Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Του Αη- Λιά το βραδυ..

Σαν ήμουνα μικρός, μου είχε πει η γιαγιά μου, πως τα μεσάνυχτα του προφήτη Ηλία, ανοίγουν οι ουρανοί, και πως ότι ζητήσεις εκείνη τη μοναδική στιγμή, γίνεται! 

Πρέπει όμως να προσέξεις- μου τόνιζε- τι και πώς θα το ζητήσεις, για να μην τη πατήσεις όπως κάποιος μια φορά ο οποίος περίμενε υπομονετικά μέχρι τα μεσάνυχτα και όταν άνοιξαν οι ουρανοί, φώναξε: "θέλω χίλια φλουριά!!!!" την άλλη μέρα που ξύπνησε είχαν φτάσει τα χείλια του μέχρι τα πόδια του και αυτό έγινε, γιατί οι ουρανοί άνοιξαν και έκλεισαν ακαριαία και εισακούστηκε μόνο η φράση: "θέλω χίλια-χείλια".... 

Γι αυτό κι εγώ κάθε χρόνο λίγες μέρες πριν απ αυτό το άνοιγμα των ουρανών, σπαταλούσα ώρες σκεπτόμενος τι είναι το καλύτερο για μένα και όχι μόνο για να το ζητήσω… πάντοτε περίμενα μέχρι εκείνη την ώρα και πάντα λίγο πριν με έπαιρνε ο ύπνος, γιατί την επομένη έπρεπε να ξυπνήσω από νωρίς για το πανηγύρι του Αη- Λία.
 
Μέχρι που μπήκα στην εφηβεία και εκείνη τη μοναδική στιγμή τη σπαταλούσα σε κάποιο μπαρ, χωρίς να με απασχολεί ιδιαιτέρως πως με μια ευχή μου θα μπορούσα να αλλάξω τον κόσμο ...
Μπορεί να πέρασαν χρόνια από τότε που πρωτόμαθα γι αυτή την “ιδιότητα” εκείνης της θερινής νύχτας του Ιούλη και μεγαλώνοντας ποτέ δεν την απεμπόλησα απ το υποσυνείδητό μου, ίσως γιατί τη θεωρούσα -και θεωρώ- σαν τον πιο εύκολο τρόπο να ζητήσεις ότι θες χωρίς πολλά-πολλά και χωρίς κόπο..

Η συνταγή της επιτυχίας; Να μείνεις ξύπνιος μέχρι τα μεσάνυχτα.. εύκολο! Τα υπόλοιπα είναι θέμα καλού "timing"

Σήμερα στα 30 μου, αν θα υπήρχε περίπτωση να ευχηθώ κάτι μέσω αυτού του λαϊκού μύθου, για ένα πράγμα θα ευχόμουν, Να γίνει ένα θαύμα! να μην ξεχάσω! 
Κι εγώ κι εσύ, να μην ξεχάσουμε την Κύπρο μας! Ώς έλληνες, ώς ελεύθεροι πολίτες ώς Κυθήριοι! σου ευχόμαστε Υπομονή και Καλή λευτεριά! Κύπρο μας! Κι απ τους εντός κι απ τους εκτός εχθρούς σου!

20 Ιουλίου 1974 – 20 Ιουλίου 2014
40 χρόνια κατοχή, αναπάντητα ερωτήματα, ανθρωπιστικά και πολιτιστικά εγκλήματα!
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!
-------------------------------
Τάκης Μαρσέλος
-------------------------------