Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Συνέχεια ...περί Beach Party.......

Spyros Katsanevakis 
Μένω έκπληκτος που πάρα τα πολύ καλά ελληνικά που μιλάτε δε καταλάβατε λέξη από όσα είπα .και σίγουρα δε φταίω εγώ σε αυτό. Aπό κει και πέρα ευθύνεται το χάσμα γενεών .Όσο για τις φραπεδοώρες που αναφέρατε και μάλιστα προς έμενα το μόνο που έχω να σας πω είναι ότι έχετε πολύ μεγάλη πλάκα! !Εγώ Λαμπρινίδη εργάζομαι στο κατάστημα που έχω αλλά μάλλον δεν έχετε περάσει ούτε απ’  έξω. Εξ ου και αν θυμάστε όταν έκανα αγώνα να μη μου κλείσουν το μαγαζί για γραφειοκρατικές καθυστερήσεις ,εσείς σπεύσατε να ανεβάσετε στη σελίδα σας ότι το κατάστημα μου είναι κλειστό! ενώ είχα δικαιωθεί ήδη στο δικαστήριο! Θα έπρεπε μάλλον να είχα κινηθεί αλλιώς τότε αλλά δεν είναι του στυλ μου. Όλοι κρινόμαστε καθημερινά ο κόσμος γνωρίζει και έχει γνώμη αφού η γνώμη προϋποθέτει γνώση. 

Έχουμε διαφορετική άποψη σχετικά με το θέμα της διασκέδασης. Ναι ξέρω όλα είναι βάσει νόμου, .αλλά ο νόμος δεν είναι πάντα δίκαιος κ. Λαμπρινίδη .γι’ αυτό υπάρχουν και τα παραθυράκια άλλωστε!! Όσο για τις οικογένειες που έρχονται στο νησί μας, δε νομίζω πραγματικά να ενοχλούνται αν το βράδυ στις 12 έγινε κάποιο πάρτι σε μια εντελώς απομακρυσμένη περιοχή. Και προς θεού δε μιλώ να γίνονται πάρτι μέρα μεσημέρι ενοχλώντας τους λουόμενους. Και ειλικρινά δεν έχω κανένα μα κανένα συμφέρον από το περιβόητο αυτό πάρτι! ‘Όμως σας διαφεύγει κάτι πολύ βασικό. υπάρχει και νεολαία στο νησί! Απίστευτο  έτσι;  και πρέπει κάπως και αυτοί να διασκεδάσουν και να γίνεται συνεχεία ανακύκλωση κόσμου..Μιλήσατε για τη Μύκονο. Προφανώς θα αστειεύεστε. θέλουμε δε θέλουμε Μύκονος δε μπορούμε να γίνουμε. εκεί υπάρχουν παροχές. από δρόμους, ΑΜεΑ, μέχρι πάρτι μέχρι πρωίας για όλους. Διαλέγεις και παίρνεις! Το κρίμα είναι ότι όλη αυτή η στάση που παρακολουθώ καιρό από εσάς δείχνει ότι δε σας αρέσει η διασκέδαση μάλλον τη θέλετε στα μέτρα σας. Αλλά για ένα πράγμα να είστε σίγουρος..δε θα σας ρωτήσει κανείς μα κανείς νέος πως θα διασκεδάσει, θα το κάνει όπως θέλει και όπως ξέρει! Τα φέρατε όλα στα μέτρα σας. Ούτε υπουργός όμως είστε ούτε κάποιος κρατικός φορέας. Αν είναι νόμιμος ο καθένας μας είμαστε στην ευχέρεια της εκάστοτε υπηρεσίας για έλεγχο. Δε θα τους πείτε εσείς τι να κάνουν! ξέρουν! Γι αυτό είναι εκεί που είναι! Και το μέλλον κύριε Λαμπρινίδη δεν είστε εσείς..ο κόσμος έχει αλλάξει..ζητά. θέλει παροχές  Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και όλοι παλεύουμε καθημερινά γι αυτό. Δεν πρόκειται να το κατανοήσετε αυτό αφού το βλέπετε από μια πολιτική σκοπιά. αλλά υπάρχει και αυτό που λέγεται ρεύμα του κόσμου. Εμείς ξέρουμε τι θέλουν οι τουρίστες. εσείς μάλλον όχι.

