Σελίδες

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΛΑΣΙΘΙΩΤΙΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

 
ΔΗΜΟ ΚΥΘΗΡΩΝ                                                       Πειραιάς 23.04.2012
ΧΩΡΑ ΚΥΘΗΡΩΝ
Τ.Κ. 80100                                                                     Α.Π. 722 Γ

ΥΠ ΟΨΙΝ  ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΚΥΡΙΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΕΖΟΥ


ΘΕΜΑ : ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΛΑΣΙΘΙΩΤΙΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ    (ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 24.04.2012 )

Αξιότιμοι Κυρίες και Κύριοι του Δημοτικού Συμβουλίου των Κυθήρων.
Η πλοιοκτήτριά εταιρεία του Ε/Γ – Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ διαμαρτύρεται έντονα για την συνεχιζόμενη αρνητική στάση της Δημοτικής Αρχής στην προσπάθεια της να διαμορφώσει τα δρομολόγια της τρέχουσας περιόδου.
Από τον χειμώνα του 2011 και λόγω της αδυναμίας της Πολιτείας να καταβάλλει έγκαιρα στην ΛΑΝΕ τα μισθώματα , αναγκαστήκαμε να κάνουμε χρήση των δικαιωμάτων μας για ακινησία και ανεκτέλεστα δρομολόγια στα πλαίσια του Νόμου.
Το θέμα των πληρωμών παραμένει και σήμερα χωρίς καμιά λύση παρά τις διαβεβαιώσεις του ΥΠΑΑΝ.
 Με την ανάληψη του δρομολογίου Πειραιά – Θήρα – Ανάφη από άλλη εταιρία έχουμε την δυνατότητά αναπροσαρμογής των δρομολογίων προς Κύθηρα – Αντικύθηρα και Κρήτη.  Ζητήσαμε από την Δ.Θ.Σ. του ΥΠΑΑΝ  ένα πλέγμα δρομολογίων με μια  επί πλέον  συμπληρωματική ελεύθερη δρομολόγηση από Γύθειο προς Κύθηρα με κρατικό ναύλο € 9 για τον επιβάτη και € 33 για το ΙΧ και αναμέναμε την έγκριση των δρομολογίων μας. Η Δημοτική Αρχή ( μπλόκαρε )  με επιστολή το αίτημα μας το οποίο και  ανεβλήθη   από το Σ.Α.Σ. για συζήτηση τον Σεπτέμβριο.
Συνεχίσαμε την προσπάθεια μας υποβάλλοντας νέο αίτημά και πάλι για αναδιάρθρωση των δρομολογίων μας χωρίς δεύτερο ελεύθερο δρομολόγιο από τον Γύθειο σύμφωνα με την εμπειρία της τριετίας στο Νησί,  τα αιτήματα του Κισσάμου των Αντικηθύρων και των Κυθήρων .Η Δημοτική Αρχή και πάλι (μπλόκαρε )  αυτή την φορά τηλεφωνικά και πάλι το αίτημα μας από τις 09.04.2012 συνεχίζοντας την ακατανόητη στάση της εναντίον της ΛΑΝΕ. Παραθέτουμε τους δυο πίνακες με την αναδιάρθρωσή των δρομολογίων μας επισημαίνοντας ότι  η σαφή (διάκριση ) της Δημοτικής Αρχής εναντίον της ΛΑΝΕ είναι ζημιογόνα όχι μόνο για την εταιρία μας αλλά και την γενικότερη συγκοινωνιακή  εικόνα και ακαταστασία που έχει δημιουργηθεί μετά από προσπάθειες δυο μηνών για  την απόκτηση δρομολογίων.

Παραδοχές : Α) Δεν είναι δυνατόν βάση προκήρυξης σε ένα αυτοτελές δρομολόγιο όπως αυτό Κισσάμου – Αντικυθήρων– Κυθήρων – Γυθείου  να γίνονται ενδιάμεσες διακοπές.. Β) Σε ένα δρομολόγιο  έντεκα προσεγγίσεων, όπως αυτό του Πειραιά -  Κυθήρων – Κισσάμου - Αντικυθήρων -Κυθήρων -Γυθείου και επιστροφή θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνεται ενδιάμεση παύση εργασίας  στην μέση του συνόλου των δρομολογίων και υποχρεωτικά σε τερματικό σταθμό σύμφωνα με την σύμβαση προς αποφυγήν βαριάς κόπωσης των πληρωμάτων.

