Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Μαέστρος Στράτος Θεοδωρακάκης

Πάντοτε πίστευα ότι ο άνθρωπος όταν φεύγει από την ζωή, χαράσσεται στην μνήμη των υπόλοιπων ανθρώπων για την γλυκύτητά του.
Ο κ.Στρατής Θεοδωρακάκης ήταν ένας από αυτούς τους χαρισματικούς ανθρώπους που σε κερδίζουν με την γλύκα τους.Γλύκα στο χαμόγελο,στα μάτια,στα χέρια.

Θα μείνει πάντα χαραγμένος στην δική μου μνήμη για τα βιβλία που μου διάλεγε,γνωρίζοντας το πάθος μου για αυτά, και τα φύλαγε σε μιά άκρη λίγο ξέχωρα από τα υπόλοιπα,ελπίζοντας πως θα μου αρέσουν, όταν σε μικρότερη ηλικία μη έχοντας αμάξι να μετακινηθώ,η βόλτα μου προς τον Ποταμό θα ήταν μια ολόκληρη ιεροτελεστία με το παλιό τρίκυκλο του παππού μου.
 
Θα μείνει στην μνήμη μου για όλες τις γλυκές Κυριακές που χάριζε το χαμόγελο στο πρόσωπο της κόρης μου,όταν σε μεγαλύτερη ηλικία πιά, την έφερνα να διαλέξει ένα από τα παιχνίδια που είχε πάντα στα πολύχρωμα ράφια του μικρού αλλά τόσο "πλούσιου" μαγαζιού του.
 
Θα μείνει στις μνήμες όλων για το πιό γλυκό και ζεστό χαμόγελο που με αυτό πάντα θωράκιζε την 
Φιλαρμονική του. Αυτό φαίνεται άλλωστε και στις φωτογραφίες που παρατηρώντας το πάντα ήθελα να το αποτυπώσω.
 
Ένας άνθρωπος που το'λεγε η ψυχή του,πάντα ακούραστος,πάντα με τον καλό του τον λόγο,πρόσφερε ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτού του για την ανάδειξη των Κυθήρων σε όλο τον κόσμο.
 
Πάντα πίστευα επίσης ότι ο άνθρωπος όταν φεύγει αφήνει στους ανθρώπους πίσω του, την λάμψη της δύναμης που κατείχε από αυτούς.Εύχομαι αυτή την λάμψη να την ακολουθήσουν οι μουσικοί συμπαράστατες του και να είναι άξιοι συνεχιστές του έργου του.
 
Γιατί η ζωή πάντα συνεχίζεται και θα πρέπει να φαινόμαστε αντάξιοι των ανθρώπων που μας έδειξαν τον δρόμο προς την επιτυχία.
 
Καλό ταξίδι κ. Στράτο!

Η οικογένεια παρακαλεί αντί στεφάνων, τα χρήματα να κατατεθούν στην Ομάδα Κοινωνικής Φροντίδας της Ιεράς Μητροπόλεως Κυθήρων και Αντικυθήρων στον λογαριασμό της ΕΤΕ: 380/604313-50
--------------------------------
Τίνα Ταμβάκη
--------------------------------