Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Comeback Μαντούβαλου με δηλητηριώδη βέλη: «Ο Μιχαλολιάκος είναι κακοποιός της πολιτικής»!

Με μια ασυνήθιστα μεγάλη και προσεγμένη συνέντευξή του, ο Πέτρος Μαντούβαλος κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα επιστροφής του στα πολιτικά πράγματα του Πειραιά, προαναγγέλλει εξελίξεις, στηρίζει τον Κυριάκο Μητσοτάκη, «βουτάει» στο δύσκολο παρελθόν του και στα μεγάλα δικαστικά προβλήματα που ξεπέρασε και… επιτίθεται μετωπικά στον Βασίλη Μιχαλολιάκο, ονομάζοντάς τον «κακοποιό της Πολιτικής» και υπεύθυνο εν πολλοίς για τα προβλήματα που αντιμετώπισε δικαστικά και την ταλαιπωρία του !!!

 
Μιλάμε για μια «συνέντευξη – ποταμό» που δόθηκε στο Newpost, από έναν πρώην βουλευτή και μαχόμενο δικηγόρο που… επανέρχεται δριμύτερος στο προσκήνιο, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει στον Πειραιά.


Ο Πέτρος Μαντούβαλος, μιλάει για τον Μητσοτάκη λέγοντας ότι «ο Κυριάκος θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός» δηλώνει, δηλώνει υπερήφανος για την οικογένειά του, τα δύο παιδιά του και την επαγγελματική του διαδρομή και υπογραμμίζει ότι «το χρωστάω στον εαυτό μου και στο όνομά μου» να κυνηγήσει νομικά μέχρι τέλους, τους ανθρώπους που τον ενέπλεξαν -όπως τονίζει- «με νομικά τερτίπια και κόλπα» για να τον πλήξουν πολιτικά.
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ
MANTOUVALOS

«Για να μπει κανείς στη πολιτική θεωρώ ότι πρέπει να έχει μια διαδρομή συγκεκριμένη. Εγώ είμαι αυτοδημιούργητος» λέει το στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας και μας δείχνει την μια φωτογραφία από τα φοιτητικά του χρόνια όταν δούλευε ως εργάτης στη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη. «Αυτή είναι η πιο ωραία φωτογραφία μου γιατί ως φοιτητής της Νομικής, εργαζόμουν ως εργάτης στους καθαρισμούς πλοίων στη Ναυπηγοεπισκευαστική βάση στο Πέραμα. Η λέξη αυτοδημιούργητος για μένα είναι πολύ σημαντική, αλλά πολύ ξένη και εχθρική για την πολιτική» δηλώνει χαρακτηριστικά.

Από την πρώτη γραμμή της πολιτικής, αποσύρθηκε το 2008 όταν κατηγορήθηκε για υπόθεση που αφορούσε στο λεγόμενο «παραδικαστικό κύκλωμα», και ενώ προηγουμένως συζητούνταν έντονα ακόμη και η υπουργοποίησή του μετά από μια πλούσια κοινοβουλευτική θητεία με τη Νέα Δημοκρατία.

Σήμερα, έχοντας αφήσει πίσω του μια επώδυνη και βλαπτική για τον ίδιο και την οικογένειά του, όπως τονίζει, δικαστική διαδικασία, δίνει απαντήσεις για τη δικαστική του εμπλοκή, σημειώνοντας ότι την επίθεση εναντίον του ενίσχυσαν και εσωκομματικοί πολιτικοί αντίπαλοι, ενώ μιλά με σκληρή γλώσσα για τον πρώην δήμαρχο Πειραιά, Βασίλη Μιχαλολιάκο, τον οποίο και αποκαλεί «κακοποιό της πολιτικής». 

