Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Την παραίτησή του έθεσε στη διάθεση του Υπουργού Υγείας ο Γιώργος Μπέζος

Την παραίτηση του από την θέση του Διοικητή του γενικού Νοσοκομείου Μεσσηνίας υπέβαλε σήμεα στον Υπουργό Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή ο Γιώγος Μπέζος.

Ο Διοικητής του Νοσοκομείου Μεσσηνίας σε μια λιτή του ανακοίνωση, γνωστοποίησε ότι θέτει την παραίτηση του στην διάθεση του υπουργού Υγείας.

Η Λιτή ανακοίνωση του Γιώργου Μπέζου έχεις ως εξής:.....


    «Πριν από λίγες ημέρες ο Υπουργός Υγείας κ.Παναγιώτης Κουρουμπλής δημοσιοποίησε την πολιτική του απόφαση, οι Διοικητές των Νοσοκομείων της χώρας να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους.
    Ύστερα από αυτό, με πρωτοβουλία μου συναντήθηκα σήμερα (10.3.2015) μαζί του, τον ενημέρωσα για τα θέματα Υγείας στο Νομό Μεσσηνίας και έθεσα στη διάθεσή του την παραίτησή μου.
    Αυτό μου επέβαλλε η συνείδησή και η ευθύνη μου απέναντι στο κάλεσμα της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας.
    Υστερόβουλες λογικές κατοχύρωσης δικαστικών αξιώσεων αποζημίωσης ποτέ δεν συμβάδισαν με το πλαίσιο αρχών και λειτουργίας μου».
--------------------------------------
Πηγή: filiatranews.blogspot.gr
--------------------------------------

Σχόλιο Σελίδας: 

Κάποιοι σοβαροί άνθρωποι, δίκαια η άδικα, δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα το κρίνομε αυτό, ανταποκρίθηκαν στην πολιτική απόφαση του Υπουργείου Υγείας, και παραιτήθηκαν από την θέση του Διοικητή.

Δυστυχώς όμως υπάρχουν και κάποιοι που νομίζουν ότι η καρέκλα τους ανήκει.....

Αυτοί που από ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, μεσίτες, και ότι άλλο... αλλά προερχόμενοι από την κομματική μήτρα, βρέθηκαν στην θέση του ...Διοικητή, και το άσχημο είναι ότι πιστεύουν ότι ακόμα ο Σαμαράς και τα γλοιώδη πλοκάμια του είναι εκεί για να τους προστατέψουν και να τους διατηρήσουν σαν τουρσί ...στο ξυδάκι τους....

Δεν θα κατάλαβαν φαίνεται ότι ο "Αρχηγός" ήπιε ήδη όλο το ξύδι και τον έπιασε ..κόψιμο και όπου νάναι δηλώνει ασθένεια και παίρνει...αναρρωτική... επ' αόριστον....

Την παραίτησή του έθεσε στη διάθεση του Υπουργού Υγείας ο Γιώργος Μπέζος

Την παραίτηση του από την θέση του Διοικητή του γενικού Νοσοκομείου Μεσσηνίας υπέβαλε σήμεα στον Υπουργό Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή ο Γιώγος Μπέζος.

Ο Διοικητής του Νοσοκομείου Μεσσηνίας σε μια λιτή του ανακοίνωση, γνωστοποίησε ότι θέτει την παραίτηση του στην διάθεση του υπουργού Υγείας.

Η Λιτή ανακοίνωση του Γιώργου Μπέζου έχεις ως εξής:.....

«Πριν από λίγες ημέρες ο Υπουργός Υγείας κ.Παναγιώτης Κουρουμπλής δημοσιοποίησε την πολιτική του απόφαση, οι Διοικητές των Νοσοκομείων της χώρας να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους.
Ύστερα από αυτό, με πρωτοβουλία μου συναντήθηκα σήμερα (10.3.2015) μαζί του, τον ενημέρωσα για τα θέματα Υγείας στο Νομό Μεσσηνίας και έθεσα στη διάθεσή του την παραίτησή μου.
Αυτό μου επέβαλλε η συνείδησή και η ευθύνη μου απέναντι στο κάλεσμα της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας.
Υστερόβουλες λογικές κατοχύρωσης δικαστικών αξιώσεων αποζημίωσης ποτέ δεν συμβάδισαν με το πλαίσιο αρχών και λειτουργίας μου».
- See more at: http://filiatranews.blogspot.gr/2015/03/blog-post_86.html#sthash.6mETOVSX.dpuf