Σελίδες

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΑΛΛΑ ....... ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ

Όπως πολλοί Κυθήριοι έτσι και εγώ δεν είχα την δυνατότητα συμμετοχής στην συζήτηση που έγινε στον Ποταμό με τους πλοιοκτήτες του "Πορφυρούσα" . λόγω αποστάσεως και φυσικά λόγω μη δυνατής μετάβασης.

Με πολλή προσοχή παρακολούθησα την συζήτηση από την εξαιρετική βιντεοσκόπηση του φίλτατου Βαλέριου και άκουσα όλες τις απόψεις των συμπατριωτών μας, όπως φυσικά και τις διάφορες προτάσεις και πιστεύω ότι το ίδιο ισχύει και για όλους όσους βρίσκονται μακριά και δεν είχαν την δυνατότητα παρουσίας.

Σε όσα άκουσα παρατήρησα πολλά πράγματα που ακούγονται αλλά δεν συνειδητοποιούνται ανάλογα.

1) Η κίνηση της πρόσκλησης των πλοιοκτητών του "Πορφυρούσα" κυρίων Τουρλομούση και Τσαϊλά πιστεύω ότι ήταν τελείως άκαιρη και άστοχη και μάλλον επικίνδυνη έκθεσης τους στην μήνη των πολιτών, την στιγμή που ως επιχειρηματίες έχουν προσφέρει τα μέγιστα μέχρι στιγμής και πολλές φορές με ίδιον κόστος, που δυστυχώς ελάχιστοι πλοιοκτήτες είναι εκείνοι οι οποίοι επιχειρούν χάριν της ιδεολογίας τους να το επωμισθούν.

Ακούσθηκαν κάποια σχόλια για το "Πορφυρούσα" που επί 6 χρόνια τώρα εκτελεί άψογα την τοπική συγκοινωνία που δεν αντιστοιχούν στην τεράστια προσφορά του και φυσικά ακούσθηκαν και οι ευχαριστίες από την πλειονότητα των ομιλησάντων. 

Επίσης υπήρξε και μία αμυδρά ελπίδα για βελτίωση μελλοντική με την προσθήκη δρομολογίων η και δευτέρου πλοίου σε ακραία περίπτωση.
Στην περίπτωση όμως παρεκκλίσεως από τα ισχύοντα μέχρι τώρα σχετικά με τα δρομολόγια του "Πορφυρούσα" πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι είναι απαραίτητη έγκριση από το αρμόδιο τμήμα του ΥΝΑ διότι πάσα παρέκκλιση θεωρείται "αθέτηση" όρων και το πλοίο κηρύσσεται έκπτωτο.

Για αυτό λοιπόν δεν χρειάζεται ουδεμία πίεση και μη νόμιμες διαδικασίες και ενέργειες εντυπωσιασμού διότι ΟΛΑ εξαρτώνται από το υπουργείο Ναυτιλίας-Αιγαίου και τα αρμόδια όργανα.

Περιττό δε είναι να υπενθυμίσω ότι πριν λίγο καιρό τα ίδια αρμόδια όργανα είχαν κηρύξει άγονο διαγωνισμό του ιδίου πλοίου επειδή δήθεν δεν είχαν παρουσιάσει κάποιο ασήμαντο έγγραφο. 
Επίσης περιττό να υπενθυμίσω στους Έλληνες-Κυθήριους ότι τα διάφορα τσιράκια χρειάζονται "λαδάκι" για να ολοκληρώσουν οιαδήποτε διαδικασία......

Άρα λοιπόν καλύτερα να μην εμπλέκονται οι ειλικρινείς αυτοί άνθρωποι σε αυτές τις διαδικασίες ....

2) Και αλήθεια γιατί όλη αυτή η υπόθεση της συγκέντρωσης για την επαφή με τους κυρίους Τορλουμούση και Τσαϊλά ενώ θα μπορούσε να είχε προηγηθεί μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΛΑΪΚΗ συγκέντρωση Κυθηρίων για συζήτηση με το κύριο θέμα της Ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, όπου θα λαμβάνονταν αποφάσεις και θα γινότανε ένα είδος δημοψηφίσματος και θα μπορούσαν να συγκεντρωθούν σε ελάχιστο χρόνο οι κατάλληλες υπογραφές για την δημιουργία παλλαϊκής διαμαρτυρίας ;;;;

Τι επιδιώκει άραγε η δημοτική αρχή και προς τι ο εντυπωσιασμός ;;;;

Είναι γνωστή η απόφαση του υπουργού καθώς και η αδιαλλαξία του για το θέμα. 
Τι λοιπόν περιμένει ο κύριος Δήμαρχος ;;; Περιμένει να έλθει η 7η του μηνός και να ανακοινωθεί επίσημα η λύση της σύμβασης μεταξύ ΥΝΑ και ΛΑΝΕ και έπειτα να προχωρήσει σε ενέργειες και διαμαρτυρίες ;;; 
Μα τότε πια θα είναι αργά......