Όπως επισημαίνει, αν και βαρύνεται ακόμα με κατηγορίες για τη συγκεκριμένη υπόθεση, «αθωώθηκα πανηγυρικά για τα κακουργήματα». Ο πρώην βουλευτής τονίζει ότι «δεν σταματά η ζωή εκεί» αλλά ούτε και η πολιτική, γι’αυτό και πήρε την απόφαση να κατέβει στις τελευταίες περιφερειακές εκλογές μόνος του, με δικό του συνδυασμό, για να καταγράψει -όπως λέει- κάτι που θα είχε και «παιδαγωγικό χαρακτήρα»:

«Είπα ότι με πλάγιους τρόπους και δικαστικά τερτίπια δεν μπορείς να φρενάρεις έναν άνθρωπο, το ηθικό και το τίμιο είναι να τεθείς στην κρίση του κόσμου. Όπως άφησα και τον εαυτό μου ελεύθερο στη διάθεση της δικαιοσύνης, χωρίς βουλευτική ασυλία».

Στο ερώτημα αν έχει καταλήξει από που προέρχονταν οι επιθέσεις σε βάρος του λέει χαρακτηριστικά:
«Βεβαίως και έχω καταλήξει. Σας μίλησα για κακοποιούς της πολιτικής. Αυτοί οι ίδιοι εξέλειψαν. Αλλά κάποια στιγμή είπα »ανάθεμα τη στιγμή που βγήκα πρώτος βουλευτής»».

Η εμπλοκή με το «Παραδικαστικό»

Το 2005 αρχίζει μια δικαστική περιπέτεια για τον γνωστό δικηγόρο και βουλευτή τότε, Πέτρο Μαντούβαλο, για την οποία ο ίδιος υποστηρίζει ότι τον ενέπλεξαν πολιτικοί του αντίπαλοι, κατονομάζοντας μάλιστα συγκεκριμένο πρόσωπο από το εσωκομματικό πεδίο. Τότε, στο πλαίσιο της έρευνας για το λεγόμενο «παραδικαστικό κύκλωμα» και μετά το άνοιγμα λογαριασμών του εισαγγελέα, Ευ. Καλούση, εντοπίστηκε η επίμαχη συναλλαγή με καταθέτη έναν συνεργάτη του κ. Μαντούβαλου. Ο ίδιος τονίζει, όπως υποστήριξε και στο δικαστήριο, ότι η συναλλαγή αυτή αφορούσε στην αγορά αυτοκινήτου μίας αποθανούσας συνεργάτιδάς του, την οποία θέλησε να εξυπηρετήσει.

Τον Ιούνιο του 2015 καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών με τριετή αναστολή από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων για «την υπόθεση δωροδοκίας του πρώην δικαστή Ευάγγελου Καλούση το 2000 με 7 εκατ. δραχμές.

Ο Π. Μαντούβαλος είχε αθωωθεί πρωτόδικα το 2010 για την υπόθεση της, αλλά έπειτα από έφεση του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, η υπόθεση οδηγήθηκε στο Εφετείο. Ωστόσο για τη δικαστική αυτή διαδικασία του 2010 είχαν υπάρξει καταγγελίες για απόπειρες χρηματισμού δικαστών και βρίσκεται σε εξέλιξη νέα δικαστική έρευνα.

Η μαχόμενη δικηγορία και η πολιτική

Ο κ. Μαντούβαλος κάνει μια αναδρομή στην πολιτική του διαδρομή και αναφέρεται στους λόγους που τον οδήγησαν να αποσυρθεί από την κεντρική πολιτική σκηνή τα τελευταία χρόνια:
«Ως δικηγόρος είχα μια καλή, προσεκτική διαδρομή, έκανα καριέρα, έκανα την οικογένειά μου και δύο παιδιά. Η κόρη μου είναι φοιτήτρια της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και ο υιός στη Νομική. 

Ήμουν από τους νεότερους συμβούλους του Δικηγορικού Συλλόγου και το 1999 εκλέχθηκα δημοτικός σύμβουλος. Για δύο χρόνια ήμουν ο νεότερος πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου και μετά για άλλα δύο χρόνια έγινα αντιδήμαρχος. Στη συνέχεια κατέβηκα στις εθνικές εκλογές και εκλέχθηκα βουλευτής. Από το 2008 επέλεξα να μην ασχοληθώ με την πολιτική…».

