Σελίδες

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Καταθέτουν προσφορές για τις 24 άγονες αεροπορικές γραμμές

Λήγει σήμερα η προθεσμία κατάθεσης προσφορών για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό των 24 άγονων αεροπορικών ο οποίος αποτέλεσε και την αιτία για τη μετωπική σύγκρουση μεταξύ του ισχυρού άνδρα της MIG, κ Ανδρέα Βγενόπουλου και της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών κκ Δημήτρης Ρέππας – Νίκος Σηφουνάκης.

Προσφορές για τις 24 άγονες αεροπορικές γραμμές, οι οποίες συνοδεύονταν παλαιότερα από ετήσια κρατική επιδότηση 35 εκατ. ευρώ, αναμένεται να καταθέσουν οι Οlympic Air, Aegean Airlines, Athens Airways και Sky Express, ενώ ερωτηματικό παραμένει η Hellas Jet, μετά την διακοπή της συνεργασίας της με τον εφοπλιστή Βίκτορα Ρέστη

Δεν αποκλείεται ησυμμετοχή και άλλου αερομεταφορέα, πέρα των προαναφερθέντων, όπως συνέβη στο προηγούμενο διαγωνισμό με τη ρουμανική εταιρεία BlueAir.

Θα δοθούν για δύο χρόνια η εκμετάλλευση των γραμμών

Η ιδιομορφία του διαγωνισμού έγκειται στη χρονική διάρκεια εκμετάλλευσης των γραμμών, η οποία ορίστηκε στα 2 χρόνια αντί 4 που ίσχυε παλαιότερα.
Οι ανάδοχοι θα εκμεταλλευτούν τις γραμμές την περίοδο μεταξύ 1ης Απριλίου 2010 ως την 31η Μαρτίου 2012.

Προσφορά μπορεί να υποβληθεί και για μία μόνο ή και για όλες τις 24 άγονες γραμμές.Σε κάθε περίπτωση, οι προσφορές θα υποβάλλονται χωριστά για κάθε μία από τις παραπάνω γραμμές.

Λόγω της ιδιαιτερότητας των αεροπορικών συνδέσεων, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι το προσωπικό θαλάμου, που θα εξυπηρετεί τους επιβάτες, θα ομιλεί και κατανοεί την ελληνική γλώσσα.

Κριτήριο επιλογής μεταξύ των αερομεταφορέων αποτελεί το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για τη γραμμή αυτή.

Σε περίπτωση που ο αερομεταφορέας, που έχει επιλεγεί, διακόψει αιφνίδια την αεροπορική γραμμή, το υπουργείο Υποδομών μπορεί να επιλέξει, με αμοιβαία συμφωνία, διαφορετικό αερομεταφορέα, ο οποίος θα εκτελεί την υποχρέωση δημόσιας υπηρεσίας για χρονική περίοδο έως επτά μηνών.

Πάντως, ο αριθμός των ακυρουμένων πτήσεων, για λόγους για τους οποίους ευθύνεται ο αερομεταφορέας, δεν μπορεί να υπερβαίνει το 2% του συνολικού ετήσιου αριθμού πτήσεων.

-------------------------------------------------------
Πηγή: InOut.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ-------------------------------------------------------