Spyros Katsanevakis 
Και κάτι άλλο. εγώ προσωπικά δουλεύω όλο το χρόνον έχω ένα εποχιακό μαγαζί. Οι 20 μέρες που ανέφερα είναι το μεγάλο κύμα τουριστών που αφήνουν κάποια χρήματα στο νησί τα οποία βοηθούν την οικονομία του νησιού τον υπόλοιπο χρόνο. Αφού είστε δημοσιογράφος θα έπρεπε να ξέρετε ότι διατηρώ μαγαζί το όποιο είναι ανοιχτό καθημερινά και δεν έχει κλείσει ούτε μια μέρα! Αλλά ρεπορτάζ τι είναι τελικά? Να βάλλουμε κατά κάποιου που δε γνωρίζουμε καν τι κάνει στη ζωή του χρησιμοποιώντας ευφάνταστες εκφράσεις για να κερδίσουμε τις εντυπώσεις; Στο θέμα του καταστήματος μου πήρατε το δελτίο τύπου του δήμου και το κάνατε copy-paste? χωρίς να ελέγξετε αν κάτι τέτοιο πραγματικά ισχύει; Από τα λίγα που γνωρίζω το ρεπορτάζ χρειάζεται διασταύρωση πληροφοριών Για να είναι μια είδηση αληθής. Ας γίνει λοιπόν ο καθένας μας καλύτερος στη δουλειά του και ας αφήσουμε την εγχώρια περιουσία και το δήμο να κάνει τις δικές του. Δεν χρειάζονται υποδείξεις  και άγω απλά εξέφρασα τη γνώμη μου είτε αυτό σας είναι αρεστό είτε όχι. αφού μάχεστε υπέρ της δημοκρατίας και αφού διατηρείτε σελίδα θα πρέπει να ανέχεστε και απόψεις που δε συμπλέουν με τις δικές σας!
      
Γιώργος Καλλίγερος 
Το πάρτι ήταν τρελοοοό!!!

μαύρη γάτα 
Το επόμενο πάρτι στη Χύτρα, μόνο εκεί δεν θα ενοχληθεί κάποιος Τσιριγώτης που θα κοιμάται(αν και για αυτό αμφιβάλω)ας οι κύριοι μεγαλύτερης ηλικίας ψάξουν τι γίνεται εκεί έξω, πόσες ώρες δουλεύει ένας άνθρωπος στις μέρες μας και πόσες από αυτές πραγματικά πληρώνεται, ας μια φορά οι δημοσιογράφοι αποκαλύψουν αληθινές "παρανομίες" και να αφήσουν ήσυχα παιδιά και ανθρώπους που ιδρώνουν όχι για να πλουτίσει η τσέπη τους αλλά για το καλό αφού του νησιού, εδώ ο κόσμος καίγεται και τους πείραξε το beach party..για γέλια ή για κλάματα;
     