Ερ. Για ποιο λόγο αποσυρθήκατε από την πολιτική;
Εντελώς ξαφνικά και περίεργα, για ένα θέμα περίεργο που αφορούσε μια πεθαμένη συνεργάτιδα μου, αντιμετώπισα μια δικαστική περιπέτεια. Εγώ μπήκα μπροστά από το γραφείο μου, δεν ήξερα όμως πόσο θα μου κοστίσει. Την επόμενη μέρα που ενεπλάκη το όνομά μου, παραιτήθηκα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ, ενώ άλλοι παίρνουν και κρατάνε την κολώνα του κοινοβουλίου και δεν την αφήνουν με τίποτα. Παρέδωσα τη βουλευτική μου ασυλία, τους λογαριασμούς μου, και μπήκα σε μια διαδικασία χωρίς να έχω καμία σχέση με την υπόθεση.
Αθωώθηκα ομόφωνα και μετά έκαναν διάφορα κόλπα.

Ερ: Αντιμετωπίζετε μέχρι και σήμερα κατηγορίες;
«Σας επισημαίνω ότι αθωώθηκα πανηγυρικά σε πρώτο και σε δεύτερο βαθμό. “Ηταν κακούργημα, όμως αθωώθηκα ομόφωνα. Αθωώθηκα ομόφωνα. Και θέλω να το φτάσω μέχρι το τέλος. Πολιτικά δεν με ενόχλησε καθόλου αυτό που έγινε. Με στενοχώρησε… Έχασα τον πατέρα μου όταν του είπαν ότι »ο Πέτρος έχει κάποιο πρόβλημα και κάτι λένε». Ήταν στη Μάνη και μάζευε ελιές και έπεσε από το δέντρο. Οπότε πρώτα απ” όλα το χρωστάω αυτό το αίσχος και τη ντροπή να ξεκαθαρίσω. Το οφείλω στον πατέρα μου και στον εαυτό μου και στο όνομά μου και στην πορεία μου.

Θα σεβαστώ κατά τρόπο απόλυτο την ελληνική δικαιοσύνη μέχρι το τέλος. Και βέβαια στενοχωρήθηκα, αλλά ο καθηγητής ο κ. Κασιμάτης και άλλοι τρεις καθηγητές με ολόκληρο πόνημά τους έγραψαν ότι κακώς ενεπλάκην, έλεγαν ότι δεν έχει καμία σχέση ο Μαντούβαλος και »τι κόλπα είναι αυτά». Ομως, ο κόσμος κατάλαβε ότι έντιμος πολιτικός πρέπει να αγωνίζεται, ο έντιμος πολιτικός πρέπει να μπαίνει στη φωτιά για να τη σβήσει, όχι να την ανάψει και δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από τεράστιες κολώνες, όπως τη βουλευτική ασυλία.

Εγώ θεώρησα έντιμο να παραδώσω τη βουλευτική μου ασυλία και να παραιτηθώ, δεν κρύφτηκα πίσω από την ασυλία του βουλευτή. Τους απέμπλεξα (σ.σ. το κόμμα), τους αποδέσμευσα κατευθείαν. Κλαίγανε, δεν δίνανε την ασυλία μου, αλλά εγώ τους απέμπλεξα την επόμενη μέρα που ανακατεύτηκε το όνομά μου. Για μένα η ασυλία του βουλευτή είναι βρόγχος, είναι θηλιά, και τους είπα «σας παρακαλώ να την πάρετε».

Και τότε δεν γράφτηκαν χρυσές σελίδες για τη δημοσιογραφία. Βρέθηκαν βεβαίως και πολιτικοί αντιπαλοι, εσωτερικοί περισσότερο, και να σπρώξουν και να βάλουν »διαολιές» στη συγκεκριμένη κατάσταση…».

Ερ: Από τη Νέα Δημοκρατία;
«Ναι, από το ίδιο το κόμμα μου και συγκεκριμένα από την περιοχή μου, τον Πειραιά».

