Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Ανακοίνωση - Ευχαριστήριο κ. Γ.Μεγαλοκονόμου

Φίλοι μου αγαπητοί , σεβαστοί μου πελάτες , ήρθε πάλι η στιγμή στην ζωή μου να κάνω ένα ''μετέωρο'' βήμα. Όπως όλοι σχεδόν γνωρίζετε δραστηριοποιούμαι στον χώρο της αγοράς εδώ  κ 12 χρόνια με κύρια έδρα μου την Καρβουνάδα .

Χρόνια όμορφα , χρόνια δοκιμασίας , χρόνια στήριξης από όλους εσάς , χρόνια αμοιβαία αγάπης κ εκτίμησης. Όπως γνωρίζετε πριν ένα μήνα ανακοίνωσα την επέκταση της δραστηριότητας μου στο Λιβάδι Κυθήρων , προετοιμάζοντας κ ανακαινίζοντας τον χώρο που προόριζα για υποκατάστημα.

Σήμερα με τις ήδη υπάρχουσες πολιτικές εξελίξεις στην πατρίδα μας κ δη στον νησί μας συμπεριλαμβανόμενου κ του ακτοπλοϊκού μας προβλήματος αναγκάζομαι φοβούμενος πως έρχονται ακόμη δυσκολότερες καταστάσεις κ συγκύριες , αποφάσισα να μεταφέρω κ συγχωνεύσω τις δραστηριότητες μου στο νέο κατάστημα του Λιβαδιού με την ονομασία '' ΑΝΝΑ'' vol 2.

Η μεταφορά μας στον νέο χώρο θα ολοκληρωθεί σε ένα μήνα περίπου. Στο νέο κατάστημα που θα δημιουργηθεί θα βρείτε όλα τα είδη που είχε το ''παραδοσιακό'' ''ΑΝΝΑ'' μαζί με ΜΕΓΑΛΗ ποικιλία σε νεανικό ντύσιμο ανδρών κ γυναικών.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους κατοίκους της Καρβουνάδας για την αγάπη , την υποστήριξη τους κ την εκτίμηση τους όλα αυτά τα χρόνια .

Το τηλέφωνο μου θα είναι ανοικτό για όλους όλο το 24ωρο κ πάντοτε στην καρδιά μου θα υπάρχει η Καρβουνάδα. Ευχαριστώ τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων που με εμπιστεύτηκαν , την αείμνηστη κ. Άννα Κασιμάτη , τον αείμνηστο κ. Γιώργο Κασιμάτη , τον κ. Βρεττό Στάθη κ με βοήθησαν σε κάθε μου τόλμημα.

Ευχαριστώ τους υπόλοιπους επαγγελματίες του χωριού που με στήριξαν , με ανέχτηκαν , συμπορεύτηκαν στο εγχείρημα μου , εξυπηρετώντας με , δείχνοντας αγάπη σε μένα , την οικογενείας μου κ ιδίως τα πιτσιρίκια μου που με τόση αγάπη περιέβαλαν.

Αυτά για την ώρα..............θα τα ξαναπούμε σύντομα ..............Το κατάστημα θα παραμείνει ανοικτό στην Καρβουνάδα ΚΑΝΟΝΙΚΑ για αυτό το διάστημα του ενός μήνα.........

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...........ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------
Γιώργος  Μεγαλοκονόμος
----------------------------------