Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Καλλιόπης Καρύδη

Η θεώρηση των πραγμάτων στα νησιά μας με έφερε μπροστά σε εκπλήξεις.
Νόμιζα μετά τα μνημόνια και τη κρίση που επικράτησε, ο πολιτικός ρόλος θα είχε τουλάχιστον απομυθοποιηθεί.

Αντιθέτως καταλήγουν και σε τοπικό επίπεδο τέσσερις συνδυασμοί αντί ένας πολυσύνθετος με ικανούς παλιούς και αμερόληπτους καινούριους υποψήφιους!

Τα δέχομαι όλα, τα πάντα είναι επιλογές και το μόνο που με ευχαριστεί είναι η ευαισθησία και η όρεξη που έδειξαν αρκετοί νέοι, κατεβαίνοντας με τον οποιοδήποτε συνδυασμό! Δείχνει διάθεση για εργασία και όχι μόνο ασφαλή κριτική, δείχνει τόλμη για την καλύτερη δυνατή αλλαγή της καθημερινότητας μας!

Εγώ ως γνωστό, ευαισθητοποιήθηκα στις προηγούμενες εκλογές και εμπιστεύτηκα το Θόδωρο Κουκούλη!

Με την εκλογή μου ένοιωσα τις δυσκολίες, τις ταλαιπωρίες και τη σοβαρότητα του ρόλου αυτού!
Παρακολούθησα από κοντά το Δήμαρχο και ξέρω πως έπραξε με το καλύτερο δυνατό τροπο για το καθετί κοινό!

Αναλογικά με τις δυσκολίες της γενικότερης πολιτικής, έκανε ότι περνούσε απτό χέρι του για ένα δήμο αξιοπρεπή!

 Εξακολουθώ να τον στηρίζω, όχι σε δημοτικό επίπεδο, αλλά πλέον σε τοπικό. Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν, να έχω άπλετο ελεύθερο χρόνο ο οποίος είναι απαραίτητος για την εργασία μου στο δήμο!

Εάν θέλω να μιλήσω ειλικρινά, η διάρκεια της θητείας μου δε μου δίνει την αίσθηση της ικανοποίησης!

Βρέθηκα πολλές φορές σε δύσκολη θέση, όταν λόγω φόρτου εργασίας ήταν αναγκαστική η απουσία μου σε κάποια δημοτικά συμβούλια!

Έχω τη διάθεση και θέλω να δουλεύω για το τόπο μου, γι’ αυτό επέλεξα αυτό που μπορώ! Το τοπικό συμβούλιο του χωριού μου! Εργασία που συνδυάζεται με τη προσωπική μου, ώστε να δώσω το καλύτερο του εαυτού μου!

Εύχομαι, τέλος, καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους!
-----------------------------
Καλλιόπη Καρύδη 
-----------------------------