Το «αντάρτικο» και η στήριξη στον πολιτικό «εχθρό»

«Στις περιφερειακές εκλογές του 2010 κατέβηκα, χωρίς να ρωτήσω κανέναν, κατέβηκα μόνος μου, και εξελέγην επικεφαλής συνδυασμού στην περιφέρεια Αττικής. Και επειδή είχα στηρίξει τη Ντόρα και όχι τον Σαμαρά, μού κατέβασαν και τον Βασίλη Μιχαλολιάκο. Και τότε βοήθησα τον αχαριστότερο πολιτικό μου αντίπαλο» εξομολογείται ο Πέτρος Μαντούβαλος και εξηγεί πώς τελικά ζήτησε από τους Πειραιώτες να ψηφίσουν τον Βασίλη Μιχαλολιάκο:

«Μού ζήτησε ο Σαμαράς τότε να τον βοηθήσω σε ευθεία γραμμή και βγήκα δημόσια και είπα, τον κατονόμασα, και είπα να στηρίξει ο κόσμος τον Μιχαλολιάκο. Τότε που εγώ ήμουν σκυμμένος, που ήθελαν να με βάλουν στα κάτεργα, εξελέγη ο δήμαρχος με τη στήριξή μου. Και τότε ο κ. Σαμαράς είπε »ευχαρστώ τον Πέτρο ηιατί έδειξε ότι έχει βαθιά κομματική συνείδηση»».

«Ο άνθρωπος αυτός ο κ. Μιχαλολιάκος, να το γνωρίζετε, στο τέλος, αφού είδε ότι εγώ πεθαίνω μαζί με όλα τα άλλα που περνούσα, είπε ότι εγώ ήμουν αυτός που πήγε με κάτι ρουκέτες να τον σκοτώσει. Κακοποιό της πολιτικής λέω τον κ. Μιχαλολιάκο. Έγινε δικογραφία» λέει για τον πρώην δήμαρχο και συνεχίζει:

«Αφού είπε για τη 17 Νοέμβρη, με τις συντάξεις που έπαιρνε κλπ, μετά είπε ότι εγώ πήγα να τον σκοτώσω με κάτι ρουκέτες. Μπαίνουμε σε διαδικασία των κακοποιών της πολιτικής. Είναι κακοποιός της πολιτικής. Έπαιρνε σύνταξη ως θύμα τρομοκρατικής επίθεσης από τη 17 Ν και έλεγε ότι εγώ έβαλα τις ρουκέτες για να τον σκοτώσω. Εγώ ταλαιπωρήθηκα άδικα γι” αυτό και θα το πάω μέχρι τέλους, 700 ετών να πάω θα συνεχίσω».

Ερ: Ανθρώπινα όμως πώς το κάνατε αυτό; Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι πιεστήκατε από το κόμμα σας στηρίξετε έναν εχθρό σας, όπως μου λέτε.
«Όχι ευπρεπώς μου το ζήτησαν. Σας είπα στην πολιτική μπήκα έχοντας λύσει θεματα, δεν μπήκα στην πολιτική για να επωφεληθώ, τότε ιδίως χειριζόμουν πολύ μεγάλες υποθέσεις. Ο Σαμαράς μου το ζήτησε παρά το γεγονός ότι γνώριζε ότι είμαι δυσαρεστημένος, εμένα άκουσαν οι Πειραιώτες, τον ονόμασα, είπα να ψηφίσουν τον Μιχαλολιάκο».

Ερ: Πώς επιστρέψατε στη ΝΔ; Κάνατε κάποιες κινήσεις εσείς;
«Βεβαίως, είχε πει τότε ο Σαμαράς να συνταχθούμε όλοι. Εγώ σαν πολιτική φυσιογνωμία ανήκω στο χώρο της κεντροδεξιάς, και λίγο προς τα δεξιά. Όμως με ψηφίζουν και αριστεροί, με αγαπάνε, με σέβονται, δεν υπήρξα ποτέ ακραίος.
Πήγα στον Καραμανλή και του είπα »Πρόεδρε θέλω να επιστρέψω». Ο κ. Σταμάτης, λοιπόν, έκανε τις απαραίτητες ενέργειες και ο Παπαμιμίκος και επέστρεψα κανονικά υπό τον Αντώνη Σαμαρά».

ΕΡ: Από τοτε είστε σε άμεση επαφή με το κόμμα;
«Σε άμεση, αλλά δεν χρειαζοταν να είμαι στην πρώτη γραμμή».

