Η εποχή των παχιών αγελάδων έχει περάσει ανεπιστρεπτί για την ελληνική τηλεόραση. Αποδεικνύεται πως τούτο δεν έχει να κάνει μόνο με την έλλειψη ρευστού για νέες παραγωγές, αλλά διότι το κοινό στρέφεται πλέον σε άλλες μορφές διασκέδασης.
Βέβαια, η αλλαγή στις συνήθειες δεν είναι δραματική: οι πολίτες δεν αποχωρίζονται την τηλεόραση για χάρη ενός βιβλίου ή μιας βόλτας με προσφιλή πρόσωπα. Απλά, αντικαθιστούν την οθόνη της τηλεόραση με εκείνη των τάμπλετ. Όπως σημειώνουν τα «Νέα», μια καινούργια έρευνα, που προέκυψε από το ερωτηματολόγιο της ConsumerLab της Ericsson, δείχνει πως οι Έλληνες τείνουν σιγά-σιγά να μην είναι τόσο μεγάλοι καταναλωτές τηλεοπτικού χρόνου.
Μπορεί ακόμη και τώρα η τηλεόραση να κατέχει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του μεγαλύτερου μέρους του κοινού, ωστόσο ολοένα και περισσότερο παγιώνεται μια σημαντική μετατόπιση των συνηθειών προς την ιντερνετική ψηφιακή μετάδοση (streaming) και τη χρήση των σύγχρονων τάμπλετ, αλλά και των έξυπνων κινητών και των υπολογιστών.
Κάτι που σημαίνει πως το διαδίκτυο κερδίζει σημαντικό ποσοστό στο κομμάτι της καθημερινής διασκέδασης του μέσου Έλληνα.
Η επιλογή παρακολούθησης μέσω ψηφιακής μετάδοσης το 2014 διαμορφώθηκε στο 86%, έναντι του 77% που απέσπασε η τηλεόραση, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν σε προσωπικές συνεντεύξεις άνθρωποι ανεξαρτήτως φύλλου -αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού της χώρας- στην έρευνα ερωτηματολογίου της ConsumerLab της Ericsson.
---------------------------
Πηγή: iefimerida.gr
---------------------------