Θετικά :
 Α)  Να υπάρχει  την Τρίτη   νυχτερινή αναχώρηση από Πειραιά και όχι μεσημεριανή όπου οι μεταφορείς  δεν έχουν πρόβλημα με τον χρόνο φόρτωσης που είχαν στην μεσημεριανή αναχώρηση της Τεταρτης.   Επί πλέον οι επιβάτες  χωρίς διακοπή μιας εργάσιμης μέρας να αναχωρήσουν σε ένα νυχτερινό δρομολόγιο με πρωινή άφιξη στο Νησί και την Κρήτη.
Β) Υλοποίηση παγίου αιτήματος των Δημοτών – Χρηστών του Πλοίου για
 το δρομολόγιο της Πέμπτης να φεύγει φυσιολογική ώρα από τα Κύθηρα προς Πειραιά και όχι στις 02.40 μετά τα μεσάνυχτα με ουσιαστικό αίτημα την άφιξη στον Πειραιά την Παρασκευή στις 06.00 και όχι στις 10.00 .
Γ) Αποφυγή του βασικού προβλήματος του Γυθείου που είναι οι καθυστερήσεις λόγω του όγκου των αποβιβάσεων και επιβιβάσεων σε  ένα μώλο μια διαδρομής.
Τα 150 ΙΧ και οι 500 επιβάτες που είναι το σύνηθες φορτίο δεν είναι δυνατόν στο προϋπάρχοντα χρονικό περιορισμό να φορτωθούν και οι καθυστερήσεις λόγω των μικρών αποστάσεων στην υλοποίησή της συνέχειας του δρομολογίου δεν μπορούν αν απορροφηθούν.

Προσπαθούμε μέσα στην γενικότερη δραματική κατάσταση  να  επικρατήσει μια συγκοινωνιακή αρμονία στο Νησί , οτιδήποτε άλλο είναι μόνο στις σκέψεις άλλων. Πιθανότατα  οι 35.000 επιβάτες που μεταφέραμε στο Νησί  από Πειραιά Κρήτη Πελοπόννησο το 2011 δεν ενδιαφέρουν την Δημοτική  Αρχή, εκτιμάτε πιθανότατα ότι όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να   μεταφέρονται  από λιμάνια που εμείς δεν εξυπηρετούμε.
Για την ΛΑΝΕ

Εμμανουήλ Γαλανάκης

Διευθύνων Σύμβουλος

Συνημμένα  3 Α4 έγγραφα


ΠΡΟΣ                                                                        Πειραιάς        09.04.2012                                                                                              Α.Π.  719  Γ



           YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
           ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
           ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Β΄
                                                                                   

            ΘΕΜΑ :  Αίτημα  για τροποποίηση των δρομολογίων από 23.04.2012 μέχρι 28.08.2012   Γραμμής ΚΥΘΗΡΩΝ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ


                                                                 
Σχετικά :Η  ΑΡ. 3328.1.6.22/01/2009/28-08-2009 Σύμβασης Δημοσιάς Υπηρεσίας  ΠΕΙΡΑΙΑ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ  -  ΚΙΣΣΑΜΟΣ – ΓΥΘΕΙΟ- ΚΑΛΑΜΑΤΑ.


Κύριοι,
αιτούμεθα  την τροποποίηση των δρομολογίων από 23.04.2012 μέχρι  28.08.2012  μετά την  αναβολή προηγούμενό αιτήματος 23.03.2012 Α.Π.  715 Γ  από το Σ.Α.Σ στις 06.04.2012.  Τα δρομολόγια μας δεν συμπεριλαμβάνουν καμία ελεύθερη προσέγγιση στην Μονεμβάσια και Γύθειο.


Εμμανουήλ Γαλανάκης

Διευθύνων Σύμβουλος
Επισύναψη : 2 Α4 πινάκες δρομολογίων