Σελίδες

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

"ΡΕΠΟΡΤΑΖ"ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΥΘΗΡΩΝ

Η Βιβλιοθήκη έχει δεχθεί πολλούς επισκέπτες-αναγνώστες, ενήλικες αλλά και πολλούς μαθητές και έχει υποδεχτεί ξεχωριστά όλες τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Χώρας-Καρβουνάδων καθώς και το Νηπιαγωγείο Λιβαδίου. 

Έχει επίσης διοργανώσει επτά Σαββατιάτικες εκδηλώσεις με αναγνώσεις βιβλίων, προβολές ταινιών και κατασκευές. Ο δανεισμός βαίνει διαρκώς αυξανόμενος, με ομαλό τρόπο χωρίς καμία απώλεια. 

Μέσα στο πρόγραμμα του Δήμου για την λειτουργία της Βιβλιοθήκης έχουν προγραμματιστεί πολλές ακόμα εργασίες για την υλοποίηση των οποίων έχει επιλεγεί σχήμα, το οποίο κρίνεται ευέλικτο. 

Σημαντικό έργο του σχήματος αυτού αποτελεί η αξιοποίηση δωρεάς της Κυθηραϊκής Αδελφότητας Αυστραλίας καθώς και άλλων χορηγών από την Αυστραλία, σε συνεργασία με την Πολιτιστική Εταιρεία και με την επίβλεψη του Δήμου μας. Περιβάλλουμε με την εμπιστοσύνη μας και στηρίζουμε τις προσπάθειες όλων των εμπλεκομένων. 

Συγχαρητήρια σε όσους εργάζονται εθελοντικά για τις πολύπλευρες δράσεις της Βιβλιοθήκης για το ειλικρινές ενδιαφέρον τους και απευθύνουμε διαρκές προσκλητήριο για ενεργή συμπαράσταση, ενίσχυση της προσπάθειας. 

Ευχαριστούμε τους δωρητές μας, Παν. Δρακάκη, Λευθ. Μιχαλαριά, Μαρία Δ. Κασιμάτη, Δάνο Ζελομοσίδη, Γιώργο Πετρόχειλο καί τη σύζυγό του Ειρήνη Γουλιέλμου, για τα βιβλία που προσέφεραν στη νεοσύστατη Βιβλιοθήκη μας. 

Ευχαριστούμε επίσης τον κ. Γεώργιο Κ. Τζωρτζόπουλο , (George Poulos), για την προσπάθειά του στην Αυστραλία και την κατάθεση των πρώτων 2.500 €. Προσδοκούμε ενδυνάμωση του βιβλιοφιλικού κλίματος. 

Επαινούμε την πρωτοβουλία δημοτών οι οποίοι κινούμενοι από άδολη αγάπη για το βιβλίο και σε διαρκή επικοινωνία με την Δημοτική αρχή, έχουν επιτελέσει σπουδαίο έργο και σχεδιάζουν νέες πρωτοβουλίες, πληρέστερη καταγραφή, καινοτόμο ταξινόμηση, υποστήριξη της ηλεκτρονικής ταυτότητας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κυθήρων και σύναψη σχέσεων με άλλες Ελληνικές Βιβλιοθήκες.


----------------------------------------
Πηγή: AdelinFM-Τάκης Πολίτης
----------------------------------------