Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Απάντηση σε όλους όσους ασχολούνται με την υπάλληλο που απολύθηκε

Εδώ και κάποιες   μέρες  παίζεται ένα πολιτικό παιχνίδι χρησιμοποιώντας το συμβάν που έγινε.

Πιστεύω ότι  έχω υποχρέωση να απαντήσω σε όλους αυτούς ώστε να μαθευτεί η αλήθεια και να πάψει να μου ασκείται αυτός ο ψυχολογικός πόλεμος

    
Με τον κύριο εστιάτορα που όλοι.γνωρίζουμε  είχαμε κάνει μια συμφωνία από  πέρυσι που εγώ την τήρησα (τον είχα ενημερώσει  τρεις  μήνες πριν  για τις 2 μέρες που θα απουσίαζα), και θα συνεχιζόταν εάν δεν έκανα το λάθος να είμαι ειλικρινής και να του πω ότι δεν μπορώ να τον ψηφίσω γιατί πρέπει να ψηφίσω τον γαμπρό μου.

Δυστυχώς κατάλαβα ότι η ειλικρίνεια θεωρείται μειονέκτημα για να μην πω βλακεία.

Ναι δουλεύω στο Δήμο με σύμβαση μέσω ΟΑΕΔ (προγ. Κοινωφελούς έργ.) που μπήκα με ΑΣΕΠ χωρίς καμιά βοήθεια πολιτική.

Οσο για την έμμισθη εργασία που αναφέρεστε όσο παράνομη είμαι εγώ άλλο τόσο είναι  και ο υποψήφιος σας που δεν γνωρίζει τι σημαίνει ΙΚΑ.

Ευχαριστώ πολύ για την δουλειά που μου πρόσφερε μέχρι τώρα γιατί έχω μάθει να μην είμαι αχάριστη.

Παρακαλώ να σταματήσει εδώ αυτό δεν ζητάω καμιά ευθύνη από κανέναν και δεν τοποθετούμε πολιτικά.

Να μην ξαναασχοληθήτε με αυτό το θέμα γιατί θα κινηθώ νομικά.    
----------------------------
ΣΑΜΙΟΥ   ΕΦΗ