ΕΡ: Γιατί δεν κατεβήκατε στις εκλογές του Γενάρη του 2015;
Δεν ήθελα… Πίστευα ότι θα γίνουν αλλαγές στο κόμμα. Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό για τη χώρα ότι εξελέγη στη Νέα Δημοκρατία ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Τον ξέρω πολλά χρόνια, τον αγαπώ, τον εκτιμώ, είναι φίλος μου. Είναι σημαντικό όχι μόνο για το κόμμα μας, αλλά για την πορεία της χώρας σε μια κρίσιμη καμπή. Θα κρινόταν με κριτήρια δύσκολα και απευθύνθηκε σε κόσμο που δεν τον κολάκευσε, δεν τον χάϊδεψε.

Μαζί και στην ομάδα ποδοσφαίρου της Βουλής

Ο κ. Μαντούβαλος λέει ότι στη ζωή είναι επιθετικός παίκτης, αλλά στο ποδόσφαιρο παίζει τερματοφύλακας. Πού; Στην ποδοσφαρική ομάδα της Βουλής, όπου είναι συμπαίκτης με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον οποίο και χαρακτηρίζει εξαιρετικό παίκτη. «Ο Κυριάκος είναι πάρα πολύ καλος. Παίζει 9-10» λέει σε ένα διάλειμμα από τα αμιγώς πολιτικά.

Αναφερόμενος στην πολιτική διαδρομή του προέδρου της ΝΔ, αλλά και στη δύσκολη προεκλογική εσωκομματική περίοδο, τονίζει ότι στήριξε τον Κυριάκο Μητσοτάκη, καθώς έχει «σοβαρή πολιτκή πορεία και τιμιότητα στον πολιτικό του λόγο».

Επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ: «Πάνε να διαλύσουν το κράτος»

«Το κράτος ο ΣΥΡΙΖΑ πάει να το διαλύσει. Οι καθαρίστριες οι περίφημες… Ο Τσίπρας πήρε αυτές τις κυρίες και τις έβαλε να υπηρετούν ως ειδικοί υπαλλήλοι στο Υπουργείο Δικαιοσύνης. Δεν το βλέπετε ως υπερβολή; Ήθελε κανείς να απολυθούν; Όχι. Έγινε πολύ προσεκτικά, όμως. Επί Μητσοτάκη όλοι αυτοί με τα πλαστά πτυχία έφυγαν.

Ερ: Και οι 15.000 ήταν με πλαστά πτυχία;
«Όχι, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι, γιατί υπογράψαμε και έπρεπε να τιμήσουμε την υπογραφή μας. Οι ξένοι μας έδωσαν χρήματα, χρειαζόμαστα χρήματα για να μην κλείσει ο κ. Τσίπρας τις τράπεζες, όπως και έκανε. Όλα αυτά τα ξεχάσαμε; Θα δείτε ότι ο κόσμος δεν θα τα ξεχάσει στις εκλογές που έρχονται. Θα τους τα θυμίσει ένας πρωθυπουργός, όπως ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Θα έχουμε έναν πρωθυπουργό και μια κυβέρνηση που αυτά που έκανε ο Τσίπρας για να προσελκύσει κόσμο, δεν θα τα κάνει».

Ο ΣΥΡΙΖΑ φρέναρε τα πράγματα. Το πλοίο έπλεε και τώρα το έβαλαν στο λιμάνι, μουχλιάζει από κάτω και δεν πάει πουθενά. Δεν έρχονται επενδύσεις! Το βρίσκετε σοβαρό με ένα σωρό προσχήματα να κλείνουν την Ελληνικός Χρυσος; Τι μήνυμα περνάει στο εξωτερικό;» λέει εξαπολύοντας επίθεση στην κυβέρνηση. «Νέες θέσεις εργασίας δημιουργούνται με ανάπτυξη και με έντιμο τρόπο. Στον ΣΥΡΙΖΑ μετά από ένα χρόνο απόλυτης καταστροφής έχουν το θράσος να γιορτάζουν» επισημαίνει.

Και τονίζει:

«Η σημερινή κατάσταση θέλει σοβαρή, χρηστή διαχείριση. Τα μπλόκα δεν τα δημιουργησαμε εμείς. Όσοι είναι στους δρόμους, είναι επειδή τους είπαν ψέματα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν μπορεί να τους έχει βάλει όλους αυτούς η ΝΔ. Επιστήμονες, αγρότες, επαγγελματίες, φορείς, σωματεία, όλοι είναι στου δρόμους.
Δεν έκανε εξαγγελίες η κυβέρνηση της ΝΔ ότι θα σας αυξήσουμε και δεν ανεβαίναμε στα τρακτέρ. Είδατε κανέναν Μητσοτάκη σε τρακτέρ να φωνάζει και να ουρλιάζει; Τον έβριζαν αυτοί καβαλούσαν τις μάντρες».