Μήπως δεν πείθεται ότι οι πληροφορίες μας είναι σωστές ;;; 
Μήπως έχει κάποια άλλη πληροφόρηση ;;;;
Και εάν έχει γιατί δεν διαψεύδει "τις δικές μας αναξιόπιστες πληροφορίες"........;;;;;;

3) Η γραμμή του ΥΝΑ είναι γνωστή. Ακολουθεί την γραμμή της κυβέρνησης. Όμως ΔΕΝ ΔΙΑΚΟΠΗΚΑΝ ΟΙ επιδοτήσεις όπως αναφέρθηκε από τον κ. Π.Πρωτοψάλτη λανθασμένα στην συζήτηση. Απλά η "πίττα" ξαναμοιράστηκε στους υμετέρους, όπως είθισται. Και απλά μειωθήκανε εν σχέση με πέρυσι.

Όσοι είχαν "κότσια" από τους Δημάρχους και Τοπικούς παράγοντες έκαναν προσφυγές στις δικαστικές αρχές και στην Ευρωπαϊκή Ένωση {αρμόδια υπηρεσία} και πέτυχαν να μην συμπεριληφθούν στους "χαμένους".
Αυτοί όμως είχαν σχέδιο και ανάλογες μελέτες όπως επίσης και τα κατάλληλα ψηφίσματα και διαμαρτυρίες καθώς και την οικονομική ζημία που θα επιβάρυνε τους πολίτες.
Έτσι μπόρεσαν και αντίκρουσαν οιαδήποτε απειλή διακοπής των ακτοπλοϊκών τους δρομολογίων {π.χ. Ικαρία - Κάσος - Κάρπαθος - Λήμνος κ.λ.π...}

4) Και εδώ τίθενται κάποια ερωτηματικά :
    
  α) Μήπως υπάρχει, από πολιτικής άποψης, εντολή για πιστή εφαρμογή του κυβερνητικού προγραμματισμού ;;;
   β) Μήπως υπάρχει η υποθάλπτεται κάποιο άλλο οικονομικό συμφέρον κάτω από τις μέχρι τώρα "χλιαρές" αντιδράσεις ;;;
   γ) Μήπως η αισιοδοξία ή η απογοήτευση είναι παράγοντες που πρέπει να ξεπεραστούν και να υπάρξει προσγείωση στην πραγματικότητα και στους σωστούς τρόπους αντιμετώπισης ;;;

5) Κλείνοντας θα περιμένω την αναγγελία Πανκυθηραϊκής συγκέντρωσης και ενός ατύπου δημοψηφίσματος καθώς και την δημιουργία δημόσιας διαμαρτυρίας ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ με την υποστήριξη των υπογραφών ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΥΘΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΙΩΝ και την σύμπλευση όλων σε ένα κοινό σκοπό και επιδίωξη:

Α) Στην απρόσκοπτη λειτουργία της τοπικής γραμμής και ει δυνατόν της έννομης επέκτασης της περαιτέρω από Γύθειο {που εκσυγχρονίζεται και γίνεται πύλη εισόδου τουριστών}.

Β) Στην διατήρηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με Πειραιά {ως διοικητικό και οικονομικό κέντρο του νησιού} 

Γ) Την επέκταση της προσέγγισης πλοίων περιοδικά και άλλα Κυθηραϊκά λιμάνια {Καψάλι - Αγία Πελαγία} και

Δ) Την Μελέτη και δημιουργία μαρίνων σε Διακόφτι - Αυλαίμωνα - Καψάλι - Αγία Πελαγία


Κάποτε πρέπει να λέμε τα πράγματα ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ και να μην μασάμε τις κουβέντες μας. Και πρέπει όλοι οι Κυθήριοι πια να καταλάβουν ότι για να πάει μπροστά το νησί πρέπει να σταματήσει αυτό το ΡΑΓΙΑΔΙΚΟ ΕΓΩ που έχουν όλα αυτά τα χρόνια και να υιοθετήσουν το ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ που διέπει όλες τις σύγχρονες κοινωνίες.....

Ίσως αρκετοί δυσαρεστηθούν με αυτά που γράφω αλλά είναι η απόλυτη ΑΛΗΘΕΙΑ και πιστεύω ότι είναι αυτά που σκέπτονται αλλά δεν λένε το μεγαλύτερο ποσοστό των απανταχού Κυθηρίων και για όσους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ....
--------------------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
--------------------------------------