Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΕΛΕΝΗ ΣΟΦΙΟΥ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ "ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ"


Συμπατριώτες και Συμπατριώτισσες, Φίλες και Φίλοι, 
Mέσα από αυτές τις γραμμές απευθύνομαι σε όλους εσάς που διαπιστώνετε σε καθημερινή βάση , την ανάγκη για ένα δημιουργικό άνοιγμα στο μέλλον. 

Απευθύνομαι σε όλους εσάς γιατί πλέον δεν αρκείστε σε λόγια και κοινότυπες διαπιστώσεις αλλά απαιτείτε πράξεις αποτελεσματικές για την καθημερινότητα σας. 

Ζούμε σε ένα πανέμορφο τόπο που έχει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις για αυτάρκεια και ευημερία. 
Κατανοώντας το σκεπτικό μιας γνώριμης πολιτικής στάσης και επικοινωνίας, που διακατέχει τους περισσότερους από εμάς , εκτιμώ πως έφτασε η στιγμή για μια νέα πολιτική . 

Μια πολιτική που με την στήριξή σας θα αποτελέσει τη μεγάλη αλλαγή για μια δυναμική εξέλιξη στο κοινωνικό γίγνεσθαι. 

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Ευστράτιος Χαρχαλάκης μου έκανε την τιμή να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού ΄'ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ '' προκειμένου και εγώ από την πλευρά μου να συνεισφέρω σε τοπικό επίπεδο στο χωριό μου τα Λογοθετιάνικα, τα μέγιστα, υπεύθυνα, με πρωτοπορία δημιουργώντας προοπτική για το μέλλον σε όλους τους τομείς. 
Ζητώ τη δυναμική στήριξη σας στη προσπάθεια μου για μία ανταποδοτική προς το πολίτη κοινωνία. 

Ζητώ τη γόνιμη συμμετοχή σας σε μια εκλογική διαδικασία που αφορά όλους μας και πρωτίστως τα Λογοθετιάνικα , να μου δείξετε εμπιστοσύνη και να μου δώσετε την ευκαιρία να εργαστώ και να προσφέρω κάνοντας πράξη τα αυτονόητα και να δώσουμε νέα προοπτική στο χωριό μας . '' 
--------------------------------------------------------------------------------------------

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΛΟΓΟΘΕΤΙΑΝΙΚΩΝ '' ΕΛΕΝΗ ΑΝΑΡ.ΣΟΦΙΟΥ
--------------------------------------------------------------------------------------------