Σάββατο 26 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ

Ύστερα από ώριμη σκέψη , ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση του Δημάρχου μας Θεόδωρου Κουκούλη , αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά. 

Επί 29 χρόνια που υπηρετώ στο Ελληνικό Δημόσιο πιστεύω ότι εργάστηκα υπεύθυνα & πάντα με νόμιμο & διαφανή τρόπο για την εξυπηρέτηση των πολιτών 

Αφού μου δοθεί η ευκαιρία στις 18 Μαϊου θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου & στο Δήμο Κυθήρων αγωνιζόμενη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας. 

Δεν έχω υπάρξει πολιτικός αλλά σαν σκληρά εργαζόμενη γυναίκα , τόσο στην επαγγελματική όσο & στην οικογενειακή μου ζωή ,αισθάνομαι ότι έχω αποκομίσει την εμπειρία που με κάνει να αντιλαμβάνομαι , να διακρίνω & θέτοντας προτεραιότητες να διευθετώ με το καλύτερο τρόπο τις ανθρώπινες ανάγκες. 

Συμπατριώτισσες & συμπατριώτες ο τόπος μας έχει ανάγκη από νέα πρόσωπα που μαζί με την εμπειρία των προηγούμενων, να πετύχουμε το μέγιστο για τα νησιά μας ΚΥΘΗΡΑ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ. 

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