Ερ: Βλέπετε εκλογές σύντομα;
«Σε πολύ λιγότερο από χρόνο. Μπορεί και τον Απρίλιο. Πιστεύω ότι δεν μπορεί να το πάνε άλλο με ψέματα. Ο κόσμος θα πειστεί μόνο με έργα και η Νέα Δημοκρατία θα κάνει έργα. Μας έφαγε πια αυτό το δημόσιο και την ίδια ώρα δεν υπάρχει ιδιωτικός τομέας. Τον εξόντωσε ο κ. Τσίπρα, τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, τους εξόντωσε. Εμείς θα πουμε ότι θα έχουμε ένα δημόσιο φιλικό με τον κόσμο και περιορισμένο εκεί που πρέπει, γιατί το ξέρουν όλοι ότι είχε υπερδιογκωθεί».

Ερ: Θεωρείτε ότι περνάει στην κοινωνία από τη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ ένας ταξικός διαχωρισμός ή ένας διαχωρισμός δημόσιου και ιδιωτικού τομέα;
«Δεν πρόκειται να υπάρξει ταξικός διαχωρισμός και η ΝΔ εμπεριέχει πολύ κόσμο λαϊκό που μας πιστέυει. Εκεί που τα είχαμε στρώσει τα πράγματα στην οικονομία, εκεί θα τα ξαναπάμε και θα πορευτεί ο τόπος στην ανάπτυξη. Ο κόσμος δεν θέλει ψέματα, γι’αυτό και θα μπει τέλος στα ψέματα της περικοκλάδας που ο κ. Τσίπρας έφερε».

Ερ: Στο Ασφαλιστικό εκτιμάτε ότι υπάρχει περίπτωση συνεννόησης για να γίνει ένα μίγμα προτάσεων από την κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση;
«Πάντα τους δώσαμε το χέρι . Σε εμάς στηρίζονταν, δεν λέγαμε ναι σε όλα; Η νέα ηγεσία η ΝΔ δεν κλέινει πόρτες. Είναι δύσκολο να συνεννοηθείς με μια κατάσταση που παραπαίει. Δεν μπορούν να συνεννοηθούν οι ίδιοι μεταξύ τους. Πιστέυω, καλά έκανε θεσμικά ο κ. Μητσοτάκης και επισκέφθηκε τον Πρωθυπουργό. Αλλά δεκανίκι στην καταστροφή του ελληνικού λαού, η ΝΔ δεν θα γίνει. ΤΕΛΟΣ. Συγχωροχάρτια σε μάγους που παίζουν με τη δοκιμαζόμενη κοινωνία, δεν δίνουμε.

Ερ: Ιδεολογικά, η Νέα Δημοκρατία που βρίσκεται σήμερα; Είναι η σύνθεση της νεοφιλελεύθερη, όπως σας κατηγορεί ο Αλέξης Τσίπρας;
«Είναι αποκύημα νοσηρα πολιτικής φαντασίας ότι η ΝΔ, όπως το σχηματοποιεί ο κ. Τσίπρας, θα είναι αυστηρή στο δημόσιο και υπέρ των απολύσεων. Η ΝΔ έχει ένα απόλυτα φιλολαϊκό προφίλ. Χωρίς να χαϊδεύει, λέγοντας την αλήθεια με Κυριάκο Μητσοάκη που θα είναι ο αυριανός πρωθυπουργός και θα προσπαθήσω πολύ γι αυτό. Ο κ. Μητσοτάκης έχει φιλολαϊκό προφίλ. Δεν μπορεί να απαρνηθεί τον πατέρα του, και πολύ καλά έκανε και είπε »είμαι Μητσοτάκης», αλλά έχει τη δική του πολιτική και πορεία».
------------------------------
Πηγή:  limani24.gr
------------------------------