Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Τι λένε οι Κυνηγοί των Κυθήρων ;;;;;;;;;;;;;

Επειδή δεν είμαι από τα Κύθηρα και μπορεί να έχω λάθος αντίληψη ως προς τους τρόπους ευγονίας εδώ, ήθελα, ειδικά τους κυνηγούς του Τσιρίγου να μου απαντήσουν. 

Έχω 8 στρέμματα κοντά στο σπίτι μου, που περίφραξα με 2 πόρτες για να έχω τα άλογα μου και όπου σπέρνω κάθε χρόνο, έχω φυτέψει 60 δένδρα και έχω περιβόλι. 

Στο ίδιο χώρο απελευθερώνω χελώνες, σκαντζόχοιρους και άλλα άγρια ζώα και πουλιά που περνάνε από το κτηνιατρείο μου. 

Σήμερα όπως έκοβα κανένα λάχανο , βλέπω δύο κυνηγόσκυλα δίπλα μου. 

Σηκώνομαι και βλέπω στην άλλη μεριά έναν κυνηγό καθιστό με ντουφέκι στα πόδια του.
Εφόσον δεν σηκώνεται να μου μιλήσει πάω κοντά και λέω «Καλημέρα Γιώργο,  αλλά δεν θέλω να κυνηγάς εδώ μέσα έχω ζώα εδώ που θέλω να προστατέψω.»

Η απάντηση μου χάλασε όλο το Σαββατοκύριακο. 

Έγινε έξω φρενών, μου είπε ότι εγώ ειδικά πρέπει να ντρέπομαι που τον διώχνω εφόσον βγάζω τόσα λεφτά από τα κυνηγόσκυλα και ότι να κλείνω την πόρτα και θα κάθεται ακριβώς απέξω από το φράκτη και θα πυροβολεί ότι δει και περάσει....... 

Είναι κρίμα γιατί άφηνα ανοιχτά να παίρνουν μερικοί φίλοι και γείτονες μου κηπουρικά και να μαζεύουν άγρια χόρτα, αλλά τώρα θα πέσει κλειδαριά . 

Και να ξέρεις Γιώργο ότι από τα κυνηγόσκυλα συνήθως δεν βγάζω πολλά, δες το πρόγραμμα με τον σύλλογο τελευταίως. 

Και τα δικά σου σκυλιά, για τα οποία παραπονιούνται πολλοί δεν τα έχω δει ποτέ στο ιατρείο, εμβόλια, τσιπάκια……

Δεν θα το αφήσω να με βάλει κάτω, αλλά δεν θα το αφήσω να περάσει. 

Θα ενημερωθώ παραπάνω.

Κρίμα γιατί ένα οκ, δεν το ήξερα και συγγνώμη θα αρκούσε....... 

Αναγνωρίζω ότι μπορεί αυτό το μέρος παλιά να το κυνηγούσαν αλλά η ζωή αλλάζει, αν όχι την κάνω απ’ αυτό το νησί και πάω αλλού!!!!
-----------------------
Κατερίνα Σταθάτου
-----------------------