Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Σχετικά με το δημοσίευμα " Για δέστε ποιός μιλάει...." - Απάντηση σε δημοσίευση στο κοινωνικό δίκτυο

'Οπως με πληροφόρησαν φίλοι που έχουν πρόσβαση στο κοινωνικό δίκτυο σε σελίδα, που δεν μπορώ να διαβάσω, έχει αναρτηθεί λίβελος εναντίον μου από μέλος του δημοτικού συμβουλίου.

Στο σημείο αυτό διευκρινίζω ότι ούτε έκανα ούτε έχω σκοπό να κάνω κάποια επαφή στο κοινωνικό δίκτυο και ότι γράφω το δημοσιεύω σε σελίδες στο διαδίκτυο προς κοινή θέα και όχι σε επιλεγμένους κλακαδόρους και εξαρτώμενα τσιράκια, οικονομικά η κομματικά.

Πόσο δε μάλλον ότι για να δείς εκεί κάτι πρέπει να σαι φίλος με τον γράφοντα, και επειδή εκ πεποιθήσεως αντιπαθώ τα ερπετά, αυτό θα ήταν φυσικά αδύνατον.


Στο κείμενο λοιπόν που μου απέστειλε φίλος, ούτε λίγο ούτε πολύ το εν λόγω άτομο αμφισβητεί την ύπαρξη μου και εν είδη εισαγγελέως και ανακριτού, {φαίνεται ο άνθρωπος που έχει εμπειρία με ανακριτές και εισαγγελείς, όσο νάναι μεγάλο πράγμα η εμπειρία...}, μου ζητά να αποδείξω ότι γεννήθηκα και υπάρχω. Επίσης αγνοώντας τα περί απορρήτου του διαδικτύου επιτάσσει με καρδινάλιο ύφος να τους δώσω στοιχεία, ταυτότητα, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, πιστοποιητικό κόμματος, πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων, πιστοποιητικό εξέτασης προστάτη, ώρες αφοδεύσεως και ώρες κατουρήματος και εν πάσει περιπτώσει γενικά αν μου αρέσει η Καρντάσιαν, ο Άδωνις και ο Βαρουφάκης και αν ακούω Αυτιά η Καμπουράκη γιατί αντιπαθεί τον Παπαδάκη.....

Στην προκειμένη περίπτωση φυσικά εγώ το μόνο που θα ζητήσω είναι μια απλή εξέταση ψυχολόγου και απαραίτητα ένα πιστοποιητικό από δημόσιο ψυχιατρείο για τον συγκεκριμμένο κύριο. Ο οποίος φαίνεται να έχει κάποια εμμονή με την σελίδα όπου δημοσιεύονται οι απόψεις μου, ίσως επειδή η σελίδα δημοσιεύει αλήθειες και ξεσκεπάζει παλιές και νέες καταστάσεις που δεν είναι αρεστές στον άνθρωπο αυτό αλλά και στους ομοίους του. Είναι λοιπόν φυσιολογικό για ένα ψυχικά διαταραγμενο οτιδήποτε γράφεται και προστίθεται στην αλλοπρόσαλη πολιτική του διαδρομή να αποτελεί κιτρινισμό και μάλλον λησμονεί ότι η σελίδα αυτή επανειλημμένα στο παρελθόν έχει προβάλλει οτιδήποτε καλό είχε συμβεί την περίοδο που η παράταξη του βρισκόταν στην αρχή του Δήμου. Τότε δεν ήταν κίτρινη ;;;; Και έγινε ξαφνικά κίτρινη από την στιγμή που συνέχισε να λέει την αλήθεια και να επισημαίνει θέματα και καταστάσεις που δεν ευνοοούν τον κατηγορούντα ;;;;

Ο πολυπράγμων κ. "κατσαβιδάκιας" αναφέρει τον όρο κουκούλα . Από ότι γνωρίζω κουκούλα νοείται όταν γράφεις με κάποιο κατασκευασμένο ψευδώνυμο, που από ότι έχω πληροφορηθεί χρησιμοποιεί κατά κόρον η παράταξη του και τα τσιράκια της και έχω ακόυσει για σύκα και φραγκόσυκα για πεταλαγούδες και γρύλους και άλλα παρόμοια....

Ευχαρίστως να επικοινωνήσουμε πάλι, όταν θα τελειώσουν τα δικαστήρια και όλες οι ανακρίσεις και υπάρξει καθαρή απόφαση χωρίς αναβολές φυσικές η τεχνητές. Όταν λοιπόν τελειώσουν όλα και ελπίζοντας ότι θα καθαρίσει η υπόθεση και θα απαλλαγείτε από τις όποιες κατηγορίες και δεν θα έχετε άγχος και ψυχολογική πίεση, ευχαρίστως να συζητήσουμε πάλι. Μέχρι τότε καλό είναι να κρατήσουμε απόσταση γιατί δεν θέλω να έχω οιεσδήποτε επαφές με δικαιοσύνη κ.λ.π, αν τυχόν προκύψουν.

Όσο για το τι γράφω από ότι γνωρίζω ο τύπος είναι ακόμη ελεύθερος σε αυτή την χώρα και η σάτιρα είναι ένα είδος γραφής. Εάν κάποιος θέλει να την αποφύγει απλά φροντίζει να μην εκτίθεται σε πράξεις που την διακιολογούν όταν είναι δημόσιο πρόσωπο, ούτε δημοσιεύει συνέχεια ότι του
κατέβει κάνοντας τον επίδοξο Πρετεντέρη.

Τέλος δεν έχω προσωπικούς λόγους απλώς παρακολουθώ τα διάφορα θέματα και γεγονότα και γράφω τις σκέψεις μου. Εάν η γραπτή αλήθεια επηρέασε την κοινή γνώμη και σας έστειλε στην θέση που αρμόζει, εμένα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο, για την αποτυχία σας αλλά και τον καϋμό σας.

Μην εκδηλώνετε όμως τον καϋμό σας με αυτό τον τρόπο, γιατί γινόσαστε απλά θλιβερός. Όσο για την γελοιογραφία είναι απλά μια γελοιογραφία του ΚΥΡ που απλά ταιριάζει στην περίπτωση, δεν είναι ούτε δική μου ούτε της σελίδας και εάν αυτό είναι δυσνόητο για εσάς ρωτήστε κάποιον που να γνωρίζει.....

Κλείνοντας θα παρακαλούσα εάν έχετε οιαδήποτε απάντηση να απαντήσετε μέσω της ιδίας σελίδας που δημοσιεύω και εγώ για να μπορώ να το δώ απευθείας. Ιδιάλλως αρκεστήτε στο ολιγομελές χειροκροτικό οπαδικό ακροατήριο σας και μην με ενοχλήσετε περαιτέρω στο μέλλον.

Επίσης περιοριστείτε στις δικές σας θύελλες που ήδη θερίζετε και μάλλον επιτυχώς γιατί έχετε μαζέψει αρκετές και έπονται και άλλες. Όσο για τις διχαστικές ρήσεις λυπάμαι αλλά είσαστε ασυναγώνιστος δεν είμαι σε θέση να σας πλησιάσω, ούτε και το σκοπεύω....
-----------------------------------
Πάνος Σταθάκης
-----------------------------------