Antonis Labrinides @ Σπύρος Κατσανεβάκης: 1) Μάλλον κάνεις κάποια λάθη η μάλλον δεν θυμάσαι καλά ορισμένα πράγματα. Ήμουνα από τους πρώτους πελάτες του μαγαζιού σου όταν άνοιξες και είχα εκφράσει πολλές φορές τα συγχαρητήρια μου και σε άρθρα μου στην σελίδα. Φυσικά αυτά τα ξεχνάς είτε επειδή θέλεις είτε επειδή πράγματι έχεις ασθενή μνήμη. 2) Φυσικά και όταν υπήρχε θέμα και υπήρχε και ανακοίνωση του Δήμου ήμουνα υποχρεωμένος να το αναφέρω σαν είδηση αλλά πάλι λησμονείς ότι αμέσως μόλις έγινε γνωστή η κατάσταση έγινε αμέσως επανόρθωση και διάψευση. 3) Και πάλι όταν θα μπορέσω να έλθω στο νησί θα περάσω από το μαγαζί σου το οποίο αποτελεί μια εξαιρετική επιχειρηματική νεανική δραστηριότητα στο νησί. 4) Επαναλαμβάνω ακόμη μια φορά ΔΕΝ ΕΧΩ τίποτε με το είδος αυτής της διασκέδασης αντίθετα μάλιστα μου αρέσει υπερβολικά. Η δική μου διαφωνία είναι γιατί αφού υπήρχε αυτός ο όρος έβαλαν οι ενοικιαστές την υπογραφή τους από κάτω. Έπρεπε να πουν ότι αποσύρονται όλοι και να μείνουν οι παραλίες ορφανές μέχρι να αναιρεθεί η σχετική διάταξη. Η υπογραφή σημαίνει ότι είναι δέσμιοι και υπόλογοι για ότι προκύψει όπως π.χ. μήνυση η εξαργύρωση ρήτρας εκ μέρους της εγχωρίου. 5) Όπως έχουν διαπιστώσει όλοι δεν ακολουθώ την πεπατημένη της ηλικίας μου και οι ιδέες μου και προτιμήσεις μου έχουν παραμείνει πάντοτε σύμφωνα με την επικαιρότητα και την πρόοδο. 6) Ίσως είναι δύσκολο να καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ αλλά με πολύ σύντομο τρόπο θα σου εξηγήσω : Π.χ. για την Κομπονάδα, υπάρχουν σε πολύ μικρή απόσταση από την παραλία κάποια ιδιωτικά οικόπεδα που θα μπορούσαν να νοικιαστούν για κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα και εκεί να τοποθετηθούν κάποια λυόμενα καλοστημένα οικήματα και με όλες τις νόμιμες διαδικασίες να βγει μια άδεια για μπαρ με μουσική ηλεκτρονική (όχι ζωντανή γιατί έχει πολύ γραφειοκρατία). Επίσης θα μπορούσε να επεκταθεί και σε άδεια μικρών έτοιμων γευμάτων, έτσι ώστε μετά το απογευματινό του μπάνιο κάποιος να βρίσκει ένα ήσυχο και ελεύθερο μέρος να παίρνει ένα γρήγορο γεύμα η και να παραμείνει όσο θέλει να πιεί τα ποτά του και να απολαύσει την μουσική του η και αργότερα να διασκεδάσει. Το ίδιο ισχύει και για άλλες παραλίες που έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά στο νησί. Φυσικά η λειτουργία θα ήταν θερινή μόνο αλλά νομίζω ότι έτσι θα δινότανε ιδιαίτερη αξία και στις παραλίες αλλά και από την άλλη δεν θα υπήρχε καμία μήνυση εκτός και αν ενοχλούνταν τα βράχια και τα ψάρια της θάλασσας. Βλέπεις λοιπόν ότι άλλο η εφάπαξ διασκέδαση και άλλο μια διασκέδαση με προγραμματισμό και σχέδιο. Η ίδρυση στο εσωτερικό του νησιού τέτοιων χώρων στο παρελθόν απέτυχε αυτό όμως που λέω δεν το δοκίμασε ποτέ κανείς και τελειώνοντας σου λέω ότι εύχομαι αρκετοί νέοι να σκέπτονταν όπως σκέπτομαι εγώ δηλαδή μπροστά και όχι πίσω....

@ μαύρη γάτα : Αν και έχω σαν αρχή μου να απαντάω σε πρόσωπα που έχουν το θάρρος και μιλάνε με το όνομα τους εν τούτοις θα κάνω μια μικρή εξαίρεση επειδή είναι η ερώτηση σε ευγενικά πλαίσια: Πιστεύω η προηγούμενη απάντηση μου στον Σπύρο Κατσανεβάκη να έλυσε κάποιες απορίες σου. Όσο για τα πάρτι κάνεις λάθος δεν πείραξε κανένα το είδος της διασκέδασης. Ο τρόπος αντιμετώπισης ενοχλεί μόνο. Ο καθένας μπορεί να διασκεδάζει όπως του αρέσει και με ότι του αρέσει και να εκτονώνεται με όποιον τρόπο θέλει. Και φυσικά δεν είμαι εγώ που θα του θέσω όρια η επίπεδα του πως θα το κάνει. Η πολιτεία έβγαλε ένα νόμο όπως π.χ. τον νόμο περί καπνίσματος με τον οποίο εγώ είμαι αντίθετος. Από όταν βγήκε ο νόμος περί καπνίσματος εγώ δεν ξαναπάτησα σε ταβέρνα η κέντρο που απαγορεύεται επειδή δεν συμφωνώ αλλά όμως δεν μπορώ να τον αλλάξω. Εφόσον λοιπόν οι ενοικιαστές των παραλιών δεν συμφωνούσαν και είχαν σκοπό να κάνουν κάτι διαφορετικό από την σύμβαση που υπέγραψαν έπρεπε να μην υπογράψουν και να παρατήσουν τις παραλίες στα φύκια και τις μεταξωτές κορδέλες. Το πρόβλημα είναι ότι βλέπετε οι περισσότεροι το δέντρο και χάνετε ίσως ολόκληρο το δάσος......