Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Καινοτομία στη μέτρηση σακχάρου

Ένας νέος καινοτόμος τρόπος μέτρησης και καταγραφής του σακχάρου, ο οποίος αλλάζει δραστικά την καθημερινότητα των ατόμων με διαβήτη, παρουσιάστηκε στο πρόσφατο 14ο  Πανελλήνιο Διαβητολογικό Συνέδριο από τον καθηγητή Dr Gerry Rayman MD FRCP, διαβητολόγο στο Ipswich Hospital NHS Trust

Ο ασθενής πλέον δεν καλείται να χρησιμοποιεί τον παραδοσιακό μετρητή και τις ταινίες σε συγκεκριμένους χρόνους, αλλά προσαρμόζει στο μπράτσο του έναν αισθητήρα μεγέθους ενός απλού κέρματος, τον σταθεροποιεί με αδιάβροχο αυτοκόλλητο και τον αλλάζει κάθε 14 μέρες. Την υπόλοιπη… δουλειά την κάνει ένας μικρός μετρητής, στο μέγεθος κινητού τηλεφώνου, αρκεί να πλησιάσει σε κοντινή απόσταση από τον αισθητήρα ακόμη και πάνω από τα ρούχα. Μάλιστα, δεν μετρά μία τιμή σακχάρου, αλλά μπορεί να δει την πορεία του το τελευταίο 8ωρο. Παράλληλα, ο μετρητής διατηρεί δεδομένα για τις τελευταίες 90 ημέρες.


Η μέθοδος αυτή, όχι μόνο βελτιώνει εντυπωσιακά την ποιότητα ζωής των ατόμων με διαβήτη, αλλά συνοδεύεται από λογισμικό που προσφέρει μια φιλική προς το χρήστη αλλά και τον επαγγελματία υγείας απεικόνιση του προφίλ γλυκόζης επιτρέποντας την λήψη καλύτερων αποφάσεων για τη διαχείριση του διαβήτη.

Η νέα αυτή τεχνολογία χρησιμοποιείται ήδη ευρέως και με τεράστια επιτυχία σε Μ. Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Σουηδία και Ολλανδία. Τα κόστος της είναι περίπου το ίδιο με αυτό του παραδοσιακού τρόπου μέτρησης με τη μέθοδο των ταινιών. Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται η εισαγωγή του νέου προϊόντος και στην Ελλάδα, από την Abbott, με την επωνυμία FreeStyle Libre.
 
Σχετικά με τη Weber Shandwick
Η Weber Shandwick είναι η μεγαλύτερη εταιρία Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας διεθνώς, με γραφεία σε 81 χώρες. Η εξειδικευμένη ομάδα της Weber Shandwick (strategists, analysts, producers, designers, developers και campaign activators) έχει κερδίσει τα σημαντικότερα παγκόσμια βραβεία για την καινοτόμο, δημιουργική και με σημαντικό αντίκτυπο δουλειά της, όπως τα «Ad Age A-List Agency 2014 & 2015» και «The Holmes Report’s 2014 Global Agency of the Year». Η Weber Shandwick σε συνεργασία με την Prime, έχουν κερδίσει 23 βραβεία Cannes Lions από το 2009, ενώ έχει χαρακτηριστεί ως «Best Place to Work by Ad Age in 2014» και PR Week in 2013 & 2014».. 

Η εταιρία παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε τομείς όπως consumer marketing, corporate reputation, healthcare, technology, public affairs, financial services, corporate social responsibility, financial communications, crisis management, media relations, press office, life style marketing και events management, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη ανά περίπτωση κοινωνική, ψηφιακή και αναλυτική μεθοδολογία. Η Weber Shandwick είναι μέρος του Interpublic Group (NYSE: IPG) 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.webershandwick.gr.
---------------------------------
Πηγή:  kourdistoportocali.com
---------------------------------