Σελίδες

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Βλάχος στο βουνό, μπουνάτσα στο γιαλό.....

Ποιο σημείο της απάντησης Παπουτσή, στην ερώτηση Γρηγοράκου για τους ανεφοδιασμούς – αγκυροβολίες πλοίων στον όρμο των Βατίκων,να πιάσεις και ποιο να αφήσεις.

Σε μία προσπάθεια να θολώσουν τα νερά στην απάντηση Παπουτσή,εμπλέκουν τα διερχόμενα πλοία του στενού Ελαφονήσου – Κυθήρων που λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών αγκυροβολούν στον όρμο για να προστατευτούν.

Οι κάτοικοι ποτέ δεν είχαν πρόβλημα με τα πλοία αυτά, ανέκαθεν συνέβαινε αυτό και πρόκειται για μικρά πλοία που όντως έχουν πρόβλημα ασφαλούς πλου, η παραμονή τους είναι βραχύχρονη και αυτό συμβαίνει 3-4 φορές το χρόνο (κυρίως χειμώνα) όταν οι καιρικές συνθήκες είναι πραγματικά δύσκολες.

Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται για τα γιγάντια τάνκερς και φορτηγά που καθημερινά γεμίζουν τον όρμο με πολυήμερες παραμονές εκτελώντας επισκευές ή αναμένοντας ναύλο.

Απαντά επίσης ο κ. υπουργός πως όσα πλοία χρειάζεται να μείνουν πέρα του 24ωρου ελευθεροκοινωνούν.

Δεν μας λέει όμως τον τρόπο και κατά πόσο τηρούνται οι διαδικασίες.

Πόσοι έλεγχοι του πλοίου πρέπει να γίνουν για να ελευθεροκοινωνήσει το πλοίο; γίνονται; και ποιος τους κάνει;

Έχει το απαραίτητο προσωπικό και τις απαιτούμενες ειδικότητες το Λιμεναρχείο Νεάπολης για να πραγματοποιήσει τους απαιτούμενους ελέγχους;

Και για να μην πάμε στα σύνθετα, να πάμε στα πιο απλά και βασικά.

Ναυτικοί όντες γνωρίζουμε πως οι πιο βασικοί έλεγχοι σε ένα πλοίο προς ελευθεροκοινωνία, είναι έλεγχος από το Τμήμα αλλοδαπών και έλεγχος της υγειονομικής κατάστασης των μελών του πληρώματος (κάρτες υγείας, εμβολιασμοί κ.λ.π).

Δεν μας απαντά ο κ. υπουργός από ποιο Τμήμα αλλοδαπών γίνεται έλεγχος και εκδίδεται πάσο;

Δεν μας απαντά από ποια υγειονομική υπηρεσία γίνεται έλεγχος;

Από καμία. Ποτέ κανένας γιατρός είτε του Κέντρου Υγείας Νεάπολης είτε του νοσοκομείου Μολάων δεν έχει ανέβει σε πλοίο για να ελέγξει και να πιστοποιήσει.Εύκολο αυτό να το διαπιστώσει και ο ερωτών βουλευτής της περιοχής ο οποίος παρεπιμπτόντως είναι και γιατρός.

Ποια νομιμότητα τηρείται κ, υπουργέ;

Ίσα ίσα που αυτός είναι ο λόγος που τα πλοία έρχονται στα Βάτικα.

Οι χαλαροί ως ανύπαρκτοι έλεγχοι.

Όσο για την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος του όρμου, μάλλον θα έπρεπε ο κ. υπουργός να είχε αποφύγει κάθε αναφορά.



Στον όρμο των Βατίκων απαγορεύτηκε η αλιεία με βιτζότρατα για την προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών και των λιβαδιών της ποσειδωνίας.

Γνωρίζει ο κ, υπουργός ότι υπάρχει έκθεση – διαπίστωση του ΕΛΚΕΘΕ ότι ο βυθός έχει υποστεί σοβαρές μηχανικές διαταράξεις από τις αγκυροβολίες των πλοίων με βαθιές αυλακώσεις από τη σύρση των αγκυρών που το βάθος τους φθάνει το 1,5 μέτρο και το πλάτος τα 3 μέτρα,

Για ποια προστασία θαλασσίου περιβάλλοντος μιλάτε κ. υπουργέ;

Γνωρίζετε ότι οι ψαράδες της περιοχής στα δίχτυα τους αντί για ψάρια ψαρεύουν παλιοσίδερα και άλλα υλικά που απορρίπτουν τα πλοία από τις επισκευές που κάνουν.

Την 1η Μάη φέτος κατά τη διάρκεια πεζοπορίας στο φάρο του Καβομαλιά, οι πεζοπόροι διαπίστωσαν ρύπανση από αφρώδεις ουσίες και άλλα επιπλέοντα αντικείμενα σε μήκος 2 χιλιομέτρων.

Στους πεζοπόρους ήταν και λιμενικός. Τι έκανε αλήθεια το Λιμεναρχείο Νεάπολης, τόσο για την πρόληψη της ρύπανσης, τον εντοπισμό των υπευθύνων, αλλά και την απορρύπανση;

Κύριε υπουργέ

Αν η αγγελική κατάσταση που περιγράφετε στην απάντηση σας νομίζετε ότι είναι αυτή που πραγματικά υπάρχει στα Βάτικα Λακωνίας, τότε το μόνο που έχετε καταφέρει είναι να μας θυμίσετε σοφή λαϊκή παροιμία.

"Βλάχος στο βουνό, μπουνάτσα στο γιαλό.".....  Ωραίος τίτλος. Τα λέει όλα.

Όμως ένα ζήτημα είναι και ο βουλευτής κ. Γρηγοράκος που ερωτάει. Το τι συμβαίνει στην περιοχή το γνωρίζει πολύ καλά.

Το πόσο απόσταση υπάρχει απο αυτό και την απάντηση Παπουτσή και πάλι το γνωρίζει.

Απο εκεί και πέρα τι κάνει;

Καλύπτεται απο την απάντηση του υπουργού;

Το χρέος του προς τον τόπο και την δίκαιη υπόθεση,εξαντλείται απλώς με την κατάθεση μιας ερώτησης, και μέχρι εκεί;;;;;;
---------------------------------------------
Πηγή: toulipagoulimyi.forumgreek.com
---------------------------------------------