Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Όταν καβαλάς το...Καλάμι....!!!!!

Υπάρχουν λοιπόν φιλαράκια,δύο είδη ανθρώπων του θεάτρου!!!!

Οι ηθοποιοί,αυτοί με τους κοιλιακούς "φέτες" και το αποτριχωμένο στέρνο που περιφέρονται στα κανάλια,διαλαλώντας την "πραμάτεια" τους,αυτοί που ενώ πλησιάζουν την 6η δεκαετία της ζωής-όπως εγώ-χρησιμοποιούν βαφή μαλλίών 7ι-όπως εγώ-ή στη χειρότερη περίπτωση το ανεπανάληπτο "κομοδινί",όπως ο Μπέζος,αυτοί που εξακολουθούν να "υποκρίνονται"τον εαυτό τους,θεωρώντας ότι κάνουν τέχνη,συμπαρασύροντας και τις συζύγους,αυτές που έχουν να παίξουν ρόλο ρεπερτορίου απ τη Δραματική Σχολή!!!!!!!


Αυτούς λοιπόν τους άνθρωπους της 7ης τέχνης-λέμε τώρα-αν τους προσεγγίσει κάποιος κοινός θνητός,αυτούς που κάποτε έδωσαν "γη και ύδωρ" για να γίνουν αναγνωρίσιμοι,θεωρούν ότι παραβιάζεται η ζωή τους,ότι οι θεατές ασελγούν στα μύχια της ψυχής τους.....και αντιδρούν αναλόγως.....

Υπάρχουν βέβαια και οι "άλλοι"....αυτοί που εγώ αποκαλώ ΘΕΑΤΡΙΝΟΥΣ,αυτοί που αφιέρωσαν την ύπαρξή τους στην υποκριτική τέχνη!!!!!!Αλέξης Μινωτής, Μάνος Κατράκης, Νικήτας Τσακίρογλου, Γιώργος Κιμούλης, είναι τα πρώτα ονόματα ανδρών που μου έρχονται στο μυαλό!!!! 

Ζητώ συγνώμη απο τους πολλούς αξιολογότατους-εν ζωη-που δεν τους αναφέρω ονομαστικά!!!!!!

Και ακριβώς δίπλα οι ΘΕΑΤΡΙΝΕΣ,Κατίνα Παξινού, Ελένη Χατζηαργύρη, Μαίρη Αρώνη-  δασκάλες μου- Ειρήνη Παππά, Χρυσούλα Διαβάτη και τόσες άλλες!!!!!!!

Κάποιοι απ αυτούς ίσως είχαν ιδιορρυθμίες-αυτές που συγχωρούνται στους ξεχωριστούς-όμως σε καμμιά περίπτωση δεν έκαναν φλάμπουρο την αξία τους και το εγώ τους!!!!!!

Θα μου πείτε τώρα,τί κώνωπας με"τσίμπησε" και τα λέω αυτά,την επαύριο της επετείου του Πολυτεχνείου και της επίσκεψης του Εγκέλαδου-άσχετο-.Να,γιατί έτυχε το καλοκαίρι σ ένα νησί,να συμφάγω μ ένα ζευγάρι ηθοποιών,που απ τον πολύ αυτοθαυμασμό και την έπαρση-τσάμπα και τα δυό-θεωρούσαν πως όλοι οι γύρω τους,έπρεπε απλώς να τους προσκυνούν!!!!!!!!

Ξεκαβαλήστε "νεαροί" μεσήλικες,γιατί εκτίθεστε!!!!!!Δεν είναι όλοι οι θεατές ανυποψίαστοι και απαίδευτοι!!!!!!!

Τα χρωμοσαμπουάν και τα bottox δεν έκαναν κανένα και καμμιά να γράψουν με χρυσά γράμματα τ' όνομά τους στην ιστορία της θεατρικής τέχνης!!!!!!!
--------------------------------------
Ειρήνη Δημοτάκη
--------------------------------------