Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Ένα μεγάλο ευχαριστώ...

Την προηγούμενη Κυριακή 22 Μαρτίου ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η 7η εθελοντική καθαριότητα Καλάμου. Με μεγαλύτερη συμμετοχή από κάθε άλλη φορά καθαρίστηκε η είσοδος του χωριού αλλά και οι παράπλευροι δρόμοι.

Θέλω να εκφράσω την χαρά μου και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους χωριανούς και φίλους μου Καλαμίτες καθώς και στο σύζυγό μου Μανωλάκη που παρόλα τα 80 χρόνια του με στηρίζει συνέχεια και με βοηθάει στην πρωτοβουλία μου να καθαρίσουμε τους δρόμους του Καλάμου.


Εθελοντικά πάντα, έτρεξαν όλοι και δούλεψαν σκληρά οπως μπορούσε ο καθένας. 

Ευχαριστώ τις γυναίκες του χωριού που σε κάθε γειτονιά ερχόντουσαν και πρόσφεραν καφέ και πλούσιο κολατσιό.

Ευχαριστώ όλα τα βενζινάδικα του νησιού που πρόσφεραν βενζίνη και λάδι για τα πριονάκια.

Ευχαριστώ τον Νικήτα που τον ζάλισα στα τηλέφωνα και που με το τρακτέρ του σβάρνισε όλους τους δρόμους.

Ευχαριστώ τον Παναγιώτη Κατάρο, τον Γιαννη Κατσανεβάκη και τον γιο μου τον Νίκο Καλλίγερο που δούλεψαν ο καθένας με την μπουλντόζα του.

Ευχαριστώ τον γαμπρό μου Κώστα Μπέλμπα που εκτός από τη βοήθεια του, μας φωτογράφιζε και μας έβαζε στο ίντερνετ.

Επίσης ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Αλβανούς που μόλις τους τηλεφωνούσα ερχόντουσαν και δούλευαν εθελοντικά.

Ευχομαι σε όλους να έχουμε υγεία και χαρά να συνεχίσουμε το έργο μας.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!!!

Η Φιλιώ