Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Επιστολή κ. Ζαχαρία Κυπριώτη

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΘΗΡΙΟΥΣ

Μετά τις πρόσφατες δημοτικές εκλογές του περασμένου Μάη , προς μεγάλη μου τιμή διαπίστωσα την αποδοχή του κόσμου των Κυθήρων προς το πρόσωπό μου  και γι' αυτό δηλώνω πάντοτε διαθέσιμος να προσφέρω ότι μπορώ προς όφελος του τόπου μας.


Η αποδοχή του κόσμου όπως αποτυπώθηκε από το εκλογικό αποτέλεσμα έδωσε το έναυσμα  στην καινούρια δημοτική αρχή να μου στείλει πρόσκληση για συμμετοχή στο διοικητικό συμβούλιο της νεοσύστατης αναπτυξιακής εταιρίας του δήμου μας.
Ερμηνεύοντας την ετυμηγορία των Κυθηρίων και ταυτόχρονα γνωρίζοντας   την τεράστια προοπτική που προσδίδει η συγκεκριμένη εταιρία για την ανάπτυξη του νησιού μας αποδέχθηκα την πρόσκληση και εκτελώ ήδη τα καθήκοντά μου από τη θέση αυτή ως  εκλεγμένο μέλος του δήμου Κυθήρων.
   
Μετά την ξαφνική και αναπάντεχη απώλεια του επίσης  εκλεγμένου από τον Κυθηραϊκο λαό δημοτικού σύμβουλου Μανώλη Στάθη , έλαβα νέα πρόσκληση από το δήμο Κυθήρων για να καλύψω το κενό στο δημοτικό συμβούλιο αφού βάσει νομοθεσίας ήμουν ο πρώτος επιλαχών  ως συνέπεια του εκλογικού αποτελέσματος του Μαΐου.

Λαμβάνοντας υπ'  όψιν τον όγκο των ευθυνών αλλά και το χρόνο που πρέπει να διαθέσω για να καλύψω επάξια τα καθήκοντά μου παράλληλα,  ως μέλος του ΔΣ της αναπτυξιακής και ως δημοτικός σύμβουλος, και ταυτόχρονα γνωρίζοντας πως η νομοθετική διαδικασία θα οδηγήσει στην κάλυψη του κενού που δημιουργήθηκε από ιδιαίτερα ικανά και εξ ίσου αποδεκτά άτομα, δεν αποδέχθηκα την πρόσκληση.

Άλλωστε είναι κοινά αποδεκτό πως η  προσπάθεια για το μέλλον του τόπου μας γίνεται αποδοτικότερη όταν είναι συλλογική!!!

Με σεβασμό και αγάπη για τον τόπο μας
ο συμπατριώτης  σας
Ζαχαρίας Κυπριώτης