Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Το πάρτυ τέλειωσε.........

Ο κ. Ιππόλυτος Πρέκας,με κατηγόρησε δημόσια για έλλειψη τιμιότητας(άραγε απο πού τεκμέρεται αυτό;) επειδή τόλμησα να θέσω ένα ερώτημα σχετικά με τη μεταφορά των μαθητών στα Κύθηρα....Μου συνέστησε μάλιστα, θυμίζοντάς μου τον Σημίτη, να καταγγείλω ότι ξέρω αρμοδίως!!!!!

Αφησε επίσης υπονοούμενο, απο που τάχα παίρνω πληροφορίες....΄

Τον πληροφορώ δημόσια λοιπόν ότι ποτέ δεν δείλιασα να προσφύγω στη Δικαιοσύνη, όταν και όπου ήταν απαραίτητο!!!!!

Τον πληροφορώ ακόμη ότι έχω λύσει προ πολλού το βιοποριστικό μου θέμα και δεν έχω ζητήσει ρουσφέτι από κανέναν, δεν έχω φιλικές, επαγγελματικές ή κομματικές έξαρτήσεις συνεπώς γράφω και θα γράφω ελεύθερα τη γνώμη μου!!!!!

Αν είναι λανθασμένη, περιμενω να με αντικρούσει κάποιος με επιχειρήματα και όχι με τσιτάτα!

Σέβομαι το διάλογο,καθως και τις απόψεις των συνομιλητών μου, ακόμη κι αν διαφωνώ...Απαιτώ όμως το ίδιο και απο τους άλλους....Τώρα αν ο κ. Πρέκας, ή ο κάθε κ. Πρέκας, θεωρεί ότι εκτοξεύω φωτοβολίδες-τι έχω άλλωστε να κερδίσω- είναι θέμα της δικής του αντίληψης......

Και κάτι τελευταίο....Οι πληροφορίες δεν μου έρχονται απο κάποια συνομωτικά, μυστικά μονοπάτια.....

Τις παίρνω απ όλους εσας που ενώ τις συζητάτε στα καφενεία ή στις καθημερινές σας συναναστροφές, όταν κάποιος τις δημοσιοποιήσει, αυτομάτως γίνεται συνομώτης και εχθρός του νησιού!!!

Καλημέρα Κύθηρα!!!!!!

Και κάτι άλλο που ξέχασα να γράψω...

Την περασμένη χρονιά, που έμεινα στα Κύθηρα μεγάλη περίοδο λειτουργίας των σχολείων, παρατήρησα να μετακινούνται μεγάλα λεωρορεία με 5-6 παιδιά μέσα...

Κι αναρωτήθηκα, δεν είναι σπατάλη χρημάτων αυτό;
Δεν θα μπορούσε άραγε μ έναν καλύτερο προγραμματισμό, να εξυπηρετηθούν οι μαθητές;

Eστελνα την κόρη μου απο το νηπιαγωγείο ως και το λύκειο σε ιδιωτικό σχολείο και γνωρίζω πολύ καλα πως ο ιδιώτης επιχειρηματίας δεν κινούσε σχολικό αυτοκίνητο αν δεν ήταν πλήρες,ακόμη κι αν κάποια παιδιά έπρεπε να ξυπνάνε νωρίτερα....

Γιατί λοιπόν το κράτος να μην λειτουργεί με ιδιωτικά κριτήρια;
Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι η μακρά περίοδος σπατάλης του δημόσιου χρήματος,του δικού μας χρήματος, πέρασε ανεπιστρεπτί....

Το πάρτυ τέλειωσε κι αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία, δεν πρόκειται να σηκώσουμε κεφάλι, όποιοι και να μας κυβερνούν!!!!
-----------------------------------
Ειρήνη Δημοτάκη
-----------------------------------