχή δεν έκανε ούτε τα αυτονόητα.»

Εμείς θα θέλαμε να συμπληρώσουμε ότι μία προσάραξη η πρόσκρουση πλοίου θεωρείται ναυτικό ατύχημα και στην προκειμένη περίπτωση καλύπτεται ασφαλιστικά {καθώς και οιαδήποτε οικονομική ζημία) από τον εκάστοτε ασφαλιστικό φορέα του πλοίου. 

Φυσιολογικά εάν η προκληθείσα βλάβη είναι τέτοια που θα θέσει το σκάφος εκτός υπηρεσίας για μεγάλο χρονικό διάστημα τότε η ασφαλιστική εταιρεία καλύπτει και την αντικατάσταση του στην ανειλημμένη υπηρεσία του. Εάν όμως η αποκατάσταση της ζημίας είναι μικρής διαρκείας {όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση του Κορνάρου, τότε απλά καλύπτει την έκπτωση των ολίγων δρομολογίων {εάν έτσι αναφέρεται στο ασφαλιστήριο}.

Όλα αυτά πρέπει να περιέχονται στο ναυλωτήριο συμβόλαιο μεταξύ της ναυτιλιακής εταιρείας και της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας.

Συνήθως σαν πάγια τακτική στην ελληνική ακτοπλοϊα εφαρμόζεται (σε περίπτωση βραχυχρόνιας αδυναμίας εκτέλεσης δρομολογίου) η ίδια αντιμετώπιση που ισχύει και για αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων λόγω καιρικών συνθηκών.

Τέλος σύμφωνα με υπάρχουσες πληροφορίες της σελίδας η αποκατάσταση των ζημιών θα είναι πολύ σύντομη και το πλοίο θα επανέλθει στα καθήκοντα του πολύ σύντομα.